منو کردستان، سنندج ، خیابان آبیدر، چهارراه صفری، مجتمع ژینا، طبقه سوم - تلفن : 33246361 - 087
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / درمان لک تیرگی و کک مک / درمان لک های پوستی با لیزر سایناشور

درمان لک های پوستی با لیزر سایناشور

لک های پوستی به بخش‌هایی از پوست گفته می‌شوند که به دلایل مختلف دچار تغییر رنگ ‌شده و متفاوت از رنگ معمول پوست هر شخص دیده می‌شوند. لک ‌های پوستی طیف وسیعی از عارضه‌های پوست را در بر می‌گیرند و می‌توان گفت از شایع‌ترین مشکلات پوستی محسوب می‌شوند.

آنچه در این مطلب میخوانید

امروزه دستگاه لیزر ساخته شده توسط شرکت سایناشور، برای اهداف مختلف درمانی و زیباسازی انواع پوست ها از جمله رفع لکه های پوستی در افراد با تایپ های پوستی مختلف، مورد استفاده قرار می گیرند. دستاوردهای عالی این دستگاه موجب شده است که کمپانی سایناشور بتواند اعتماد بسیاری از متخصصان زیبایی جهان را جلب کرده و استاندارد طلایی نتایج درمانی را دریافت کند. دستگاه الیت پلاس با به کارگیری لیزر قدرتمند و پر سرعت الکساندرایت می تواند انواع ضایعات پوستی را در کمترین زمان و با بالاترین تأثیرگذاری از بین ببرد. این دستگاه دارای تأییدیه سازمان غذا و داروی امریکا (FDA) است.

ویژگی‌های دستگاه لیزر الیت پلاس سایناشور

مزایای لیزر الیت پلاس سایناشور

مناسب پوست‌های مختلف

هر طول موج مناسب یک طیف رنگ پوست است که به دلیل استفاده همزمان از دو طول موج در دستگاه لیزر الیت پلاس می‌توان آن را برای انواع پوست‌ها استفاده کرد و اطمینان حاصل کرد که به نتیجه مورد نظر خواهد رسید.

تعداد جلسات کمتر

دستگاه لیزر الیت پلاس با داشتن فرکانس‌های بسیار بالا و اسپات‌های بزرگی که در این دستگاه وجود دارد طول زمان هر جلسه بسیار کوتاه است. همچنین به دلیل تأثیرگذاری بیشتر و قوی‌تر معمولاً نیاز به جلسات کمتر برای رسیدن به نتیجه مورد نظر احتیاج است.

عدم آسیب و سوختگی پوست

این دستگاه مجهز به سیستم خنک کننده بسیار قوی می‌باشد که در طول درمان با دستگاه الیت پلاس اگر اپراتور مهارت و تجربه کافی را داشته باشد هیچگونه سوزش، سوختگی و درد احساس نخواهد شد.

عدم تماس مستقیم با پوست

هندپیس‌های دستگاه الیت پلاس سایناشور طی جلسات، با پوست هیچگونه تماس مستقیمی نخواهد داشت از همین رو احتمال انتقال بیماری‌های ویروسی و مسری تقریباً صفر خواهد بود.

غیر تهاجمی و ایمن

دستگاه لیزر الیت پلاس سایناشور مورد تأیید سازمان غذا و داروی ایالات متحده قرار گرفته و به واسطه برخورداری از قابلیت تنظیم عرض پالس هیچگونه عارضه را ایجاد نخواهد کرد.

درمان لک های پوستی با لیزر سایناشور

عملکرد لیزر سایناشور

در این روش، لکه‌ها با رنگ متفاوت نسبت به رنگ اصلی پوست، انرژی گرمای ساطع شده از انرژی لیزر را جذب خواهند کرد که این امر سبب می‌شود به ذره‌های خیلی کوچکی تقسیم شوند. این ذره‌های بسیار کوچک در بدن به عنوان سلول‌های مرده محسوب می‌شوند و به همین دلیل سلول‌های دیگر آنها را به تدریج به سوی سطح پوست منتقل می‌کنند و در نهایت به عنوان سلول‌های مرده به طور طبیعی از بدن دفع می‌شوند همچنین در نتیجه ایجاد گرما که توسط دستگاه لیزر الیت پلاس سایناشور ایجاد می‌شود ، کلاژن سازی پوست فعال شده که این امر سبب جوانسازی و روشن شدن تیرگی در پوست خواهد شد.

اقدامات قبل از درمان با لیزر سایناشور

در طی جلسات لیزر سایناشور پوست، مصرف داروهایی که مربوط به پوست است و موارد خاص دارد حتماً باید زیرنظر پزشک مصرف شود. اگر روی پوست خود فعال دارید به هیچ وجه نباید عمل لیزر انجام دهید؛ چون ممکن است که باعث انتشار ویروس‌های پوستی شود.

مراقبت‌های بعد از لیزر سایناشور

  1. بعد از انجام لیزر با کمک دستگاه سایناشور ممکن است که با توجه به نوع پوست، ناحیه لیزر شده مقداری قرمزی و کمی سوزش داشته باشد که بهتر است پوست را چرب و مرطوب کنید.
  2. بعد از انجام جلسات لیزر بهتر است که از قرار گرفتن در معرض نور خورشید خودداری کنید و همچنین توصیه می‌کنیم که قبل از خارج شدن از منزل یا محل کار حتماً از کرم ضد آفتاب استفاده کنید.
  3. بهتر است تا ۲۴ ساعت بعد از انجام لیزر از استحمام کردن و شستشوی پوست خود با صابون و شوینده‌ها خودداری کنید.

اینستاگرام دکتر حسن زاده

کاندیدای نامناسب لیزر سایناشور

استفاده از دستگاه لیزر سایناشور برای زنان باردار مناسب نیست. همچنین افرادی که سابقه تبخال یا ویروس هرپس سیمپلکس دارند تا زمانی که برای این شرایط تحت درمان قرار نگیرند، نباید این روش را انجام دهند.

عوارض لیزر سایناشور

بروز لک های قهوه ای و قرمز بعد از درمان طبیعی است که بعد از مدتی پوسته پوسته شده و از بین می روند. این مورد به خودی خود درمان می شود؛ اما در مواردی که نادر است سبب زخم و عفونت می شود که باید به پزشک مراجعه کنند.

هزینه لیزر سایناشور

هزینه لیزر سایناشور متناسب با شدت و میزان لک و همچنین سطح تخصص و تجربه پزشک است.

برای آشنایی با لیزر اگزایمر و کاربردهای آن ؛ روی لینک کلیک کنید.


آدرس مطب : سنندج ، خیابان آبیدر ، چهارراه صفری ، مجتمع ژینا ، طبقه سوم
تلفن : 33246361 - 087

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

هما حقیقی [ 1402-08-20 ]
آقای دکتر لک های بعد از حاملگی هم با این دستگاه از بین میره نیاز به چند جلسه درمانیه ؟

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

دکتر جمال الدین حسن زاده

دکتر حسن زاده متخصص پوست و مو و دارای درجه بورد تخصصی پوست و مو است. وی در حال حاضر در شهر سنندج مشغول فعالیت می باشد. کاربران گرامی از طریق این سایت علاوه بر دسترسی به اطلاعاتی در زمینه های مختلف پوست، مو و زیبایی ،میتوانند سوالات خود را در بخش سوالات پزشکی کاربران با متخصص پوست و مو مطرح نمایند.

تلاش بر اینست تا در اسرع وقت پاسخ علمی به سوالات داده شود.همچنین بیماران مراجعه کننده به دکتر حسن زاده میتوانند از طریق این سایت روند درمان بیماریهای پوست و موی خود را پیگیری نمایند.


طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465