منو کردستان، سنندج ، خیابان آبیدر، چهارراه صفری، مجتمع ژینا، طبقه سوم - تلفن : 33246361 - 087
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق پرکننده های پوستی / افزایش سایز آلت تناسلی با تزریق چربی و ژل

افزایش سایز آلت تناسلی با تزریق چربی و ژل

اندازه آلت، نقش مهمی در زندگی جنسی و اعتماد به نفس مردان دارد و در افراد، تفاوت زیادی دارد. بخش زیادی از فرآیند رشد آلت تناسلی در بلوغ اتفاق می افتد؛ اما پس از آن نیز تا اوایل دهه سوم زندگی (۲۰ سالگی) ادامه می یابد. بلوغ بین ۹ تا ۱۴ سالگی شروع و تا 15سال ادامه می یابد. اینکه فرایند بلوغ و رشد آلت تناسلی تا کی ادامه پیدا میکند، بستگی به این دارد که کی شروع شده باشد. به طور کلی معمولاً هنگامی که به ۱۸ یا ۱۹ سالگی میرسید، احتمال افزایش طول یا قطر آلت کم میشود. سرعت رشد آلت تناسلی در بلوغ، در افراد مختلف متفاوت است. مردان زیادی وجود دارند که از اندازه آلت تناسلی خود راضی نیستند و دنبال روش‌هایی می‌گردند که با کمک آنها بتوانند اندازه آلت خود را افزایش دهند. برای افزایش سایز آلت تناسلی، روش تزریق ژل یا چربی روشی مؤثر می باشد که در ادامه به معرفی آنها میپردازیم.

تزریق چربی به واژن یا لابیا (جهت جوانسازی) و تزریق چربی به آلت تناسلی مردان (جهت افزایش حجم) در کلینیک دکتر حسن زاده ، متخصص پوست، مو، زیبایی و لیزر در سنندج انجام می شود. شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی با این مرکز از طریق تماس با شماره تلفن 33246361 - 087 اقدام فرمایید.

کاندید مناسب تزریق ژل و چربی به آلت تناسلی

تمامی مردانی که خواهان افزایش سایز آلت تناسلی خود هستند بایستی شرایط زیر را دارا باشند:

مزایای تزریق چربی به آلت تناسلی

افزایش سایز آلت تناسلی

روش انجام تزریق چربی به آلت تناسلی

در روز عمل، ناحیه تناسلی تمیز می‌شود، با یک بیحس کننده موضعی بیحس می‌شود و آماده تزریق می‌شود. اولین بخش از عمل، لیپوساکشن است که با بی حسی موضعی انجام می شود. برش‌های بسیار کوچکی در اطراف ناحیه‌ای که چربی برداشته می‌شود (معمولاً شکم، پهلو یا ران) ایجاد می‌شود. از طریق این برش‌ها، یک کانول برای شل شدن، برداشتن و مکش چربی از ناحیه به آرامی و به آرامی وارد می‌شود.

هنگامی که چربی به اندازه کافی برداشته شد، تصفیه شده و به آلت تناسلی منتقل می‌شود. یک برش کوچک در پایه آلت تناسلی ایجاد می‌شود که از طریق آن کانول می‌تواند وارد شود و چربی را تزریق کند.

مراقبت های قبل از تزریق چربی به آلت تناسلی.

مراقبت های بعد از تزریق چربی به آلت تناسلی

  1. از دست زدن به محل تخلیه و تزریق چربی خودداری کنید.
  2. از انجام فعالیت‌های سنگین بپرهیزید.
  3. از کمپرس سرد استفاده کنید.
  4. داروهای تجویز شده را سر وقت مصرف کنید.

ماندگاری تزریق چربی به آلت تناسلی

ماندگاری تزریق چربی به مسائل مختلفی بستگی دارد. همانند چربی های سایر بدن، چربی در این ناحیه نیز وابسته به فعل و انفعالات داخلی بدن است. در نتیجه در صورتی که بیمار، نوسان وزنی شدیدی داشته باشد، احتمال کاهش مقداری از چربی این ناحیه نیز وجود دارد. با این حال در شرایط نرمال و مراقبت خوب، ماندگاری تزریق چربی نسبت به دیگر روش ها بیشتر است. حداقل 2 سال، کمترین زمانی است که برای ماندگاری این روش گزارش کرده اند و در برخی افراد این میزان بیشتر نیز می باشد. باید توجه داشت که تکرار تزریق چربی در افزایش ماندگاری آن بسیار اهمیت دارد. به این معنا که در بار اول تزریق درصد بالایی از چربی تزریق شده جذب میشود اما با تکرار تزریق چربی درصد بالاتری از چربی مانگار خواهد بود. بطور متوسط 2-3 بار نیاز به تزریق چربی وجود دارد.

عوارض جانبی تزریق چربی به آلت تناسلی

عوارض جانبی احتمالی پس از بزرگ شدن آلت تناسلی با انتقال چربی شامل نکروز چربی به دلیل خونرسانی محدود به ناحیه، تشکیل ندول، برآمدگی، بازجذب چربی و نتایج ضعیف است.

هزینه تزریق چربی به آلت تناسلی

هزینه ها در این روش به میزان تخلیه و تزریق چربی، وسایل و تجهیزات استفاده شده، مهارت و تخصص پزشک و تعرفه کلینیک بستگی دارد.

مزایای تزریق ژل به آلت تناسلی

روش انجام تزریق ژل به آلت تناسلی

مراقبت قبل از تزریق ژل به آلت تناسلی

  1. چند روز قبل از درمان موهای زائد اطراف آلت حذف شود.
  2. در روز درمان، محل مربوطه را با آب و صابون تمیزکنید.
  3. یک هفته قبل از درمان از مصرف آسپرین، ویتامین E، داروهای ضدالتهابی خودداری‌کنید تا از خونریزی، کبودی و یا سایر عوارض احتمالی پیشگیری شود. لطفاً از مصرف داروهای ذکرشده چه در طول درمان و چه پس از آن اجتناب‌کنید.

مراقبت‌های بعد از تزریق ژل به آلت تناسلی

ماندگاری تزریق ژل به آلت تناسلی

مدت زمان ماندگاری به ماده پرکننده پوستی انتخاب شده و وابستگی زیادی به مارک انتخاب شده دارد. تولیدکنندگان ادعا می‌کنند که پرکننده های آنها حداکثر 12 تا 24 ماه دوام می آورند. پزشکان یک ماده پرکننده خاصیت ویسکوالاستیک بالا را برای تأمین طول عمر بالا انتخاب می‌کنند. توجه به این نکته بسیار مهم است که بدن هر فرد بسته به نوع بهداشت، سن و رفتارهای او، پرکننده بافت نرم را متابولیزه می کند.

هزینه تزریق ژل به اندام تناسلی مردان

هزینه تزریق ژل برای افزایش قطر آلت تناسلی مردانه، بسته به میزان درمان متفاوت است. این قیمت‌ها شامل هزینه‌های مواد بیحسی و هزینه‌های جراحی است.

اینستاگرام دکتر حسن زاده

عوارض تزریق ژل به آلت تناسلی

هرچند که امنیت این روش درمانی قبلاً به اثبات رسیده است؛ اما احتمال وقوع برخی عوارض جانبی جزئی به‌صورت موقتی وجود دارد که عبارتند از:

انواع روشهای جوانسازی پوست از جمله بکارگیری لیزر برای جوانسازی ، در کلینیک دکتر جمال الدین حسن زاده در سنندج انجام می‌شود. لطفا جهت هماهنگی با شماره تلفن : 33246361 - 087 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : سنندج ، خیابان آبیدر ، چهارراه صفری ، مجتمع ژینا ، طبقه سوم
تلفن : 33246361 - 087

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

میثم [ 1402-09-30 ]
سلام ممنون میشم ک راهنمایی یا اینکه تماس بگیرم چون مایلم ب تزریق ژله یا چربی ب آلت تناسلیم بنده۳۳سالمه

سعیدی [ 1401-11-08 ]
سلام برای لایپو قسمت شکم و کناری با تزریق چربی واسه آقایان می خواستم وقت مشاوره بگیرم

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

دکتر جمال الدین حسن زاده

دکتر حسن زاده متخصص پوست و مو و دارای درجه بورد تخصصی پوست و مو است. وی در حال حاضر در شهر سنندج مشغول فعالیت می باشد. کاربران گرامی از طریق این سایت علاوه بر دسترسی به اطلاعاتی در زمینه های مختلف پوست، مو و زیبایی ،میتوانند سوالات خود را در بخش سوالات پزشکی کاربران با متخصص پوست و مو مطرح نمایند.

تلاش بر اینست تا در اسرع وقت پاسخ علمی به سوالات داده شود.همچنین بیماران مراجعه کننده به دکتر حسن زاده میتوانند از طریق این سایت روند درمان بیماریهای پوست و موی خود را پیگیری نمایند.


طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465