منو کردستان، سنندج ، خیابان آبیدر، چهارراه صفری، مجتمع ژینا، طبقه سوم - تلفن : 33246361 - 087
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / روشهای جوانسازی پوست / لیزر لیزر فرکشنال CO2 چه کاربردی دارد؟

لیزر لیزر فرکشنال CO2 چه کاربردی دارد؟

با افزایش سن، تولید کلاژن در پوست، رو به کاهش رفته و ساختارهای حمایت‌کننده‌ی پوست به‌ تدریج از بین می‌روند. قرار گرفتن روزانه در معرض اشعه‌ی فرابنفش خورشید و موارد دیگر می‌تواند باعث رنگ‌پریدگی و چروک شدن پوست شود. لیزر Co2 فرکشنال می‌تواند چین و چروک‌های ریز، جای جوش و لکه‌های قهوه‌ای را از بین برده و پوست را جوان و شاداب کند. در روش زیباسازی پوست با لیزر فراکشنال CO2 اکثر افراد تنها به یک جلسه‌ی درمانی نیاز خواهند داشت. این روش درمانی نوآورانه می‌تواند علائم اولیه‌ی پیری صورت را از بین برده و ظاهر پوست شما را جوان‌تر کند.

آنچه در این مطلب میخوانید

مزایای لایه‌برداری پوست با لیزر فراکشنال Co2

جوانسازی پوست با لیزر CO2

نواحی تحت درمان با لیزر CO2 فراکشنال

کلینیک دکتر جمال الدین حسن زاده با سالها تجربه ارئه خدمات جوانسازی پوست مانند لیزر فراکشنال CO2 در سنندج، پذیرای شما مراجعین محترم می‌باشد. جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره‌ 33246361 - 087 تماس حاصل فرمایید.

نحوه‌ی درمان جوانسازی پوست با لیزر co2

در این روش درمانی برای جوان‌سازی پوست از اشعه‌ی لیزر فرکشنال CO2 برای رساندن گرمای کنترل شده به نقطه‌ی مورد نظر در پوست استفاده می‌شود. اشعه‌ی لیزر با عمق و عرض دقیق به پوست تابانده شده و شدت آن نیز به‌طور دقیق محاسبه می‌شود. نحوه‌ی عمل لیزر بدین‌صورت است که با هر بار تابانده شدن ستونی از بافت را سوزانده و قسمت‌هایی از بافت را در این میان دست‌نخورده باقی می‌گذارد.

آسیب دیدن این مناطق بر روی پوست سبب فعال شدن روند خود ترمیمی پوست شده که هدایت آن بر عهده‌ی فیبروبلاست‌ها بوده و منجر به تولید رشته‌های کلاژن و الاستین جدید و سامان‌دهی به رشته‌های موجود می‌شود. کلاژن تازه تولید شده و رشته‌های تغییر شکل یافته باعث از بین رفتن خطوط، شیارها و چین و چروک‌ها و همچنین سفت شدن پوست و بهبود رنگ و بافت آن می‌شوند. برای شروع درمان، در ابتدا پزشک از یک بی‌حس‌کننده‌ی موضعی بر روی پوست شما استفاده می‌کند تا راحتی شما در طول درمان تضمین شود.

سپس به شما عینک مخصوصی داده می‌شود تا چشمان شما در مقابل اشعه‌ی لیزر محافظت شود. پس ‌از آن، پزشک استفاده از لیزر را شروع کرده سلول‌های پوستی آسیب‌دیده را از بین برده و تولید کلاژن در زیر سطح پوست را تحریک می‌کند. بسته به اندازه‌ی منطقه‌ی مورد درمان، ممکن است یک جلسه‌ی درمانی بین 30 دقیقه تا 2 ساعت زمان ببرد.

آدرس اینستاگرام دکتر حسن زاده

کاربردهای لیزر CO2 فرکشنال

لیزر CO2 فرکشنال برای درمان هایی تحت عنوان جوان سازی و لایه‌برداری پوست به کار می‌رود که جهت درمان بسیاری از درمان‌های پوستی از قبیل کاهش خطوط و چین و چروک‌های ریز، بهبود چین و چروک‌های عمیق، ترمیم پوست آسیب‌دیده صورت، گردن، شانه‌ها و دست‌ها، کاهش لکه‌های پیری، اسکار آکنه و هایپرپیگمانتاسیون کاربرد دارد.
به طور خلاصه از کاربردهای لیزر فرکشنال می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

عوارض انجام لیزر CO2 فرکشنال

گفته می‌شود که درمان با لیزر CO2 فرکشنال به راحتی قابل تحمل بوده ولی بسته به ناحیه تحت درمان و نوع دستگاه مورد استفاده، مقداری احساس خارش و سوزش ایجاد می‌شود.
چند ساعت پس از لیزر، احساس سفتی در پوست ایجاد شده و پوست ظاهر آفتاب سوخته به خود می گیرد و به مدت ۲ تا ۷ روز (بسته به دستگاه مورد استفاده) همچنان صورتی رنگ می ماند و معمولاً ورم‌ها که بایستی خیلی کم باشند، بعد از یک تا سه روز از بین می روند.

به طور کلی، هم‌زمان با التیام یافتن پوست، پوسته‌پوسته شدن خفیف تا متوسط پوست رخ می‌دهد که ممکن است بهبود آن تا ۲ هفته طول بکشد. عوارض جانبی یا خطرات این نوع درمان بسیار کم بوده و معمولاً شامل تورم و قرمزی می‌شوند. احتمال ابتلا به عفونت و جای زخم یا اسکار بسیار کم است. اگر پزشک، از انرژی بالاتر لیزر فرکشنال استفاده کند، خطر ابتلا به تاول خفیف (عمدتاً در ناحیه چانه و شقیقه) و یا رنگ‌پریدگی موقت پوست، به ویژه در افرادی با پوست تیره‌تر وجود دارد.

اگر ساکن سنندج هستید؛ و مایلید از خدمات قابل ارائه در کلینیک تخصصی پوست، مو و لیزر دکتر حسن زاده استفاده نمایید؛ برای دریافت نوبت دکتر جمال الدین حسن زاده کلیک کنید.


آدرس مطب : سنندج ، خیابان آبیدر ، چهارراه صفری ، مجتمع ژینا ، طبقه سوم
تلفن : 33246361 - 087

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

دکتر جمال الدین حسن زاده

دکتر حسن زاده متخصص پوست و مو و دارای درجه بورد تخصصی پوست و مو است. وی در حال حاضر در شهر سنندج مشغول فعالیت می باشد. کاربران گرامی از طریق این سایت علاوه بر دسترسی به اطلاعاتی در زمینه های مختلف پوست، مو و زیبایی ،میتوانند سوالات خود را در بخش سوالات پزشکی کاربران با متخصص پوست و مو مطرح نمایند.

تلاش بر اینست تا در اسرع وقت پاسخ علمی به سوالات داده شود.همچنین بیماران مراجعه کننده به دکتر حسن زاده میتوانند از طریق این سایت روند درمان بیماریهای پوست و موی خود را پیگیری نمایند.


طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465