منو کردستان، سنندج ، خیابان آبیدر، چهارراه صفری، مجتمع ژینا، طبقه سوم - تلفن : 33246361 - 087
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / روشهای جوانسازی پوست / فیلر زیر چشم برای رفع گودی و سیاهی زیر چشم

فیلر زیر چشم برای رفع گودی و سیاهی زیر چشم

گاهی اوقات لکه‌های تیره زیر چشم‌ها می‌توانند در اثر خستگی، آلرژی و کم‌آبی بدن باشند؛ اما معمولاً در اثر بالا رفتن سن ایجاد می‌شوند. هر چه سن شما بالاتر می‌رود، بدن شما سلول‌های پوستی کمتری تولید می‌کند، به همین دلیل پوست زیر چشم‌ها باریک‌تر خواهند شد. همچنین چربی و کلاژنی که منجر به شکل ارتجاعی پوست می‌شود را از دست خواهید داد. در نتیجه رگ‌های خونی زیر پوست بیشتر دیده خواهند شد و لکه‌های دایره مانند و تیره در اطراف چشم‌ها پدیدار می‌شوند.

فیلر را می توان به ناحیه زیر چشم‌ها تزریق کرد تا حجم پوست و سلول‌های آن در این ناحیه را افزایش داد. با این کار یک لایه جدید بین رگ‌های خونی و چشم‌های شما به وجود می‌آید که در نتیجه شکل‌گیری آن، دیگر شاهد لکه‌های سیاه رنگ این ناحیه نخواهیم بود.

کلینیک تخصصی دکتر جمال الدین حسن زاده به عنوان یکی از مراکز مجهز، ارائه دهنده انواع روشهای درمان تیرگی، گودی و سیاهی زیر چشم در سنندج می‌باشد. در این مرکز تزریق فیلر، مزوتراپی، پی آرپی، لیزر و ... به عنوان شیوه های مورد استفاده در جوانسازی اطراف چشم با بهترین نتایج قابل، انجام هستند. اگر مایل به کسب اطلاعات بیشتری در این زمینه می‌باشید با شماره تلفن 33246361 - 087 تماس حاصل فرمایید.

علل گودی و سیاهی زیر چشم

اصلی‌ترین دلیل گود افتادن زیر چشم‌ها افزایش سن است. معمولاً در طول زمان مواد مغذی بافت‌های پوست کم‌کم کاهش می‌یابند و همین موضوع باعث ایجاد گودی زیر چشم خواهد شد. همچنین با افزایش سن حجم گونه‌های افراد نیز کاهش یافته و گودی زیر چشم بیشتر به چشم می‌آید. علاوه بر این برخی بیماری‌ها، مصرف مواد غذایی نامناسب و لاغری‌های غیر اصولی و سریع نیز می‌تواند باعث گود شدن زیر چشم‌ها شود. همچنین در بعضی افراد این مورد به ‌صورت ارثی وجود دارد.

در مواردی پوست زیر چشم در اثر استرس آسیب دیده و گود می‌شود. همچنین مشکلات خونی نظیر فشار خون بالا، برخی بیماری‌های داخلی چشم، کم‌کاری یا پرکاری تیروئید، حساسیت به مواد غذایی خاص نظیر لبنیات، مشکلات قلبی و اختلالات کلیه از دیگر دلایل گودی زیر چشم است. در مواردی نیز خستگی‌های طولانی، کم‌خوابی، قرار گرفتن در معرض نور خورشید و مصرف دخانیات و الکل باعث گود افتادن زیر چشم‌های افراد می‌شود. برخی تغییرات هورمونی نظیر قاعدگی در خانم‌ها یا بارداری نیز می‌تواند باعث ایجاد گودی زیر چشم شود. معمولاً این گودی موقتی است و پس از ایجاد تعادل در هورمون‌ها برطرف می‌شود.

فیلر زیر چشم

مزایای تزریق فیلر زیر چشم

برخی از بزرگ‌ترین مزایای مربوط به مواد فیلر زیر چشم عبارتند از:

زمان بازیابی کمتر

یکی از بهترین موارد در مورد فیلرها این واقعیت است که پس از دریافت آنها بسیار زمان کوتاهی برای بازیابی و بهبودی مورد نیاز است.

فرآیند سریع

روند دریافت مواد فیلر نیز بسیار کارآمد است. بیشتر اوقات، فقط در مدت سی یا چهل دقیقه می‌توانید این تزریق را انجام دهید.

نتایج سریع

وقتی فیلر دریافت می‌کنید، فرایند به سرعت به اتمام می‌رسد و نتایج آنی می‌باشند. ممکن است چند روز طول بکشد تا فیلرها به طور کامل مستقر شوند؛ اما بلافاصله متوجه تغییراتی خواهید شد.

نتایج طولانی مدت

این نتایج بلافاصله ظاهر می‌شوند و همچنین برای مدتی نسبتاً زیادی طول می‌کشند. بیشتر افراد می‎گویند که نتایج آنها 6-9 ماه طول می‌کشد. همچنین بیان می‎کنند که با تزریق فیلرهای بعدی، حتی زمان طولانی‌تری از انجام این درمان بی‌نیاز می‌شوند.

بهبود طبیعی صورت

درمان‌های تزریق فیلر زیر چشم به جوان سازی صورت و ایجاد ظاهر طبیعی کمک می‌کنند. این امر تا حدی به این واقعیت مربوط می‌شود که اسید هیالورونیک آب را جذب می‌کند. این امر کمک می‌کند تا پوست شما به طور طبیعی پر و مرطوب‌تر به نظر برسد.

آب همچنین باعث افزایش طول عمر فیلرها می‌شود. بعد از اینکه فرآیند تزریق فیلر زیر چشم انجام می‌شود، افراد قطعاً متوجه پیشرفت ظاهری خود خواهند شد؛ اما تغییرات به اندازه تغییراتی که با درمان‎های تهاجمی‌تر تجربه خواهید کرد چشمگیر یا واضح نخواهند بود. این باعث می‌شود که فیلرها برای افرادی که می‌خواهند ظاهر خود را به صورت ظریف‌تری بهبود دهند، جذاب‌تر است.

نحوه تزریق فیلر جهت درمان گودی و سیاهی زیر چشم

فیلر حاوی اسید هیالورونیک در انژکتورهای استریل و آماده، نگهداری می‌شود. در صورت لزوم، پزشک، فیلر را در نقاط مورد نیاز و در مقادیر مناسب اعمال می‌کند. فیلر در زیر بافت‌ها و روی استخوان تزریق می‌شود. فیلر را باید به صورت یکنواخت تزریق کرد. پزشک بعد از تزریق شروع به ماساژ دادن دور چشم می‌کند.

نکات بعد از تزریق فیلر زیر چشم

ماندگاری تزریق فیلر زیر چشم

ماندگاری و طول عمر فیلر در زیر چشم کاملاً به برند محصول استفاده شده و ویژگی‌های فردی بیمار، بستگی دارد. بیشتر فیلرهایی که در این منطقه استفاده می‌شود حداقل 9 ماه تا حداکثر 2 سال ماندگاری دارند.

آدرس اینستاگرام دکتر حسن زاده

عوارض جانبی تزریق فیلر زیر چشم

اگر تزریق به وسیله متخصص پوست، تحت شرایط استریل انجام شود، عارضه‌های جانبی وجود نخواهد داشت. بعد از درمان امکان دارد در محل تزریق کبودی کم و قرمزی دیده شود. با استفاده از کمپرس یخ، عارضه‌های تزریق فیلر زیر چشم بسیار کاهش می‌یابد. امکان دارد علائم آلرژیک به ندرت در بعضی از اشخاص مشاهده شود.

برای درمان مشکلات و بیماری های پوستی، بهترین گزینه مراجعه به متخصص پوست است. متخصص پوست با دانش بالا و آگاهی نسبت به ساختار پوست می‌تواند در درمان بیماری و بهبود عوارض آن بسیار کمک کننده باشد. دکتر جمال الدین حسن زاده متخصص پوست، مو، کاشت مو و لیزر در سنندج برای رفع مشکلات و بیماری های پوستی شما آماده ارائه خدمت می‌باشند.


آدرس مطب : سنندج ، خیابان آبیدر ، چهارراه صفری ، مجتمع ژینا ، طبقه سوم
تلفن : 33246361 - 087

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

دکتر جمال الدین حسن زاده

دکتر حسن زاده متخصص پوست و مو و دارای درجه بورد تخصصی پوست و مو است. وی در حال حاضر در شهر سنندج مشغول فعالیت می باشد. کاربران گرامی از طریق این سایت علاوه بر دسترسی به اطلاعاتی در زمینه های مختلف پوست، مو و زیبایی ،میتوانند سوالات خود را در بخش سوالات پزشکی کاربران با متخصص پوست و مو مطرح نمایند.

تلاش بر اینست تا در اسرع وقت پاسخ علمی به سوالات داده شود.همچنین بیماران مراجعه کننده به دکتر حسن زاده میتوانند از طریق این سایت روند درمان بیماریهای پوست و موی خود را پیگیری نمایند.


طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465