منو کردستان، سنندج ، خیابان آبیدر، چهارراه صفری، مجتمع ژینا، طبقه سوم - تلفن : 33246361 - 087
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / روشهای جوانسازی پوست / پروفایلو برای چه کسانی مناسب است؟

پروفایلو برای چه کسانی مناسب است؟

با افزایش سن و بروز اولین نشانه‌های پیری افراد به فکر استفاده از روش‌هایی برای حفظ جوانی و شادابی پوست خود می افتند. برخی افراد نیز دوست دارند علاج واقعه را قبل از وقوع کرده و در سنین پایین‌تر اقداماتی را برای مراقبت از پوست خود انجام می‌دهند. در دنیای امروز برای افراد با پوست‌های مختلف و شرایط سنی متفاوت روش‌های گوناگونی ابداع شده است. روش‌هایی که به کمک آن‌ها می‌توان پیری را به تاخیر انداخته و جلوی از بین رفتن کلاژن، الاستین یا هیالورونیک اسید پوست را گرفت. یکی از این شیوه‌ها تزریق ژل پروفایلو است که می‌توانید تاثیرات آن را پس از اولین استفاده ببینید.

آنچه در این مطلب میخوانید

تزریق پروفایلو و جوانسازی پوست

زمانی که سن بالا می رود، پوست کلاژن و الاستین کم تری تولید می کند. این دو ماده در سلامت پوست بسیار دخیل هستند. پروفایلو از تکنولوژی های مدرن برای مدل سازی پوست استفاده می کند. این ماده از هیالورونیک اسید ساخته شده است و تولید کلاژن طبیعی را تحریک می کند و کیفیت بافت پوست را افزایش می دهد. این ماده انقلابی جدید در روشهای جوانسازی پوست است که بدون نیاز به جراحی خطوط و چروک های پوستی را از بین می برد و آن را سفت می کند. همچنین بافت پوست به این وسیله زیباتر، شفاف تر و مرطوب تر خواهد شد.

ژل پروفایلو یک فیلر یا پرکننده پوستی نیست بلکه یک ژل اسید هیالورونیک با قابلیت انتشار (در بافت) است. این محصول یکی از جدیدترین نوآوری ها برای درمان افتادگی پوست با استفاده از بازسازی بیولوژیکی است که تغییر و تحول زیادی را در صنعت زیبایی به وجود آورده است. در حال حاضر پروفایلو تنها درمان در نوع خود است، ژل پروفایلو پوست را از درون بازسازی می کند و می تواند ظرف 2 هفته نتایج قابل مشاهده ای را ایجاد کند.

جوانسازی پوست با تزریق پروفایلو در سنندج توسط دکتر جمال حسن زاده انجام می‌شود. در این روشها با کمترین عوارض بهترین نتایج درمانی را شاهد خواهید بود. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌ 33246361 - 087 تماس حاصل فرمایید.

5 نقطه اساسی در صورت برای تزریق ژل پروفایلو وجود دارد. این نقاط با نام نقاط زیبایی زیستی شناخته می‌شوند و دارای بیشترین مقدار هیالورونیک اسید هستند. بنابراین کاهش حجم این ماده در نقاط زیبایی زیستی می‌تواند چین و چروک عمیق‌تری در آن‌ها ایجاد کند.

تزریق پروفایلو و جوانسازی پوست

ویژگی مشترک نقاط زیبایی زیستی این است که همگی از رگ‌ها و اعصاب مهم دور هستند و بنابراین تزریق در این نواحی کاملا بی‌خطر است. البته این موضوع به این معنا نیست که شما نباید درباره اعتبار مرکز تزریق یا تخصص پزشک تحقیق کنید. بلکه به این معنا است که اگر تزریق را در مراکز معتبر انجام دهید خطری متوجه شما نخواهد بود.

پنج نقطه زیبایی در صورت

  1. برآمدگی گونه: قسمت بالای گونه در حدود دو سانتیمتری گوشه خارجی چشم،
  2. پایه بینی: در صورتی که خطی فرضی از میانه مردمک چشم به پایین در نظر بگیرید و خطی نیز در امتداد لاله گوش به صورت افقی به سمت پره‌های بینی بکشیم، محل تلاقی این خطوط نقطه پایه بینی خواهد بود.
  3. تراگوس: این نقطه کمی جلوتر از قسمت پایینی لاله گوش قرار دارد.
  4. چانه: اگر از وسط چانه خطی فرضی به صورت عمودی رسم کنیم و از یک سوم بالایی همان خط، خط فرضی افقی بکشیم، باید از محل تقاطع دو خط 1.5 سانتیمتر به سمت گوشه لب حرکت کنیم تا نقطه چانه به دست آید.
  5. زاویه ماندیبولار: اگر از کنار گوش خود به سمت پایین حرکت کرده و فک پایینی خود را لمس کنید، زاویه‌ای را احساس خواهید کرد که به آن زاویه ماندیبولار گفته و یکی از نقاط زیبایی زیستی در تزریق ژل پروفایلو محسوب می‌شود.

اینستاگرام دکتر حسن زاده

نتایج تزریق پروفایلو

تزریق ژل پروفایلو در نواحی مختلف صورت باعث کندتر شدن روند پیری این نقاط شده و علائم پیری را برطرف می‌کند. به علاوه از این شیوه می‌توان برای برجسته‌تر کردن گونه‌ها به صورتی طبیعی استفاده کرد. شما می‌توانید این روش را به عنوان روشی مطمئن برای رفع چین و چروک‌های سطحی و عمیق در نواحی مختلف صورت امتحان کرده و خیلی زود نتایج آن را ببینید. به علاوه استحکام و انعطاف پذیری در کنار شفافیت پوست هدیه‌ای است که تزریق ژل پروفایلو در نقاط زیبایی زیستی صورت به شما خواهد داد.

پروفایلو برای چه کسانی مناسب است؟

این روش برای افرادی که پوستشان پیر شده، پوست خسته ای دارند و یا حجم پوست آنها تحلیل رفته، مناسب است. پروفایلو را در مراحل درمان به قسمت های مختلف صورت می زنند که در قسمت های تزریق شده، غلظت هیالورونیک اسید بالاست و سپس این رطوبت بالا به پوست باعث شفافیت و تحریک آن برای کلاژن سازی می شود.

این ژل در اغلب مواقع برای نواحی صورت استفاده می شود، با این حال نیز می تواند به طور موثر برای جوانسازی گردن، نواحی شانه و جلوی سینه، بازو، زانو و دست استفاده شود. ناحیه گردن به طور چشمگیری مورد استقبال برای استفاده از پروفایلو قرار گرفته است. قابلیت این ماده در کمک به کاهش چروکیدگی و افتادگی پوست این ناحیه و همچنین ایجاد ظاهری با قوام بیشتر می باشد.

ویژگی پروفایلو آن را به یک درمان ایده آل برای بهبود انعطاف پوست و سفت کردن قسمت هایی مثل گردن، اطراف دهان و دست ها بدون هیچ گونه علائمی از ظاهر مصنوعی تبدیل کرده است.بیشتر افراد این درمان را برای ناحیه بین چانه و گونه برای سفت کردن پوست انجام می دهند. علائم سفت شدن پوست در این روش بعد از 8 هفته کم کم ظاهر می شود. البته توصیه می شود که بعد از چهار هفته این درمان را مجدداً تکرار کنید.

اگر قصد دارید از ژل پروفایلو برای برگرداندن زیبایی به چهره خود استفاده کنید، باید بدانید که تزریق این ژل محدودیت سنی ندارد. با این وجود پزشکان متخصص توصیه می‌کنند که افراد بالای 30 سال از این ژل استفاده کنند. به علاوه بهتر است تا پیش از بروز چروک‌های پوستی یا آسیب‌ها برای تزریق ژل اقدام نکنید. اما از آنجایی که این ژل خاصیت پرکنندگی و حجم دهندگی نیز دارد، افراد جوان‌تر نیز می‌توانند کاندید مناسبی برای تزریق آن باشند. حجم دهندگی با استفاده از ژل پروفایلو حالتی غیرعادی و نامتقارن نداشته و چهره شما را زیباتر خواهد کرد.

نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که نتایج درمانی این ژل در افراد مسن‌تر معمولا بهتر است. استفاده از این ژل برای افراد بالای 60 سال با چین و چروک‌های عمیق یا پوست انعطاف ناپذیر می‌تواند موثر باشد. اما لازم است که تعداد جلسات مشاوره‌ای بیشتر شود تا پزشک بتواند در مورد میزان ژل مورد نیاز و تعداد جلسات تصمیم بهتری بگیرد.

همشهریان عزیر! اکیداً توصیه می‌کنیم؛ برای انجام بهترین اقدامات جوانسازی ، به متخصص پوست مو و زیبایی در سنندج مراجعه نمایید و از انجام این امور توسط افراد غیر پزشک ، در مراکز غیر مجاز خودداری کنید.


آدرس مطب : سنندج ، خیابان آبیدر ، چهارراه صفری ، مجتمع ژینا ، طبقه سوم
تلفن : 33246361 - 087

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

دکتر جمال الدین حسن زاده

دکتر حسن زاده متخصص پوست و مو و دارای درجه بورد تخصصی پوست و مو است. وی در حال حاضر در شهر سنندج مشغول فعالیت می باشد. کاربران گرامی از طریق این سایت علاوه بر دسترسی به اطلاعاتی در زمینه های مختلف پوست، مو و زیبایی ،میتوانند سوالات خود را در بخش سوالات پزشکی کاربران با متخصص پوست و مو مطرح نمایند.

تلاش بر اینست تا در اسرع وقت پاسخ علمی به سوالات داده شود.همچنین بیماران مراجعه کننده به دکتر حسن زاده میتوانند از طریق این سایت روند درمان بیماریهای پوست و موی خود را پیگیری نمایند.


طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465