منو کردستان، سنندج ، خیابان آبیدر، چهارراه صفری، مجتمع ژینا، طبقه سوم - تلفن : 33246361 - 087
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / روشهای جوانسازی پوست / هایفوتراپی غبغب بهترین راه از بین بردن غبغب بدون عمل جراحی

هایفوتراپی غبغب بهترین راه از بین بردن غبغب بدون عمل جراحی

پیری فرآیندی گریز ناپذیر است ، با گذشت سن و بروز یکسری عوامل محیطی پوست طراوت ، شادابی و شفافیت خود را از دست می دهد . داشتن پوستی جوان و شاداب اعتماد به نفس فرد را افزایش داده و حضور وی در فعالیت های اجتماعی را موثرتر می کند . با افزایش سن، پوست زیر چانه شل می‌شود و غبغب ایجاد می‌گردد. با بالا رفتن سن تغییرات زیادی در پوست ایجاد خواهد شد و پوست خاصیت ارتجاعی خود را از دست می‌دهد.

کاهش خاصیت ارتجاعی پوست موجب افتادگی و شل‌شدگی پوست می‌گردد. بنابراین حتی در صورتی که وزن مناسبی داشته باشید، ممکن است بر اثر بالارفتن سن، علاوه بر چین و چروک‌های صورت ، در زیر چانه خود نیز برجستگی را مشاهده نمایید. رفع غبغب با هایفو، یکی از موثرترین، روشهایی است که در بهبود پف زیر چانه و ایجاد زاویه بهتر چانه موثر است. در این روش مقرون به صرفه، بدون برش، جراحی و عوارض آن، نتایج بسیار خوبی ایجاد می‌شود.

آنچه در این مطلب میخوانید

غبغب چیست؟

غبغب یا در اصطلاح پزشکی لایه چربی ساب‌منتال یا آرواره‌ای به جمع شدن چربی اضافه در ناحیه آرواره و چانه گفته می‌شود که فرم چانه را به شکل ناخوشایندی تغییر می‌دهد. اگر چه غبغب عموماً یکی از نتایج چاقی است، با این حال غبغب در افراد لاغر و با اندام متناسب نیز دیده می‌شود. زاویه گردن ـ صورت در دوران جوانی حدود ۱۱۸ درجه است، اما این زاویه در اثر انباشته شدن چربی در ناحیه زیر چانه کاهش قابل ملاحظه‌ای می‌یابد و حالت فرورفتگی و گودی خوشایند گردن را کمتر می‌کند. غبغب درآوردن و نامشخص شدن خط فک یکی از نشانه‌های بالا رفتن سن نیز محسوب می‌شود.

کلینیک دکتر جمال الدین حسن زاده با سالها تجربه ارئه خدمات جوانسازی پوست ، مانند هایفوتراپی غبغب در سنندج، پذیرای شما مراجعین محترم می‌باشد. جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره‌ 33246361 - 087 تماس حاصل فرمایید.

علل ایجاد غبغب

غبغب نتیجه جمع شدن چربی اضافی و شل شدن و افتادگی پوست گردن در زیر چانه است. چاقی، ژنتیک یا بالا رفتن سن از عامل‌های ایجاد غبغب به شمار می‌آید. غبغب صرف نظر از دلیل ایجاد آن زیبایی صورت و اعتماد به نفس را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد.

هایفوتراپی چیست

متقاضیان مناسب رفع غبغب

اگر از ایجاد غبغب ناراحت هستید و احساس می‌کنید که اعتماد به نفس و زیبایی صورتتان کاهش یافته است، متقاضی مناسبی برای امتحان روش رفع غبغب به شمار می‌آیید. شرایط زیر معمولاً درباره متقاضیان رفع غبغب صدق می‌کند:

هایفوی غبغب

رفع غبغب با هایفو یکی از روشهای مطمئن می باشد که در سراسر جهان استفاده می شود ، این روش غیرتهاجمی است. در این روش پزشک انرژی اولتراسوند را با شدت بالا ، به عمق 4.5 میلی متری پوست می فرستد. انجام این روش منجر به تجمع کلاژن ها و در نتیجه از بین رفتن غبغب می شود. با استفاده از انرژی التراسوند متمرکز که به عنوان بهترین راه از بین بردن غبغب بدون عمل جراحی شناخته می شود؛ فقط طی یک جلسه می ‌توان به از بین بردن غبغب و جوان سازی صورت و رفع افتادگی پوست گردن کمک کرد.

هایفو غبغب هیچگونه دوره ریکاوری طولانی مدت و عوارض جانبی آزاردهنده‌ای ندارد و بیمار بدون نیاز به گذراندن دوره نقاهت یا ریکاوری بلافاصله بعد از جلسه هایفوتراپی غبغب می تواند سر کار برگردد. جلسه درمانی هایفو کمتر از ۲۰ دقیقه زمان می‌برد و نتایج آن در کاهش و از بین بردن غبغب بدون عمل جراحی کاملا موثر و تضمین شده است. نتایج درمان با هایفو فقط طی یک جلسه درمانی بعد از ۶ تا ۱۲ هفته با شروع تولید کلاژن که به لیفت پوست کمک میکند؛ قابل مشاهده است.

بزرگترین مزیت هایفو برای از بین بردن غبغب این است که عوارض جانبی بسیار کمی دارد که طی چند روز به طور طبیعی ناپدید میشوند. هایفوتراپی غبغب برای افرادی که آستانه درد بسیار پایینی دارند کاملا ایده آل است و حتی افرادی که به داغ شدن یا سوزش پوست حساس هستند؛ طی جلسه هایفوتراپی چندان آزار نخواهند دید چون مدت زمان جلسه هایفو غبغب کمتر از ۲۰ دقیقه به سرعت تمام شده و نیازی به تکرار ندارد.

مزایای هایفو غبغب

برخلاف روشهای جراحی و لیزر، بعد از انجام هایفو شواهدی از برش، بخیه، کبودی، قرمزی، زخم و التهاب بر روی پوست دیده نمی شود و به راحتی می توان کارهای معمول روزمره را انجام داد
در این روش نه عارضه خاصی بر روی پوست ایجاد می‌شود و نه دوران نقاهتی دارد.
انجام تنها یک جلسه هایفو باعث بروز بهبودی به مدت یک تا سه سال می گردد و برخلاف روشهای لیزری نیاز به تکرار ماهانه چندین جلسه‌ای ندارد
از نظر اقتصادی در مقایسه با روشهای جراحی انجام هایفو غبغب کم هزینه تر می‌باشد.

صفحه اینستاگرام دکتر حسن زاده

چگونگی انجام هایفوتراپی غبغب

قبل از اقدام به هایفوی غبغب لازم است ابتدا با متخصص پوست مشورت های لازم را به عمل آورید و از خواسته ها و انتظاراتتان به طور دقیق بگویید. همچنین ممکن است هایفوتراپی درمان مناسبی برای شما نباشد، در حالی که برای فرد دیگری بهترین روش رفع غبغب محسوب شود و تشخیص این امر تنها توسط متخصص پوست ممکن میشود.برای انجام این روش در مرحله نخست، پوست تمیز و ضد عفونی میگردد.

سپس یک ژل مخصوص روی پوست اعمال می شود؛ و با استفاده از دستگاه هایفوتراپی که در واقع منتقل کننده امواج فراصوت اولتراسوند به پوست است؛ درمان انجام خواهد شد. در حین عمل بسته به میزان افتادگی پوست غبغب، پزشک شدت و عمق تاثیر امواج را تنظیم می کند. دستگاه هایفوتراپی چندین بار روی پوست غبغب کشیده می شود تا بهترین تاثیر را در آن قسمت داشته باشد. در حین انجام هایفوی غبغب ممکن است انرژی دستگاه را احساس کنید.

بعضی از افراد در هنگام درمان کمی خارش یا گرما را در زیر پوست خود احساس خواهند کرد. به هر حال در این زمان نیازی به سرد کردن محل نیست، اما می توان از داروی بی حسی به منظور اطمینان از راحتی بیشتر استفاده کرد. با این وجود می‌توان گفت: هایفوی غبغب درد و ناراحتی غیر قابل تحملی ایجاد نخواهد کرد. هر جلسه درمانی هایفوتراپی به 60 تا 90 دقیقه زمان نیاز دارد، اما ممکن است این درمان در طول 30 دقیقه کامل شود.

برای درمان مشکلات و بیماری های پوستی، بهترین گزینه مراجعه به متخصص پوست است. متخصص پوست با دانش بالا و آگاهی نسبت به ساختار پوست می‌تواند در درمان بیماری و بهبود عوارض آن بسیار کمک کننده باشد. دکتر جمال الدین حسن زاده متخصص پوست، مو، کاشت مو و لیزر در سنندج برای رفع مشکلات و بیماری های پوستی شما آماده ارائه خدمت می‌باشند.


آدرس مطب : سنندج ، خیابان آبیدر ، چهارراه صفری ، مجتمع ژینا ، طبقه سوم
تلفن : 33246361 - 087

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

دکتر جمال الدین حسن زاده

دکتر حسن زاده متخصص پوست و مو و دارای درجه بورد تخصصی پوست و مو است. وی در حال حاضر در شهر سنندج مشغول فعالیت می باشد. کاربران گرامی از طریق این سایت علاوه بر دسترسی به اطلاعاتی در زمینه های مختلف پوست، مو و زیبایی ،میتوانند سوالات خود را در بخش سوالات پزشکی کاربران با متخصص پوست و مو مطرح نمایند.

تلاش بر اینست تا در اسرع وقت پاسخ علمی به سوالات داده شود.همچنین بیماران مراجعه کننده به دکتر حسن زاده میتوانند از طریق این سایت روند درمان بیماریهای پوست و موی خود را پیگیری نمایند.


طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465