منو کردستان، سنندج ، خیابان آبیدر، چهارراه صفری، مجتمع ژینا، طبقه سوم - تلفن : 33246361 - 087
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / روشهای جوانسازی پوست / آشنایی با دستگاه لیزر اندولیفت یوفتون ایتالیا

آشنایی با دستگاه لیزر اندولیفت یوفتون ایتالیا

پیری پوست با از دست دادن درخشندگی و خاصیت ارتجاعی نشان داده می شود و با ظاهر شدن چین و چروک های سطحی، متوسط و عمیق همراه است که به دلیل تخریب پیشرونده و فیزیولوژیکی ساختار کلاژن، الاستین و نازک شدن ماتریکس خارج سلولی و شبکه سه بعدی عروقی است. شرکت یوفتون از زمان تأسیس خود، تأکید زیادی بر راه ‌اندازی دستگاه‌های لیزر جدید در رشته‌های مختلف پزشکی داشته است و روش های مختلفی برای کاهش سرعت و درمان علائم پیری پوست ارائه می دهد.

آنچه در این مطلب میخوانید

اندولیفت یوفتون ایتالیا یک دستگاه لیزر غیرتهاجمی و سرپایی برای جوانسازی پوست است که کاربردهای فراوانی در صنعت زیبایی دارد. دستگاه اندولیفت از فیبرهای نوری میکرو یک‌بارمصرف خاصی که به نازکی یک تار مو هستند، برای نفوذ به زیرپوست در لایه سطحی هیپودرم، استفاده می‌کند. گرمای ایجادشده توسط لیزر به‌وسیله فیبرهای نوری وارد پوست شده و چربی‌های اضافی را ذوب می‌کند. چربی‌های ذوب‌شده از روزنه‌های میکروسکوپی پوست خارج می‌شوند. عمل فوق سبب جمع و سفت شدن پوست و رفع افتادگی آن می‌شود.

کاربرد اندولیفت یوفتون ایتالیا

مزایای اندولیفت یوفتون ایتالیا

آشنایی با دستگاه لیزر اندولیفت یوفتون ایتالیا

بهبود استحکام پوست هدف اصلی اندولیفت

هدف اصلی اندولیفت، بهبود استحکام پوست یا به عبارت دیگر اصلاح و کاهش شلی و افتادگی پوست با استفاده از فعال سازی نئوکلاژنیس و عملکردهای متابولیک در ماتریکس برون یاخته ای است. لیزر به طور انتخابی دو عنصر اصلی بدن انسان، یعنی آب و چربی را مورد هدف قرار می گیرد.

نحوه انجام اندولیفت

در روز عمل با توجه به معاینات انجام شده ناحیه تابش بر روی صورت مشخص می‌شود. این ناحیه با استفاده از مواد ضدعفونی پاک‌ سازی خواهد شد تا همه آلودگی‌های آن از بین بروند. اندولیفت دردی ندارد؛ اما ممکن است پزشک با توجه به شرایط متقاضی از پمادهای بی‌حسی موضعی هم استفاده کند. در این مرحله دستگاه لیزر اندولیفت با توجه به معاینات قبلی تنظیم می‌شود و لیزر به محل موردنظر تابانده خواهد شد. در واقع این نور از طریق فیبرهایی به زیر پوست هدایت می‌شوند و بعد از رسیدن به محل مورد نظر انرژی لیزر آزاد می‌گردد. این انرژی می‌تواند آسیب‌هایی کنترل شده در بافت‌های زیر پوستی به وجود آورد که سلول‌ها را تحریک می‌کند تا با تولید کلاژن و افزایش خون‌رسانی به بافت پوست آن آسیب را از بین ببرند.

مراقبت های پیش از اندولیفت

پوست باید از هر گونه مواد آرایشی و آلودگی پاک شود.پیش از انجام اندولیفت باید پوست صورت خود را به خوبی بشویید. تمیز بودن پوست صورت، اصلی ترین شرط برای پیشگیری از ایجاد عفونت یا حساسیت در حین درمان است.

مراقبت های پس از اندولیفت

  1. از مصرف الکل و دخانیات به مدت ۳ روز پس از درمان اجتناب نمایید.
  2. به مدت ۲ تا ۳ روز بعد از درمان طبق نظر پزشک خود از مصرف داروهای رقیق کننده خون، خودداری نمایید. (قطع دارو فقط زیر نظر پزشک صورت پذیرد).
  3. دارو و کرم تجویز شده توسط پزشک را به طور مرتب استفاده نمایید.
  4. از آرایش کردن به مدت ۲۴ ساعت اجتناب نمایید.

اینستاگرام دکتر حسن زاده

جوانسازی با لیزر اندولیفت چقدر زمان می برد؟

اندولیفت درمانی لیزری و بدون درد و بریدگی می باشد و معمولاً بین 30 تا 90 دقیقه زمان می برد.

ماندگاری اندولیفت یوفتون ایتالیا

مانند همه درمان ها در همه زمینه های پزشکی، ماندگاری درمان های زیبایی در افراد متفاوت می باشد و بستگی به نوع پوست، وضعیت بدن، میزان و نوع مشکلات پوستی افرادی دارد که کاندید انجام این متد درمانی هستند. در برخی از موارد، اگر پزشک متخصص تشخیص دهد، اندولیفت برای افراد در فواصل زمانی مشخص جهت اثر گذاری بالاتر می تواند تکرار شود. تا 6 ماه پس از استفاده شما همچنان شاهد بهبود در ناحیه تحت درمان خواهید بود.

عوارض جانبی اندولیفت یوفتون ایتالیا

اعمال روش اندولیفت در بیشتر موارد دارای عوارض درمانی خاصی نمی باشد. با انجام مراقبت‌ های بعد از اندولیفت می‌ شود میزان عوارض احتمالی و کمیاب را به حداقل رساند. گاهی بعضی از افراد پس از ورود فیبر نوری نازک به زیر پوست دچار التهاب یا تورم کمی در آن ناحیه می‌ شوند. این مورد در کوتاه‌مدت به‌صورت کامل رفع می‌شود. برای کاهش عوارض و اطمینان از روش و دستگاه مورد استفاده از اندولیفت، باید به پزشک متخصص پوست مراجعه کنید.

برای آشنایی با تاثیر پی آر پی صورت ، روی لینک کلیک کنید.


آدرس مطب : سنندج ، خیابان آبیدر ، چهارراه صفری ، مجتمع ژینا ، طبقه سوم
تلفن : 33246361 - 087

علیزاده [ 1402-08-21 ]
مناندولیفت انجام دادم بسیار راضی هستم پوستم سفت وشفاف شده واصلا هم درد نداشتم من اتفاقا صورتم پرتر شده از قبل. وسالی یکبار انجام میدم خیلی خیلی خوبه

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

دکتر جمال الدین حسن زاده

دکتر حسن زاده متخصص پوست و مو و دارای درجه بورد تخصصی پوست و مو است. وی در حال حاضر در شهر سنندج مشغول فعالیت می باشد. کاربران گرامی از طریق این سایت علاوه بر دسترسی به اطلاعاتی در زمینه های مختلف پوست، مو و زیبایی ،میتوانند سوالات خود را در بخش سوالات پزشکی کاربران با متخصص پوست و مو مطرح نمایند.

تلاش بر اینست تا در اسرع وقت پاسخ علمی به سوالات داده شود.همچنین بیماران مراجعه کننده به دکتر حسن زاده میتوانند از طریق این سایت روند درمان بیماریهای پوست و موی خود را پیگیری نمایند.


طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465