منو کردستان، سنندج ، خیابان آبیدر، چهارراه صفری، مجتمع ژینا، طبقه سوم - تلفن : 33246361 - 087
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / روشهای جوانسازی پوست / مقایسه دو روش جوانسازی هایفو و اندولیفت

مقایسه دو روش جوانسازی هایفو و اندولیفت

افزایش سن، باعث تخریب اجزای شکل دهنده به پوست می‌شود. پروتئین‌های کلاژن و الاستین از جمله‌ی این اجزا هستند که بر زیبایی و جوانی پوست تأثیر بسیار دارند. سیگار کشیدن، ورزش نکردن، آلودگی هوا، قرار گرفتن در معرض اشعه‌های مضر نور خورشید و تغذیه نامناسب در کنار بالا رفتن سن، باعث تخریب و تحلیل رفتن پوست می‌شوند. یکی دیگر از شرایطی که ممکن است صورت را پیر نشان دهد کاهش حجم صورت است که به خاطر تحلیل بافت چربی ایجاد می شود. در بیشتر تکنیک‌های جوانسازی، پوست تحریک به کلاژن‌سازی شده و فرآیند خود ترمیمی را آغاز می‌کند. اندولیفت روشی نوین به منظور تحریک بافت های عمقی جهت ساخت کلاژن‌ های جدید به منظور کاهش افتادگی پوست و سفت ‌سازی آن می‌ باشد. اندولیفت بیشتر از همه برای درمان افتادگی پوست در زیر پلک‌های پایینی، نواحی چانه، غبغب، گردن، خط فک، گونه‌ها و اطراف دهان استفاده می‌شود و جزء مزایای اصلی این روش محسوب می شود.

هایفوتراپی را می‌توان امن‌ ترین روش برای لیفت پوست صورت دانست. برخلاف بسیاری از روش‌های بهبود زیبایی، در هایفوتراپی این امواج فراصوت هستند که وظیفه درمانی را به عهده دارند. در هایفوتراپی با امواجی که با دستگاه به لایه‌های زیرین پوست فرستاده می‌شود، در واقع گرمای ایجاد شده از طریق این امواج سلول‌ها را دوباره تحریک به کلاژن سازی می‌ کند که به این ترتیب باعث جوانسازی، لیفت و درمان قطعی افتادگی صورت می‌شود. استفاده از اندولیفت یا هایفو پیش از هر چیزی به نظر پزشک بستگی دارد و این نظر بر مبنای شرایط و حال عمومی مراجع، میزان و نحوه نیاز او به روش‌های مختلف، سوابق پزشکی و مسائل دیگر از جمله مبحث هزینه‌ها خواهد بود.

اندولیفت و هایفوتراپی که در کلینیک تخصصی دکتر حسن زاده سنندج انجام می‌شوند، روشهایی برای جوانسازی پوست صورت و دیگر بخش‌های بدن هستند که کم‌تهاجمی بوده و با هدف لیفتینگ یا بالا بردن اجزای صورت انجام می‌شوند. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد انجام این روش با شماره تلفن 33246361 - 087 تماس حاصل فرمایید.

روش انجام اندولیفت

اندولیفت با استفاده از ابزارهایی که ضخامت آنها به اندازه یک تار مو می باشد انجام می گردد. ناحیه مورد نظر برای انجام اندولیفت توسط پزشک آماده می‌شود. این آماده‌سازی شامل تمیز و استریل کردن پوست بیمار است. معمولاً در این روش از امواج با طول موج ۱۴۷۰ نانومتر برای جوانسازی و لیفت صورت استفاده می‌شود. پزشک با در نظر گرفتن ناحیه مورد نظر به وسیله منفذ ریزی که زیر پوست ایجاد می کند انرژی پرتو لیزری را به بافت های عمقی پوست می رساند.

کاربردهای لیزر اندولیفت

  1. سفت سازی پوست
  2. تحریک کلاژن سازی
  3. کمک به زاویه سازی فک و صورت
  4. رفع چربی های اضافی مانند چربی های زیر گردن (اندولیفت غبغب)
  5. فعال سازی عملکردهای متابولیک ماتریکس خارج سلولی
  6. ذوب کردن چربی انباشته موضعی
  7. افزایش حرارت و تحریک ساخت عروق

مزایای اندولیفت

  1. دوره ی نقاهت کوتاه
  2. عدم وجود زخم و خونریزی
  3. بدون نیاز به برش و بخیه
  4. نیازی به بیهوشی ندارد.
  5. تغییرات قابل مشاهده بعد از تنها یک جلسه
  6. به اعضای زير پوست آسیبی وارد نمی کند.
  7. مقرون به صرفه است.
  8. نسبت به ساير روش های ليفتينگ، امنیت بالاتری دارد.
هایفو و اندولیفت

مراقبت‌های لازم بعد از انجام اندولیفت

از آنجایی که اندولیفت روشی کم تهاجمی است، افراد بلافاصله می‌توانند فعالیت‌های روزمره خود را از سر بگیرند؛ اما رعایت کردن توصیه‌های پزشک می‌تواند بسیار تأثیرگذار باشد، این توصیه‌ها عبارتند از:

ماندگاری اندولیفت

دوام و ماندگاری اندولیفت نسبت به سایر روش‌های جوانسازی خیلی بیشتر است و حداقل زمان ماندگاری اندولیفت بین 2 تا 3 سال می‌باشد.

هزینه اندولیفت

این هزینه تا حد زیادی به میزان مشکل شما و تعداد جلسات درمانی مورد نیاز بستگی دارد.

عوارض اندولیفت

از عوارض اندولیفت می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. قرمزی
  2. ورم
  3. کبودی
  4. سوزش یا خارش پوست
  5. بی‌حسی

البته اگر اندولیفت توسط پزشک مجرب انجام شود و مراقبت‌های بعد از اندولیفت رعایت شود، هیچ‌گونه عوارضی نخواهد داشت.

کاربرد هایفو

مزایای هایفو

روش درمانی هایفو یکی از پیشرفته‌ترین روش‌های بدون جراحی و غیرتهاجمی لیفت صورت است و مزایای زیادی دارد. برخی از آنها عبارتند از:

نحوه انجام هایفو

پزشک قبل از هر چیزی قسمت مورد نظر را کاملاً پاکسازی می‌کند و سپس دستگاه هایفو روی پوست شما قرار داده می‌شود. نمایشگر فراصوت روی صفحه اطلاعات را نشان می‌دهد و باعث می‌شود که تنظیمات درستی را برای دستگاه اعمال کند و انرژی فراصوت به قسمت مورد نظر انتقال داده می‌شود که ممکن است بین 30 تا 90 دقیقه طول بکشد. سپس دستگاه را از روی صورت برداشته می‌شود.

مراقبت های پس از هایفو

  1. از لایه بردارهای پوست به مدت یک هفته استفاده ننمایید تا سبب ایجاد التهاب در پوست نشوند.
  2. از فعالیت هایی که سبب تعریق زیاد می شوند مثل فعالیت های شدید بدنی خودداری نمایید.
  3. از کرم های مرطوب کننده مخصوص پوست های حساس استفاده کنید.
  4. به مدت ۲۴ ساعت از رفتن به استخر، حمام، سونا و حمام آفتاب خودداری کنید.
  5. از قرار گرفتن در معرض آفتاب بپرهیزید و از محصولات ضد آفتاب استفاده نمایید.

ماندگاری هایفو

ماندگاری و میزان اثربخشی هایفوتراپی به عواملی زیادی بستگی دارد. مواردی مانند سن، میزان افتادگی پوست، سلامت عمومی، سبک زندگی، رژیم غذایی و مقدار رشته‌های کلاژن موجود در پوست می‌ توانند ماندگاری و میزان اثرات درمانی را کاهش یا افزایش دهند. حداقل تا ۶ ماه و حداکثر تا ۳ سال بعد از هایفوتراپی نتایج قابل مشاهده است.

هزینه هایفو

هزینه هایفو به عوامل مختلفی بستگی دارد و به همین دلیل ممکن است این هزینه در افراد مختلف متفاوت باشد. برخی از فاکتورهای مؤثر بر روی هزینه هایفو شامل وضعیت و شرایط پوستی، تعداد جلسات مورد نیاز، میزان چین و چروک در پوست و … می‌‎باشد.

اینستاگرام دکتر حسن زاده

عوارض هایفو

به طور کلی شواهد نشان می‌دهد که هایفوتراپی صورت عوارض جانبی کمی دارد، اگرچه برخی از افراد ممکن است بلافاصله بعد از عمل درد و ناراحتی را تجربه کنند؛ اما هیچ عارضه جانبی جدی در درمان وجود ندارد. ممکن است عوارض زیر به‌طور موقتی مشاهده شوند که پس از چند ساعت از بین می‌روند:

روش موثری که برای درمان رگ های واریسی کوچک و عروق عنکبوتی در نظر گرفته می شود؛ اسکلروتراپی می‌باشد که در سنندج توسط دکتر جمال الدین حسن زاده با بهترین نتایج قابل انجام است. اگر مایل به کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی های لازم در ارتباط با این روش میباشید؛ با شماره تلفن 33246361 - 087 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : سنندج ، خیابان آبیدر ، چهارراه صفری ، مجتمع ژینا ، طبقه سوم
تلفن : 33246361 - 087

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نگین تقوایی [ 1402-09-08 ]
من ک تعریف اندولیفت رو خیلی شنیدم هر کی انجام داده راضی بوده پوست رو خیلی سفت میکنه و باعث میشه پوست لیفت بشه

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

دکتر جمال الدین حسن زاده

دکتر حسن زاده متخصص پوست و مو و دارای درجه بورد تخصصی پوست و مو است. وی در حال حاضر در شهر سنندج مشغول فعالیت می باشد. کاربران گرامی از طریق این سایت علاوه بر دسترسی به اطلاعاتی در زمینه های مختلف پوست، مو و زیبایی ،میتوانند سوالات خود را در بخش سوالات پزشکی کاربران با متخصص پوست و مو مطرح نمایند.

تلاش بر اینست تا در اسرع وقت پاسخ علمی به سوالات داده شود.همچنین بیماران مراجعه کننده به دکتر حسن زاده میتوانند از طریق این سایت روند درمان بیماریهای پوست و موی خود را پیگیری نمایند.


طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465