منو کردستان، سنندج ، خیابان آبیدر، چهارراه صفری، مجتمع ژینا، طبقه سوم - تلفن : 33246361 - 087

روشهای رفع تیرگی دور چشم

چشم ها به عنوان نقطه مرکزی نه تنها در تجلی چهره فرد برای بیان احساسات، بلکه در تعریف زیبایی، سلامتی و شادابی فرد بیشتر از هر عضو صورت مؤثر هستند. یکی از عوامل شایع اما مهمی که تأثیر مستقیمی روی شادابی و جوانی صورت فرد می گذارد، تیرگی دور چشم است. تیرگی دور چشم باعث می شود فرد احساس کند خسته، پیر و یا ناسالم به نظر می رسد؛ از همین جهت این مسئله در بحث زیبایی شناسی بسیار حائز اهمیت است. در ابتدا باید عامل ایجاد عارضه تیرگی دور چشم توسط پزشک، مشخص شود تا بتوان درمان مناسب انتخاب و ارائه شود.

کرم های دور چشم، تاثیری در رفع تیرگی ندارند. با بهره بردن از جدیدترین شیوه های اثبات شده ی زیبایی درمانی همچون تزریق پلاسمای غنی از پلاکت یا همان پی.آر. پی (PRP)، کربوکسی تراپی، لیزر و همچنین تزریق ژل میتوان روند آسیب دیدگی پوست دور چشم و به ویژه تیرگی دور چشم را هر چه کندتر کرده و به بهترین شیوه به رفع سیاهی زیر چشم بپردازد.

کلینیک تخصصی دکتر جمال الدین حسن زاده به عنوان یکی از مراکز مجهز، ارائه دهنده انواع روشهای درمان تیرگی، گودی و سیاهی زیر چشم در سنندج می‌باشد. در این مرکز تزریق فیلر، مزوتراپی، پی.آر. پی، لیزر و ... به عنوان شیوه های مورد استفاده در جوانسازی اطراف چشم با بهترین نتایج قابل، انجام هستند. اگر مایل به کسب اطلاعات بیشتری در این زمینه می‌باشید با شماره تلفن 33246361 - 087 تماس حاصل فرمایید.

علل تیرگی دور چشم

در حالت نرمال به صورت مدام، گردش خون در قسمت زیر چشم انجام شده و اکسیژن و مواد مورد نیاز به سلول های پوستی می رسد و در نتیجه همواره پوستی شاداب و روشن خواهیم داشت، بنابراین اگر هر عاملی به نحوی گردش خون در این ناحیه را دچار اختلال کند سبب بروز این عارضه پوستی و همچنین چروک خواهد شد.

روشهای رفع تیرگی دور چشم

روشهای درمان تیرگی دور چشم

پی آر پی

پزشک در حدود ۱۰ تا ۲۰ میلی‌لیتر از خون شما را می‌گیرد. سپس این خون در داخل سانتریفیوژ قرار داده می‌شود تا چرخیده شود و پلاسمای غنی از پلاکت از گلبول‌های قرمز خون جدا شود. با استفاده از یک دستمال و ماده‌ی ضدعفونی، تمامی آرایش روی پوست پاک شده و پوست شما تمیز می‌شود. بسته به نظر پزشک و شرایط شما ممکن است در این مرحله یک سوزن بیحسی نیز در محل مورد نظر برای درمان تزریق شود. سپس پلاسمای غنی از پلاکت با استفاده از سوزن بسیار باریکی، در پوست تزریق می‌شود. این تزریقات در نواحی مختلف پوست انجام می‌شود تا کل ناحیه مورد نظر بهبود پیدا کند.

لیزر

کربوکسی تراپی

یکی از مؤثرترین و سریع ترین روش های درمان و رفع گودی زیر چشم است. کربوکسی تراپی در واقع نوعی مزوتراپی است و در این روش گاز کرن دی اکسید به لایه های زیرین پوست تزریق می شود. از مزایای آن میتوان به جوانسازی ، کلاژن سازی و تغییر رنگ پوست زیر چشم اشاره کرد.

آدرس اینستاگرام دکتر حسن زاده

تزریق ژل

در صورتی که سیاهی و تیرگی دور چشم، بر اثر نازک بودن پوست یا کمبود حجم چربی و بافت زیر پوست در ناحیه زیر چشم و گونه باشد، از روش تزریق ژل هیالورونیک اسید برای رفع سیاهی دور چشم استفاده می‌شود. ژل هیالورونیک اسید به تدریج و ظرف چند ماه تا یک سال، توسط بدن جذب می‌شود، بنابراین نتایج این روش موقتی هستند.

عوارض درمان تیرگی دور چشم

هزینه درمان تیرگی دور چشم

هزینه درمان تیرگی زیر چشم بستگی به نوع درمان، موقعیت جغرافیایی، تخصص جراح و تعداد جلسات درمانی مورد نیاز جهت دستیابی به نتایج مورد نظر دارد.

تزریق فیلرخط اخم از جمله اقداماتی است که با بهترین نتایج توسط دکتر جمال حسن زاده در سنندج انجام می‌شود. در این مرکز با استفاده از مرغوب ترین انواع ژل و مهارت پزشک در تزریق ژل، همچنین اجرای درست و اصولی مراحل تزریق ژل توسط ایشان، می‌توانید به زیبایی ماندگاری در صورت و بدن خود دست یابید.


آدرس مطب : سنندج ، خیابان آبیدر ، چهارراه صفری ، مجتمع ژینا ، طبقه سوم
تلفن : 33246361 - 087

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

دکتر جمال الدین حسن زاده

دکتر حسن زاده متخصص پوست و مو و دارای درجه بورد تخصصی پوست و مو است. وی در حال حاضر در شهر سنندج مشغول فعالیت می باشد. کاربران گرامی از طریق این سایت علاوه بر دسترسی به اطلاعاتی در زمینه های مختلف پوست، مو و زیبایی ،میتوانند سوالات خود را در بخش سوالات پزشکی کاربران با متخصص پوست و مو مطرح نمایند.

تلاش بر اینست تا در اسرع وقت پاسخ علمی به سوالات داده شود.همچنین بیماران مراجعه کننده به دکتر حسن زاده میتوانند از طریق این سایت روند درمان بیماریهای پوست و موی خود را پیگیری نمایند.


طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465