منو کردستان، سنندج ، خیابان آبیدر، چهارراه صفری، مجتمع ژینا، طبقه سوم - تلفن : 33246361 - 087
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / روشهای جوانسازی پوست / مزایای تزریق ژل جالپرو چیست؟

مزایای تزریق ژل جالپرو چیست؟

جالپرو یکی از جدیدترین مزو ژل ها است که ترکیب آن کمی متفاوت با دیگر محصولات مشابه می‌باشد. در ترکیب این مزو ژل از اسید هیالورونیک و آمینو اسیدهای ضروری پوست استفاده شده است. آمینواسیدهای به کار رفته در تولید این ژل از جمله آمینو اسیدهای بسیار ضروری جهت جوانسازی پوست به شمار می رود. در نتیجه نتایج شگفت انگیزی در پایان کار قابل مشاهده خواهد بود. در ادامه این مطلب به تاثیر جالپرو روی پوست و نتایج این روش درمانی می‌پردازیم.

آنچه در این مطلب میخوانید

جالپرو چگونه عمل می کند؟

عملکرد کلی جالپرو جوانسازی پوست است. در واقع این ژل در طول فرایند جوانسازی آبرسانی و احیا پوست را به نحو احسنت به انجام می رساند. مهم نیست که پوست شما دچار چه مشکلی است؛ این ژل در پوست شما معجزه خواهد کرد. بر اساس بررسی های انجام شده و تجربه این ژل قدرت بازسازی پوست در ناحیه هایی که لک هایی جهت قرار گرفتن در آفتاب ایجاد شده است را دارد. همچنین اگر بر اساس مشکل پوستی، پوست شما دیگر صاف و یکدست نیست؛ استفاده از این جالپرو پیشنهاد می شود.

جالپرو و جوانسازی پوست

اگر پوستتان بسیار نازک و خشک است؛ این ژل برای شما معجزه گر خواهد بود. مهم نیست چند سالتان است؛ جالوپرو برای همه سنین پیشنهاد می شود. حتی اگر هیچ مشکلی ندارید و به سالم بودن پوست خود اهمیت می دهید؛ پیشنهاد می کنیم که از این ژل استفاده کنید. تغذیه پوست در کنار آبرسانی یکی از مهم ترین اصول مراقبت از پوست است که هیچ کسی نباید در طول زندگی آن را به فراموشی بسپارد.

انواع مختلف جالپرو

دارای دو نوع مختلف است:

  1. جالپرو کلاسیک
  2. جالپرو HMW

نوع کلاسیک آن برای افراد جوان‌تر مناسب است و بیشتر نقش پیشگیری کننده از پیری زودرس پوست را دارد. در مقابل مدل HMW حاوی اسید هیالورونیک بیشتری است که برای افراد با سن بیشتر و خشکی پوست شدیدتر به کار می‌رود.

جوانسازی پوست با تزریق مزوژل جالپرو در سنندج توسط دکتر جمال الدین حسن زاده متخصص پوست انجام می‌شود. لطفا جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 33246361 - 087 تماس حاصل فرمایید.

کاربرد جالپرو

تزریق ژل جالپرو رطوبت مطلوب پوست را حفظ می‌کند و سبب ایجاد مولکول های شبکه ای شده در نتیجه قوام پوست با این روش افزایش می یابد و با سرعت بخشیدن به متابولیک فیبروبلاست ها، کلاژن سازی افزایش پیدا می کند. جالپرو باعث ترمیم، درخشندگی و استحکام پوست می شود. همچنین موارد دیگر کاربرد مزويل جالپروعبارتند از:

البته باید بگوییم که هر کسی که به زیبایی خود اهمیت می دهد، امکان استفاده از این ژل را دارد. این ژل تغذیه کننده عمیق پوست شما است

در کدام ناحیه ژل جالپرو قابل تزریق است؟

این ژل جهت حجم دهی به لب و سایر نقاط پوست مورد استفاده قرار نمی گیرد. بلکه مصرف آن در برخی از نواحی بدن برای جوانسازی و آبرسانی پوست، همچنین رفع برخی معایب پوستی امکان پذیر است. ژل جالپرو را می‌توان در نواحی زیر تزریق نمود:

پروسه انجام تزریق ژل جالپرو به چه صورت است؟

زمانی که تصمیم به تزریق این ژل می گیرید؛ نگرانی هایی وجود دارد. شناخت پروسه تزریق سبب می شود که نگرانی های شما تا حد زیادی کاهش پیدا کند. پس از آنکه تصمیم به تزریق گرفتید؛ پزشک نواحی مورد نظر جهت تزریق را نشانه گذاری می کند. پس از انجام این مرحله از بی حسی موضعی استفاده می شود که در طول فرایند هیچ احساس ترسی وجود نداشته باشد. میزان بی حسی و مدت زمانی که جهت آن مورد نیاز است بستگی به ناحیه و تشخیص پزشک دارد. اما هیچ دردی در طول تزریق قابل احساس نخواهد بود.

پس از تزریق پزشک ناحیه تزریق را ماساژ تخصصی و سبک می دهد. این ماساژ سبب می شود که نتیجه تزریق به مراتب بهتر از زمانی شود که تزریق را انجام داده‌اند. میزان ماده ای که جهت تزریق استفاده می شود بستگی به ناحیه مورد نظر و صلاحدید پزشک دارد. گاهی اوقات تزریق به صورت سطحی و گاهی اوقات به صورت عمقی انجام می شود.

عوارض جانبی جالپرو

درصد زیادی از مواد و ترکیبات تشکیل دهنده این محصول در خود بدن انسان تولید می شوند و عوارض شیمیایی ایجاد نمی کند. تنها عوارض احتمالی آن مرتبط با بخش تزریق می باشد که باعث قرمز و ملتهب شدن پوست می گردد و طی یک روز بهبود می یابد.

صفحه اینستاگرام دکتر حسن زاده

مراقبت های بعد از تزریق جالپرو

اگر ساکن سنندج هستید؛ و مایلید از خدمات قابل ارائه در کلینیک تخصصی پوست، مو و لیزر دکتر حسن زاده استفاده نمایید؛ برای دریافت نوبت دکتر جمال الدین حسن زاده کلیک کنید.


آدرس مطب : سنندج ، خیابان آبیدر ، چهارراه صفری ، مجتمع ژینا ، طبقه سوم
تلفن : 33246361 - 087

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

دکتر جمال الدین حسن زاده

دکتر حسن زاده متخصص پوست و مو و دارای درجه بورد تخصصی پوست و مو است. وی در حال حاضر در شهر سنندج مشغول فعالیت می باشد. کاربران گرامی از طریق این سایت علاوه بر دسترسی به اطلاعاتی در زمینه های مختلف پوست، مو و زیبایی ،میتوانند سوالات خود را در بخش سوالات پزشکی کاربران با متخصص پوست و مو مطرح نمایند.

تلاش بر اینست تا در اسرع وقت پاسخ علمی به سوالات داده شود.همچنین بیماران مراجعه کننده به دکتر حسن زاده میتوانند از طریق این سایت روند درمان بیماریهای پوست و موی خود را پیگیری نمایند.


طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465