منو کردستان، سنندج ، خیابان آبیدر، چهارراه صفری، مجتمع ژینا، طبقه سوم - تلفن : 33246361 - 087
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / روشهای جوانسازی پوست / جوانسازی پوست با لیزر هلیوس

جوانسازی پوست با لیزر هلیوس

پوست از مهم‌ترین و حیاتی‌ترین ارگان‌های حفاظتی بدن به حساب می‌آید. از بین رفتن جوانی و طراوت پوست یکی از مشکلاتی است که با بالارفتن سن برای اغلب افراد اتفاق می افتد. استفاده زیاد از مواد شوینده، قرار گرفتن در معرض نور خورشید، داشتن استرس و نگرانی، تغذیه نامناسب نیز از جمله موارد بسیار شایعی است که باعث میشود افراد دچار مشکلات پوستی شوند. راه‌های بسیاری وجود دارد که با رعایت برخی از آنها می‌توان طراوت و شادابی از دست رفته پوست را به آن بازگرداند. یکی از این شیوه‌ها لیزر هلیوس می‌باشد.

آنچه در این مطلب میخوانید

عملکرد این لیزر از طریق تولید طول موج خاصی از نور میباشد. نور حاصل از لیزر از طریق هندپیسی به لایه های زیرین پوست نفوذ میکند و گرما تولید می کند. این طول موج لیزر هیچگونه آسیبی به سطح پوست وارد نمی کند و در اصطلاح به آن نان ابلیتیو(non ablative) گفته می شود که به این معنا است که انرژی گرمایشی حاصل از لیزر به لایه های زیرین پوست نفوذ و مشکلات پوستی را هدف قرار می دهد و باعث آزاد شدن رنگدانه هایی که موجب تیرگی و لک شده اند، می شود، سپس این رنگدانه ها توسط بدن دفع می شود. همچنین با تحریک کلاژن، جوانسازی پوست را به ارمغان می آورد.

کاربرد لیزرهلیوس در جوانسازی پوست

مزایای لیزر هلیوس

نحوه جوانسازی با لیزر هلیوس

لیزر هلیوس، درمان بدون دردی است؛ اما به دلیل اینکه ممکن است اشعه‌های تابانده شده باعث افزایش دمای ناحیه مورد نظر در نتیجه سوزش پوست شود، بنابراین قبل استفاده از لیزر، ناحیه درمانی با استفاده از بی حس کننده های موضعی بی حس می شود و سپس اشعه های لیزر به صورت کنترل شده بر روی ناحیه مورد نظر تابانده می شوند.

جوانسازی پوست با لیزر هلیوس

اقدامات پیش از لیزر هلیوس

  1. قبل از لیزر به هیچ عنوان نباید تحت روندهای تیره و برنزه کردن پوست قرار بگیرید.
  2. به مدت 2 هفته نیز بهتر است مصرف داروهای حاوی آسپیرین را قطع کنید.
  3. در جلسه لیزر، پیش از مراجعه به مطب، بهتر است پوستتان عاری از هر نوع کرم و لوسیون باشد.

مراقبت های بعد از لیزر هلیوس

اینستاگرام دکتر حسن زاده

کاندیدای نامناسب لیزر کیوسوییچ هلیوس

هزینه جوانسازی پوست با لیزر هلیوس

هزینه لیزر هلیوس بستگی به عوامل مختلفی دارد از جمله گستردگی عارضه و تعداد جلسات مورد نیاز، محل جغرافیایی کلینیک و دستمزد پزشک.

عوارض لیزر هلیوس

لیزر هلیوس، عوارض و آسیب جدی را به همراه ندارد. این در حالی است که بعد از انجام لیزر پوست کمی ملتهب و قرمز خواهد شد که موقتی خواهد بود و بعد از 10 تا 15 دقیقه از بین خواهد رفت. در ضمن دقت باید به عمل آید که از لیزر در محل های داری زخم و ملتهب جلوگیری شود. چنانچه پس از لیزر شاهد زخم و یا قرمزی بیش از حد و یا حتی سوختگی در محل لیزر شدید، سریعاً خود را به پزشک معرفی کنید تا تحت درمان صورت گیرد و از درمان خودسرانه پرهیز کنید.

روی لینک کلیک کنید و با مهمترین کاربردهای لیزر کیوسوئیچ آشنا شوید.


آدرس مطب : سنندج ، خیابان آبیدر ، چهارراه صفری ، مجتمع ژینا ، طبقه سوم
تلفن : 33246361 - 087

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

دکتر جمال الدین حسن زاده

دکتر حسن زاده متخصص پوست و مو و دارای درجه بورد تخصصی پوست و مو است. وی در حال حاضر در شهر سنندج مشغول فعالیت می باشد. کاربران گرامی از طریق این سایت علاوه بر دسترسی به اطلاعاتی در زمینه های مختلف پوست، مو و زیبایی ،میتوانند سوالات خود را در بخش سوالات پزشکی کاربران با متخصص پوست و مو مطرح نمایند.

تلاش بر اینست تا در اسرع وقت پاسخ علمی به سوالات داده شود.همچنین بیماران مراجعه کننده به دکتر حسن زاده میتوانند از طریق این سایت روند درمان بیماریهای پوست و موی خود را پیگیری نمایند.


طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465