منو کردستان، سنندج ، خیابان آبیدر، چهارراه صفری، مجتمع ژینا، طبقه سوم - تلفن : 33246361 - 087
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق پرکننده های پوستی / زاویه سازی صورت مردان چگونه انجام می شود؟

زاویه سازی صورت مردان چگونه انجام می شود؟

یکی از فاکتور های جذابیت در صورت آقایان بدون شک صورت زاویه دار می باشد. زاویه دار بودن یا مادلینگ صورت یعنی وضوح خط فک و برجستگی چانه که در آقایان با خانم ها قدری متفاوت است به دلیل اینکه آناتومی صورت آقایان به شکلی است که ناحیه فک آنها به شکل مربع و در خانم ها به شکل V می باشد. زاویه دارکردن فک و صورت خانمها دارای ظرافت بیشتری نسبت به صورت آقایان می باشد و زاویه دار کردن فک باید به شکل وی در نواحی فک و چانه انجام شود. مردان هم می توانند در مرکز زاویه سازی فک و صورت تمامی این زیباسازی هارا انجام دهند .

آنچه در این مطلب میخوانید

زاویه سازی صورت مردان با فیلر

با تزریق ژل به گوشه فک و چانه ، ساختاری استخوانی تر برای صورت به وجود آمده و چانه تیز تر نشان داده می شود. گاهی اوقات برخی از آقایان با شکایت از خطوط عمیق پیشانی خود و جهت تزریق بوتاکس به پزشکان مراجعه کرده که پس از آن با تزریق فیلر به فک و چانه نیز آشنا می شوند. خطوط عمیق و عمودی پیشانی ظاهری خشمگین به افراد می دهند که پزشک با تزریق مقدار اندکی بوتاکس به پیشانی آن ها ، عضلات صورت را شل و خطوط را رفع می کند.

در فرایند تزریق ژل در فک ، فیلر های موقت هیالورونیک اسید با هدف افزایش حجم به نواحی خاصی از فک تزریق می شوند. این فیلر ها همیشگی نبوده و با گذشت زمان بدن آن ها را به صورت طبیعی تجزیه می کند. مقدار مصرف فیلر بر حسب سرنگ بوده و بسته به شرایط هر فرد می تواند از 2 تا چند عدد متفاوت باشد. با اینکه تعداد سرنگ ها ممکن است زیاد به نظر برسد اما باید بدانید که مقدار فیلر موجود در هر 5 سرنگ معادل یک قاشق غذا خوری است.

زاویه سازی صورت آقایان

افراد اغلب پس از تجربه نتایج فرایند ، افزایش اعتماد به نفس را تجربه کرده و این موضوع را برای دیگران نیز تعریف می کنند. مردان نیز همچون زنان به ارتقا ویژگی های ظاهری خود تمایل داشته و از صحبت کردن درباره تزریق فیلر بیشتر استقبال می کنند.

زاویه سازی صورت مردان چگونه انجام می شود؟

حجم و زوایای صورت مردان به راحتی و در اثر پیری یا سایر عوامل محیطی دستخوش تغییرات می شود. در گذشته جهت زاویه سازی صورت مردان از عمل های جراحی استفاده می کردند ، اما امروزه استفاده از روش های پرکننده و تزریق ژل بهترین روشی است که بدون جراحی، زاویه سازی صورت مردان را انجام می دهد. استفاده از روش های جراحی حتی در بعضی مواقع ممکن است این کاهش حجم صورت را شدیدتر کرده و کاملا معکوس نتیجه بدهد؛ اما استفاده از تزریق ژل روشی مطمئن و بدون درد و خونریزی است که به راحتی حجم و زوایای صورت مردان را دستخوش تغییرات مثبتی می کند.

شما می‌توانید برای زاویه سازی صورت (مادلینگ چهره) در سنندج به کلینیک تخصصی دکتر جمال الدین حسن زاده مراجعه نمایید. لطفا جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 33246361 - 087 تماس حاصل فرمایید.

این تغییرات به شدت می توانند در افزایش زیبایی صورت مردان موثر باشند. در زاویه سازی صورت مردان از مواد پرکننده استفاده می شود. پرکننده های تزریقی دارای انواع مختلفی هستند که بهترین آن ها پرکننده های تزریقی مبتنی بر اسید هیالورونیک هستند. پزشک در ابتدا صورت مردان را به خوبی مورد ارزیابی قرار می دهد. سپس بررسی می کند که کدام قسمت از نواحی صورت از زاویه بندی مناسبی برخوردار نیست.

پزشک با تزریق ژل به مناطقی که حجم استخوان در آن جا کم شده است ، کمک می کند که زوایای صورت به شکل مناسبی باز گردد. به عنوان مثال ممکن است که گونه های مردان از نظر استخوانی خیلی کم حجم باشد؛ و یا این اتفاق ممکن است در اثر پیری بروز پیدا کند. در روش زاویه سازی صورت مردان با تزریق ژل به جای اینکه استخوان بندی دستخوش تغییرات شود، تنها از طریق پوست صورت زاویه سازی انجام می شود.

اینستاگرام دکتر حسن زاده

ماندگاری زاویه سازی صورت مردان

ماندگاری زاویه سازی فک مردان بستگی به برند و نوع ژل فیلر و پاسخ بدن شما به آن دارد. بسته به هدف شما از تزریق ژل در فک ، ممکن است پزشک به شما فیلر های دائم ، نیمه دائم یا موقت را پیشنهاد دهد. در اکثر مواقع از ژل های اسید هیالورونیک برای زاویه سازی طبیعی درصورت مردان استفاده می شود. ماندگاری این فیلرها بین 6 تا 12 ماه است. میزان متابولیسم بدن شما در ماندگاری ژل های هیالورونیک اسید تاثیر زیادی دارد. در صورت نیاز ، بعد از یک جلسه درمان ، جلسه تمدید تزریق ژل را نیز باید داشته باشید تا ماندگاری طولانی تری را تجربه کنید.

ریزش مو از مشکلات و بیماری های پوست و مو است که توسط متخصص پوست تشخیص داده می‌شود و درمان خواهد شد. دکتر جمال الدین حسن زاده متخصص پوست و مو در سنندج میتوانند در تشخیص و درمان این بیماری به مراجعین محترم کمک نمایند. در صورت تمایل به دریافت نوبت یا کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با شماره تلفن33246361 - 087 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : سنندج ، خیابان آبیدر ، چهارراه صفری ، مجتمع ژینا ، طبقه سوم
تلفن : 33246361 - 087

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

مژگان بیگی [ 1402-01-27 ]
انجام زاویه سازی صورت

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

دکتر جمال الدین حسن زاده

دکتر حسن زاده متخصص پوست و مو و دارای درجه بورد تخصصی پوست و مو است. وی در حال حاضر در شهر سنندج مشغول فعالیت می باشد. کاربران گرامی از طریق این سایت علاوه بر دسترسی به اطلاعاتی در زمینه های مختلف پوست، مو و زیبایی ،میتوانند سوالات خود را در بخش سوالات پزشکی کاربران با متخصص پوست و مو مطرح نمایند.

تلاش بر اینست تا در اسرع وقت پاسخ علمی به سوالات داده شود.همچنین بیماران مراجعه کننده به دکتر حسن زاده میتوانند از طریق این سایت روند درمان بیماریهای پوست و موی خود را پیگیری نمایند.


طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465