منو کردستان، سنندج ، خیابان آبیدر، چهارراه صفری، مجتمع ژینا، طبقه سوم - تلفن : 33246361 - 087
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / درمان لک تیرگی و کک مک / لیزرکیوسوئیچ هلیوس چیست و چه کاربردی دارد؟

لیزرکیوسوئیچ هلیوس چیست و چه کاربردی دارد؟

در سال‌های اخیر لیزرها به پرطرفدارترین و البته مؤثرترین روش‌ها تبدیل شده‌اند. دستگاه‌های لیزر در درمان عارضه‌های پوستی مانند لک پوست و تاتو بسیار منحصر به فرد و بی‌نظیر عمل می‌کنند. لیزر کیوسوییچ هلیوس، نوعی خاص از لیزر است که از پالس‌های بسیار کوتاه و شدید استفاده می‌کند. این ویژگی منحصر به ‌فرد لیزر کیوسوییچ، آن را درمانی ایده‌آل برای رفع تاتو و لک کرده است.

آنچه در این مطلب میخوانید

برخلاف سایر لیزرهای معمولی که پرتوهای لیزری پیوسته ایجاد می‌کنند، لیزر کیوسوییچ هلیوس، پالس‌هایی از پرتو لیزر را تولید می‌کنند که تنها به اندازه‌ی میلیاردم ثانیه طول می‌کشد. پالس‌های بسیار کوتاه و پر قدرت منتقل شده با لیزر، سلول‌های دارای رنگدانه را در پوست تخریب کرده و موجب محو شدن و پاک شدن رنگدانه های ناحیه‌ی تحت درمان می‌شود. این لیزر با طول موج خاص (۱۰۶۴ نانومتر) بر روی پوست تابانده می‌شود و توسط رنگدانه های پوست جذب می‌شود.

مزایای لیزرکیوسوئیچ هلیوس

روش لیزرکیوسوئیچ هلیوس

درمان با لیزر کیوسوییچ روشی بدون درد است؛ اما ممکن است گرمای اشعه تابانده شده به پوست باعث ایجاد سوزش در پوست شود، به همین دلیل پزشک قبل از درمان ناحیه را با استفاده از پمادهای بیحسی، بیحس می‌کند. بعد از آن با استفاده از دستگاه لیزر کیوسوییچ، مقدار کنترل شده‌ای از اشعه به سطح موردنظر تابانده می‌شود. این اشعه به لایه‌های پوست نفوذ می‌کند و رنگ‌ دانه ‌های پوست را می‌شکند. رنگ ‌دانه ‌های ریز شده از طریق ماکروفاژهای پوستی به دیگر قسمت‌های بدن می‌روند و در نهایت از طریق سیستم لنفاوی بدن دفع می‌شوند. پوسته‌پوسته شدن پوست بعد از درمان نیز به از بین رفتن رنگ ‌دانه‌ها کمک می‌کند.

مراقبتهای قبل از لیزرکیوسوئیچ هلیوس

لیزرکیوسوئیچ هلیوس

مراقبتهای بعد از لیزرکیوسوئیچ هلیوس

کاندیدای نامناسب لیزر کیوسوییچ هلیوس

اینستاگرام دکتر حسن زاده

عوارض لیزرکیوسوئیچ هلیوس

  1. ایجاد اسکار و زخم
  2. التهاب و قرمزی پوست
  3. هایپرپیگمنتاسیون
  4. هایپوپیگمنتاسیون

هزینه لیزر کیوسوئیچ هلیوس

هزینه پاک کردن تاتو با لیزر و رفع لک برای هر شخص متفاوت است و بستگی به عوامل مختلفی دارد از جمله گستردگی تاتو و تعداد جلسات مورد نیاز، میزان و شدت لک، محل جغرافیایی کلینیک و دستمزد پزشک.

درمان زگیل تناسلی از جمله اقداماتی است که در کلینیک تخصصی پوست مو و لیزر دکتر جمال الدین حسن زاده در سنندج انجام می‌شود. شما می‌توانید جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با این مرکز از طریق تماس با شماره تلفن 33246361 - 087 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : سنندج ، خیابان آبیدر ، چهارراه صفری ، مجتمع ژینا ، طبقه سوم
تلفن : 33246361 - 087

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

زیبا کرمی [ 1402-08-20 ]
من برای پاک کردن خط چشم دائم میخوام که اینکار رو انجام بدم عوارضی مثل گوشت اضافه ممکنه پشت پلکم برنه ؟

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

دکتر جمال الدین حسن زاده

دکتر حسن زاده متخصص پوست و مو و دارای درجه بورد تخصصی پوست و مو است. وی در حال حاضر در شهر سنندج مشغول فعالیت می باشد. کاربران گرامی از طریق این سایت علاوه بر دسترسی به اطلاعاتی در زمینه های مختلف پوست، مو و زیبایی ،میتوانند سوالات خود را در بخش سوالات پزشکی کاربران با متخصص پوست و مو مطرح نمایند.

تلاش بر اینست تا در اسرع وقت پاسخ علمی به سوالات داده شود.همچنین بیماران مراجعه کننده به دکتر حسن زاده میتوانند از طریق این سایت روند درمان بیماریهای پوست و موی خود را پیگیری نمایند.


طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465