منو کردستان، سنندج ، خیابان آبیدر، چهارراه صفری، مجتمع ژینا، طبقه سوم - تلفن : 33246361 - 087
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / درمان لک تیرگی و کک مک / رفع سیاهی دور چشم با آراف فرکشنال

رفع سیاهی دور چشم با آراف فرکشنال

چشم ها برجسته ترین عنصر زیبایی چهره به شمار می آیند، تأثیر بسزایی بر زیبایی و شادابی چهره دارند. سیاهی و گودی زیر چشم یکی از شایعترین عارضه‌های پوستی است که در اکثر افراد جامعه بروز می‌کند و اغلب به صورت یک نیم دایره تیره زیر چشم دیده می‌شود. لکه های زیر چشم می توانند از قهوه ای روشن تا قهوه ای تیره و متمایل به سیاه باشند و همچنین از نظر اندازه متفاوت هستند. سیاهی زیر چشم دلایل مختلف و متنوعی دارد که قبل از درمان بهتر است علت آن به درستی تشخیص داده شود. یکی از روشهای رفع سیاهی دور چشم آر اف فرکشنال می باشد که در آن از سوزن هایی که به قطر ۱۲۰ میکرون استفاده می‌ شود. همچنین این سوزن ها نیم تا دو میلی متر در پوست افراد نفوذ می‌ کنند و امواج رادیو فرکانسی را به عمق پوست فرد مراجعه کننده می‌ فرستند. امواج رادیویی (آر اف) معمولاً به منظور لیفت پوست صورت بدون جراحی مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ اما این درمان همچنین به شدت در برطرف کردن و کاهش تیرگی زیر چشم مؤثر هستند. پوست به آرامی توسط جریانی از امواج رادیویی گرم می‌شود. این امر به بالا آمدن کلاژن به سطح پوست، تقویت پوست اطراف چشم و کاهش سیاهی زیر چشم‌ها کمک می‌کند و هیچ برشی در پوست مورد نیاز نیست.

کلینیک تخصصی دکتر جمال الدین حسن زاده به عنوان یکی از مراکز مجهز، ارائه دهنده انواع روشهای درمان تیرگی، گودی و سیاهی زیر چشم در سنندج می‌باشد. در این مرکز تزریق فیلر ، مزوتراپی ، پی.آر. پی ، لیزر و ... به عنوان شیوه های مورد استفاده در جوانسازی اطراف چشم با بهترین نتایج قابل، انجام هستند. اگر مایل به کسب اطلاعات بیشتری در این زمینه می‌باشید با شماره تلفن 33246361 - 087 اقدام فرمایید.

علل سیاهی دور چشم

دلایل زیادی باعث ایجاد سیاهی دور چشم می شوند، عبارت از:

بهترین لیزر برای سیاهی دور چشم

درمان پوست و تیرگی دور چشم با استفاده از روش زیبایی آر اف فرکشنال صورت برای افراد یک روش آسان، غیر جراحی و بدون درد می باشد. لیزر فراکشنال باعث تحریک کلاژن سازی می شود، همزمان به روشن شدن پوست و استحکام پوست کمک می کند و تأثیرات دائمی دارد.

رفع سیاهی دور چشم با آراف فرکشنال

مراحل انجام آر اف فرکشنال دور چشم

  1. در روز درمان با پوست تمیز و بدون آرایش و آقایان با صورت اصلاح شده مراجعه نمایند.
  2. ناحیه درمان با کرم های بیحسی موضعی پوشانده خواهد شد.
  3. بعد از ۳۰-۲۰ دقیقه پوست محل درمان شسته شده و ضدعفونی خواهد شد.
  4. جلسه درمانی بسته به محل درمان حدود ۲۵-۱۰ دقیقه طول خواهد کشید.
  5. قبل از شروع درمان هر فردی یک head سوزن مخصوص خریداری می کند. این سری سوزنی شامل 24 سوزن با روکش طلا می باشد و هر سری یا تیپ دستگاه برای جلوگیری از انتقال بیماری تنها برای یک فرد قابل استفاده بوده است.
  6. ژل مخصوصی برای جلوگیری از تماس دستگاه با صورت بر روی سطح پوست استفاده می‌شود، سپس پزشک درمان آراف را بر روی صورت آغاز خواهد کرد. پس از انجام معمولاً یک ژل آرام بخش و یا لوسیون برروی سطح پوست می مالند.

بلافاصله پس از درمان در پوست خود احساس جمع شدگی کرده و بعد از گذشت چند ماه از انجام آراف به تدریج این جمع شدگی بیشتر نمایان می گردد. بسته به ضخامت پوست افراد، پزشک تعداد جلسات و دوره درمان را برای هر بیمار مشخص می کند. تنها در بعضی افراد انجام یک جلسه باعث گرفتن نتایج مناسب میگردد.

توصیه های پیش از آر اف فرکشنال دور چشم

توصیه های پس از آر اف فرکشنال دور چشم

افراد منع از انجام آر اف فرکشنال دور چشم

اینستاگرام دکتر حسن زاده

عوارض لیزر سیاهی دور چشم

به طور کلی عوارض جانبی این روش برای افراد به صورت کوتاه مدت می باشد، با توجه به درمان ممکن است که تورم ملایم و موقت، سوزش و قرمزی پوست در افراد ایجاد شود، همچنین همانند هر دوز متمرکز انرژی، فرکانس رادیویی نیز در صورت نادرست بودن، خطر سوختگی را برای افراد متقاضی به همراه دارد.

هزینه لیزر سیاهی دور چشم

هزینه لیزر دور چشم با توجه به امکانات ارائه شده در مرکز و کلینیک انتخاب شده و میزان عارضه و تخصص افراد در این زمینه متغیر می باشد.

تزریق چربی به واژن یا لابیا (جهت جوانسازی) و تزریق فیلر به آلت تناسلی (جهت افزایش حجم) در کلینیک دکتر حسن زاده ، متخصص پوست، مو، زیبایی و لیزر در سنندج انجام می شود. شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی با این مرکز از طریق تماس با شماره تلفن 33246361 - 087 اقدام فرمایید.


آدرس مطب : سنندج ، خیابان آبیدر ، چهارراه صفری ، مجتمع ژینا ، طبقه سوم
تلفن : 33246361 - 087

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

گرجی [ 1402-09-08 ]
من کل پوستم و زیر چشمام. رو فرکشنال انجام دادم البته بعدش پوست التهاب داره و قرمز میشه، مهم اینه که صبر داشته باشیم چون نتیجش فوق العادست

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

دکتر جمال الدین حسن زاده

دکتر حسن زاده متخصص پوست و مو و دارای درجه بورد تخصصی پوست و مو است. وی در حال حاضر در شهر سنندج مشغول فعالیت می باشد. کاربران گرامی از طریق این سایت علاوه بر دسترسی به اطلاعاتی در زمینه های مختلف پوست، مو و زیبایی ،میتوانند سوالات خود را در بخش سوالات پزشکی کاربران با متخصص پوست و مو مطرح نمایند.

تلاش بر اینست تا در اسرع وقت پاسخ علمی به سوالات داده شود.همچنین بیماران مراجعه کننده به دکتر حسن زاده میتوانند از طریق این سایت روند درمان بیماریهای پوست و موی خود را پیگیری نمایند.


طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465