منو کردستان، سنندج ، خیابان آبیدر، چهارراه صفری، مجتمع ژینا، طبقه سوم - تلفن : 33246361 - 087
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / روشهای جوانسازی پوست / جوانسازی پوست با تزریق ژل پروفایلو

جوانسازی پوست با تزریق ژل پروفایلو

یکی از مدل های جوانسازی پوست استفاده از روش پروفایلو می باشد که تغییر و تحول زیادی را در صنعت زیبایی به وجود آورده است. پروفایلو انقلابی جدید در روش های جوان سازی پوست بدون جراحی است که خطوط و چروک های پوستی را از بین می برد و آن را سفت می کند. همچنین بافت آن را زیباتر، شفاف تر و مرطوب تر خواهد کرد. این درمان برای افرادی به کار می رود که نشانه های پیری روی پوست آن ها ظاهر شده است.

آنچه در این مطلب میخوانید

چگونگی عملکرد ژل پروفایلو

زمانی که سن بالا می رود، پوست کلاژن و الاستین کم تری تولید می کند. این دو ماده در سلامت پوست دخالت بالایی دارند. پروفایلو از تکنولوژی های مدرن برای مدل سازی پوست استفاده می کند. این ماده از هیالورونیک اسید ساخته شده است و تولید کلاژن طبیعی را تحریک می کند و کیفیت بافت پوست را افزایش می دهد. پروفایلو چهار نوع کلاژن را به پوست منتقل می کند که همگی جزء انواع اصلی کلاژن می باشند و شل می شود. این روش برای افرادی که پوستشان پیر شده، پوست خسته ای دارند و یا حجم پوست آن ها تحلیل رفته، مناسب است. پروفایلو را در مراحل درمان به قسمت های مختلف صورت می زنند که در قسمت های تزریق شده، غلظت هیالورونیک اسید بالاست و سپس این رطوبت بالا به پوست باعث شفافیت و تحریک آن برای کلاژن سازی می شود.

جوانسازی پوست با تزریق پروفایلو در سنندج توسط دکتر جمال حسن زاده انجام می‌شود. در این روشها با کمترین عوارض بهترین نتایج درمانی را شاهد خواهید بود. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌ 33246361 - 087 تماس حاصل فرمایید.

پروفایلو قادر است که مانند لیفتینگ عمل کند، با این تفاوت که پر شدن حجم را در تمام نواحی صورت ایجاد می کند و توانایی انتشار دارد. منظور از حجم، حجم فیزیکی نیست، بلکه آب رسانی کامل به پوست شما شفافیت می بخشد که انگار صورتتان شاداب و حجیم شده است. ویژگی پروفایلو آن را به یک درمان ایده آل برای بهبود انعطاف پوست و سفت کردن قسمت هایی مثل گردن، اطراف دهان و دست ها بدون هیچ گونه علائمی از ظاهر مصنوعی تبدیل کرده است. بیشتر افراد این درمان را برای ناحیه بین چانه و گونه برای سفت کردن پوست انجام می دهند. علائم سفت شدن پوست در این روش بعد از 8 هفته کم کم ظاهر می شود. البته توصیه می شود که بعد از چهار هفته این درمان را مجدداً تکرار کنید.

زمانی که سن ما بالا می رود، تقریباً بعد از سن 30 سالگی، کم کم تولید کلاژن در پوست کم می شود. از طرفی علائم پیری و چین و چروک روی پوستمان ظاهر می شود که در این شرایط برای از بین بردن این نشانه ها و بالا بردن پوست شبیه به لیفیتینگ، می توانیم پروفایلو را انتخاب کنیم. پروفایلو همچنین یک انتخاب عالی برای کسانی است که نمی خواهند در قسمت های خاصی از صورت خود حجم ایجاد کنند و فقط نیاز به آب رسانی و شفافیت کلی صورتشان دارند. هیچ محدودیت سنی برای این روش وجود ندارد. جالب است که افراد سن بالاتر نتایج بهتری از این روش می گیرند؛ مثلاً برای افراد بالای 60 سال می توان برای به دست آوردن یک نتیجه عالی از ترکیبی از درمان ها استفاده کرد. به طور مثال اگر قصد لیفت کردن بیشتر صورت را دارید، می توانید در کنار پروفایلو از فیلر یا جراحی یا سایر روش های زیبایی نیز استفاده کنید.

تزریق ژل پروفایلو

ژل پروفایلو بر خلاف فیلرهای پرکننده پوست، به جای جایگزین کردن حجم یا ایجاد لیفت حجمی، به دلیل قابلیت پخش بالای خود قادر به ایجاد حجم مورد نیاز در بافت‌ها است.این ویژگی ژل پروفایلو آن را به یک درمان ایده آل برای بهبود قابلیت انعطاف پذیری و سفت شدن نواحی مانند گردن، اطراف دهان و دست‌ها، بدون ایجاد یک ظاهر مصنوعی، تبدیل کرده است.
اکثر مراجعان ما به دلیل سفت کردن پوست و لیفت خطوط فک، درمان‌ با ژل پروفایلو در ناحیه ساب مالار (ناحیه بین گونه و چانه‌ها) را درخواست می‌کنند. ژل پروفایلو منجر به سفت شدن قابل‌توجه پوست می‌شود و تنها در عرض ۱۲ هفته به شما یک اثر لیفتینگ بین گونه و چانه می‌بخشد. (بهبود تدریجی پس از درمان به مرور زمان مشاهده خواهد شد) پزشکان توصیه می‌کنند تزریق ژل پروفایلو را در چهار جلسه درمانی که به مدت ۴ هفته از هم فاصله دارند انجام دهید.

مزایای پروفایلو برای پوست

ماندگاری پروفایلو

نتایج درمانی پروفایلو اغلب تا بالای شش ماه باقی می ماند که البته برای هر شخصی با دیگری متفاوت است.

اقدامات قبل از تزریق پروفایلو

تا 24 ساعت قبل از این درمان، هیچ نوع نوشیدنی کافئینی ننوشید و همچنین از استفاده از داروهای غیر استروئیدی و ضد التهابی مثل آسپیرین و ... دو روز قبل از درمان خودداری کنید. مگر این که بیماری خاص داشته باشید که باید آن را از قبل با درمانگر در میان بگذارید. مصرف نکردن این داروها خطرات مربوط به کبودی در ناحیه تزریق را کاهش می دهد. هرگونه نگرانی را در این امر با پزشک در میان بگذارید.

مراقبت های بعد از پروفایلو

می توانید به سرعت بعد از انجام پروفایلو به انجام کارهای روزانه خود بپردازید. اگرچه که توصیه می شود تا مدت زمان مشخصی که پزشک به شما می گوید آرایش نکنید، مگر این که لوازم آرایشی شما متشکل از مواد معدنی باشند و همچنین به باشگاه، اتاق بخار، سونا یا استخر بعد از درمان نروید و از لمس قسمت های تزریق شده پوست نیز جلوگیری کنید

عوارض جانبی پروفایلو

هیالورونیک اسید می تواند به خوبی روی پوست شما بنشیند و تنها عارضه جانبی آن ، کبودی و ورم کم در ناحیه تزریق شده است که به علت سوزن است و در مدت کوتاهی محو می گردد .
بعد از درمان همه افراد با عوارض جانبی مثل ورم، کبودی و قرمزی روبرو خواهند شد. احتمالاً قسمت های تزریق شده بعد از لمس نیز حساس می شوند که این حساسیت تا یک هفته ادامه پیدا می کند اما هر روز که می گذرد، باید احساس کنید که حساسیت کم تر می شود و علائم کاهش می یابند. همچنین در صورت مشاهده علائم عنوان شده به پزشک مراجعه کنید:

چه نواحی را می‌توان با ژل پروفایلو تحت درمان قرار داد؟

ژل پروفایلو معمولاً برای نواحی صورت استفاده می‌شود اما می‌توان از آن برای جوانسازی گردن، ناحیه دکلته، بازوها، زانوها و دستگاه‌ها نیز به طور موثری استفاده کرد. در حال حاضر گردن در حال تبدیل شدن به یک ناحیه محبوب برای انجام تزریق ژل پروفایلو، به دلیل توانایی این ژل در کاهش افتادگی و شل شدن پوست و ایجاد یک ظاهر محکم‌تر است. به طور کلی تزریق ژل پروفایلو برای بهبود موارد زیر موثر است:

اینستاگرام دکتر حسن زاده

پس از درمان باید انتظار دیدن چه چیزهایی را داشت؟

همچنین افزایش استحکام، قابلیت ارتجاعی و بهبود کیفیت کلی پوست تا شش ماه پس از درمان قابل مشاهده خواهد بود. با این حال میزان تغییرات، به درجه اصلاح مورد نیاز، سن و سبک زندگی بیمار بستگی دارد.
نتایج معمولاً پس از حدود ۴ هفته ظاهر می‌شوند و با تشکیل کلاژن و الاستین جدید به مرور زمان افزایش پیدا می‌کنند. اثرات تزریق طولانی مدت است. تاثیرگذاری تزریق معمولاً حدود شش ماه به طول می‌انجامد و بازخورد بیماران ما نسبت به آن تاکنون فوق العاده بوده است.برای دستیابی به بهترین نتایج، پس از ۴ و ۸ هفته پس از اولین جلسه درمانی، تزریق دو میلی لیتر ژل پروفایلو توصیه می‌شود. درمان‌های نگهدارنده یا تمدیدی را معمولاً می‌توان با توجه به واکنش بدن شما نسبت به درمان، طی شش ماه پس از آن برنامه ریزی کرد.

درمان ژل پروفایلو را می‌توان با چه درمان‌های دیگری ترکیب کرد؟

درمان با ژل پروفایلو را می‌توان با درمان‌های جوانسازی بیشتر مانند موارد زیر ترکیب کرد:

برای درمان مشکلات و بیماری های پوستی ، بهترین گزینه مراجعه به متخصص پوست است. متخصص پوست با دانش بالا و آگاهی نسبت به ساختار پوست می‌تواند در درمان بیماری و بهبود عوارض آن بسیار کمک کننده باشد. دکتر جمال الدین حسن زاده متخصص پوست، مو، کاشت مو و لیزر در سنندج برای رفع مشکلات و بیماری های پوستی شما آماده ارائه خدمت می‌باشند.


آدرس مطب : سنندج ، خیابان آبیدر ، چهارراه صفری ، مجتمع ژینا ، طبقه سوم
تلفن : 33246361 - 087

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

دکتر جمال الدین حسن زاده

دکتر حسن زاده متخصص پوست و مو و دارای درجه بورد تخصصی پوست و مو است. وی در حال حاضر در شهر سنندج مشغول فعالیت می باشد. کاربران گرامی از طریق این سایت علاوه بر دسترسی به اطلاعاتی در زمینه های مختلف پوست، مو و زیبایی ،میتوانند سوالات خود را در بخش سوالات پزشکی کاربران با متخصص پوست و مو مطرح نمایند.

تلاش بر اینست تا در اسرع وقت پاسخ علمی به سوالات داده شود.همچنین بیماران مراجعه کننده به دکتر حسن زاده میتوانند از طریق این سایت روند درمان بیماریهای پوست و موی خود را پیگیری نمایند.


طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465