منو کردستان، سنندج ، خیابان آبیدر، چهارراه صفری، مجتمع ژینا، طبقه سوم - تلفن : 33246361 - 087

رفع غبغب با مزوتراپی

با افزایش سن، پوست در بخش های مختلف بدن، خاصیت ارتجاعی خود را از دست داده و دچار افتادگی می شود. همچنین در برخی افراد ممکن است تجمع چربی در چند نقطه خاص از بدن افزایش پیدا کند که زیبایی ظاهر افراد را تحت تأثیر قرار می دهد. تجمع چربی و افتادگی پوست در زیر چانه که با نام غبغب شناخته می شود یکی از این شرایط است که نه تنها با افزایش سن بیشتر می شود که گاه در افراد جوان نیز به صورت ژنتیکی مسئله ساز است. بسیاری از افراد برای از بین بردن غبغب به روش های مختلفی رجوع می کنند. مزوتراپی غبغب، یکی از بهترین راه های درمانی و از بین بردن دائمی غبغب می باشد. مزوتراپی، یک اصطلاح کلی برای تمام انواع تزریقات درمانی است که با استفاده از آنها می‌ توان چربی‌ های اضافی را برطرف نموده و پوست را سفت کرد. این تزریقات ممکن است شامل دارو‌های ترکیبی، هورمون‌ ها، ویتامین‌ ها و داروهای هومیوپاتی و غیره باشند. مزوتراپی غبغب یک روش کم تهاجمی است که با تزریق آنزیم‌ های تجزیه کننده چربی، باعث پارگی و از بین رفتن سلول‌ های چربی این ناحیه شده و موجب رفع غبغب می‌ شود.

آنچه در این مطلب میخوانید

نحوه مزوتراپی غبغب

در هر جلسه درمانی ممکن است که از داروی بی‌ حسی بر روی پوست خود استفاده کنید؛ ولی استفاده از آن ضرورتی ندارد. سپس با یک سوزن‌ کوتاه مخصوص، یک سری تزریقات برای شما انجام می‌ شود. ممکن است که این سوزن به یک دستگاه مکانیکی متصل شود تا بتواند تزریقات زیادی را پشت سرهم انجام دهد. بسته به شرایط ناحیه تحت درمان مزوتراپی ، تزریقات در اعماق مختلفی از پوست شما انجام می‌ گردد و می‌ تواند از ۱ تا ۴ میلی‌متر در عمق پوست شما متفاوت باشد. پزشک ممکن است که سوزن را با زاویه خاصی به پوست شما وارد کند و یا اینکه دست خود را به سرعت هنگام تزریقات حرکت دهد و با هر تزریق، مقدار اندکی از محلول وارد پوست شما می‌ گردد. مواد تزریقی در این روش شامل ویتامین ها، رشته های ریز کلاژن پوست ، اسیدهای آمینه، مواد معدنی و سایر اجزایی است که به متابولیسم سلولی کمک می کنند.

مراقبت های قبل از مزوتراپی غبغب

رفع غبغب با مزوتراپی

مراقبت های پس از مزوتراپی غبغب

  1. خودداری از انجام فعالیت های سنگین به مدت ۲۴ ساعت پس از انجام مزوتراپی
  2. از استحمام کردن، استخر رفتن و شنا کردن تا ۲۴ ساعت اجتناب نمایید.
  3. اگر احساس درد یا سوزش کردید از کمپرس یخ در محل مورد نظر استفاده نمایید.
  4. انجام هرگونه لایه برداری و الکترولیز نیز در طول دوره درمان ممنوع می باشد.
  5. خودداری از آفتاب گیری پس از انجام مزوتراپی اکیداً توصیه می گردد.
  6. در صورتی که التهابات جلسه قبلی هنوز باقی مانده نباید برای مزوتراپی غبغب انجام گیرد.

میزان ماندگاری نتایج مزوتراپی غبغب

ماندگاری اثرات مزوتراپی غبغب پس از یک سال تکرار و مراقبت تا حد زیادی طولانی مدت خواهد بود؛ ولی این دوام و ثبات به فاکتورهایی نظیر ورزش و فعالیت جسمی، رژیم و برنامه غذایی، سبک زندگی و بدن بیمار وابسته خواهد بود.

موارد منع انجام مزوتراپی غبغب

آدرس اینستاگرام دکتر حسن زاده

عوارض جانبی مزوتراپی غبغب

در برخی از بیماران عوارض جانبی و موقتی نظیر درد، عفونت، تهوع، خارش پوستی ، کبودی، تورم، قرمزی پوست ، زخم و حساسیت دارویی ممکن است ظاهر شود که اغلب ظرف ۷۲ ساعت برطرف خواهند شد. در صورت تداوم این علائم حتماً به پزشک معالج خود مراجعه کنید.

هزینه مزوتراپی غبغب

باید گفت در محاسبه میزان هزینه مزوتراپی غبغب عوامل مختلفی چون میزان تزریقی که بر روی غبغب انجام می گیرد، میزان تجربه و تخصص پزشک، منطقه ای که کلینیک قرار دارد، کیفیت تجهیزات کار، برند محلول مورد استفاده و… دخیل می باشد.

برای آشنایی با کاربرد لیزر سایناشور الیت پلاس کلیک کنید.


آدرس مطب : سنندج ، خیابان آبیدر ، چهارراه صفری ، مجتمع ژینا ، طبقه سوم
تلفن : 33246361 - 087

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

بیگی [ 1402-09-08 ]
من مزوتراپی غبغب انجام دادم خیلی کم بهم جواب داد برای همین گزینه ساکشن غبغب رو انتخاب کردم و به یکباره خودمو راحت کردم

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

دکتر جمال الدین حسن زاده

دکتر حسن زاده متخصص پوست و مو و دارای درجه بورد تخصصی پوست و مو است. وی در حال حاضر در شهر سنندج مشغول فعالیت می باشد. کاربران گرامی از طریق این سایت علاوه بر دسترسی به اطلاعاتی در زمینه های مختلف پوست، مو و زیبایی ،میتوانند سوالات خود را در بخش سوالات پزشکی کاربران با متخصص پوست و مو مطرح نمایند.

تلاش بر اینست تا در اسرع وقت پاسخ علمی به سوالات داده شود.همچنین بیماران مراجعه کننده به دکتر حسن زاده میتوانند از طریق این سایت روند درمان بیماریهای پوست و موی خود را پیگیری نمایند.


طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465