منو کردستان، سنندج ، خیابان آبیدر، چهارراه صفری، مجتمع ژینا، طبقه سوم - تلفن : 33246361 - 087

مزونیدلینگ صورت چیست؟

شادابی، طراوت و زیبایی پوست در دوران جوانی ویژگی است که بسیاری از افراد میخواهند آن را برای مدتی طولانی حفظ کنند و در سنین بالاتر پوستی صاف و یکدست داشته باشند. به همین دلیل افراد ممکن است روش‌های مختلفی را برای رفع چین و چروک‌های پوست به کار بگیرند. یکی از جدیدترین این روش‌ها که می‌تواند برای جوانسازی پوست استفاده شود، مزونیدلینگ است. روشی که از ترکیب دو روش دیگر برای جوانسازی پوست ترکیب‌شده و مزیت‌های هر دو روش را با هم دارد. کلمه مزونیدلینگ از ترکیب دو کلمه مزو و نیدلینگ تشکیل شده است. مزونیدلینگ ترکیبی از روش‌های مزوتراپی و میکرونیدلینگ است که هر دو از روش‌های متداول برای جوانسازی پوست هستند. استفاده از مزونیدلینگ برای پوست باعث تسریع روند تولید کلاژن در پوست می‌شود. این موضوع، انعطاف‌پذیری و خاصیت ارتجاعی پوست را به آن برمی‌گرداند و باعث رفع چین و چروک‌ها و جوانسازی پوست می‌شود، بنابراین می‌توان گفت که مزونیدلینگ یکی از روش‌های پیشرفته برای درمان پیری پوست و آسیب‌های آن است.

کلیه‌ی روشهای جوانسازی پوست اعم از میکرونیدلینگ، مزوتراپی و مزونیدلینگ در سنندج توسط دکتر جمال حسن زاده در بهترین سطح قابل انجام است. اگر مایل به کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با این روش می‌باشید؛ هم می‌توانید به ادامه مطلب توجه فرمایید و هم با شماره 33246361 - 087 تماس حاصل فرمایید.

مزایای مزونیدلینگ صورت

روش درمان مزونیدلینگ صورت

برای انجام مزونیدلینگ پوست از سیستم سوزنی دیجیتال استفاده می‌شود. این دستگاه دارای تعداد زیادی سوزن‌های ریز و بسیار ظریف است که داروهای مخصوص از طریق آنها به پوست تزریق می‌شوند. پیش از شروع درمان با این روش، پزشک با استفاده از پمادهای بیحسی یا بعضی داروها محل درمان را بیحس می‌کند. پس از مرحله بیحسی، کوکتل‌های مزوتراپی در سیستم سوزن دیجیتال قرار می‌گیرند. پزشک با توجه به سن بیمار، نوع پوست، میزان آسیب و محل درمان مقدار دارو و عمق نفوذ سوزن‌ها را تنظیم می‌کند. همچنین مدت‌زمان درمان نیز با توجه به همین موارد تعیین می‌شود. پس از قرار دادن این سیستم بر روی پوست، سوزن‌ها وارد پوست شده و معمولاً در ناحیه میانی درم و اپیدرم قرار می‌گیرند. محل ورود و قرارگیری سوزن‌ها در این روش میکروپانچ نامیده می‌شود که از طریق آن داروها وارد پوست می‌شوند. ورود این داروها به پوست باعث تحریک کلاژن‌ها و رفع اثرات پیری پوست می‌شود.

مراقبتهای قبل از مزونیدلینگ صورت

مزونیدلینگ صورت

مراقبتهای بعد از مزونیدلینگ صورت

برای اینکه کاندید‌های مزونیدلینگ بتوانند به بهترین نتیجه ممکن بدون هیچگونه عارضه جانبی برسند بهتر است تا به تمامی توصیه‌های پزشک خود در مورد مراقبت‌های بعد از جلسه درمانی گوش دهند. از جمله مهم‌ترین مراقبتهای بعد از مزونیدلینگ صورت عبارتند از:

  1. عدم انجام فعالیت‌های ورزشی و یا فیزیکی سنگین حداقل در ۲۴ ساعت اول
  2. عدم دستکاری و تحریک ناحیه‌ای که عملیات مزونیدلینگ در آن انجام شده است.
  3. عدم استفاده از محصولات آرایشی حداقل ۲۴ ساعت اول
  4. تا ۱ هفته از قرار گرفتن در معرض اشعه آفتاب دوری کنید.
  5. از رفتن به استخر و یا حمام در چند روز اول خودداری کنید.
  6. در صورت مصرف داروی خاص حتماً با پزشک خود مشورت کنید.

کاندیدای نامناسب مزونیدلینگ صورت

استفاده از این روش درمان برای تمامی افراد با تیپ‌های مختلف پوستی که از مشکلاتی نظیر اسکار ، آکنه و لک‌های پوستی رنج میبرند، بلامانع است؛ اما در صورتی که یکی از مشکلات زیر را دارید، قبل از انجام این عمل، حتماً پزشک خود را در جریان قرار دهید:

تعداد جلسات مزونیدلینگ صورت

تعیین تعداد جلساتی که فرد به درمان نیاز دارد نیازمند تشخیص پزشک معالج میباشد که از سه تا شش جلسه متغیر است؛ اما فرد بعد از جلسه ی دوم و سوم تغییرات خود را مشاهده خواهد کرد. در نهایت تعیین کننده ی تعداد جلسات درمان به تشخیص پزشک و نیاز فرد بستگی دارد که حداکثر این جلسات شش جلسه با فواصل چهار تا شش هفته می باشد.

اینستاگرام دکتر حسن زاده

هزینه مزونیدلینگ صورت

بسته به تعداد جلسات مورد نیاز هزینه هم متفاوت خواهد بود و مواردی از قبیل نوع مواد مصرفی، کلینیک زیبایی و دستمزد پزشک ، متفاوت است.

عوارض جانبی مزونیدلینگ صورت

مانند هر شیوه درمانی دیگر که در زمینه زیبایی انجام می شود، مزونیدلینگ نیز ممکن است عوارضی داشته باشد که بسته به شرایط هر فرد می توانند متفاوت باشند. معمول ترین عوارضی که پس از مزونیدلینگ در بیماران مشاهده می شود به شرح زیر است:

کلینیک دکتر جمال حسن زاده یکی از مراکز تخصصی است که با ارائه کلیه خدمات پوست و مو، همچنین لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی، پذیرای مراجعین محترم در سنندج می‌باشد. اگر مایل به استفاده از خدمات این مرکز می‌باشید؛ جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره 33246361 - 087 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : سنندج ، خیابان آبیدر ، چهارراه صفری ، مجتمع ژینا ، طبقه سوم
تلفن : 33246361 - 087

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

دکتر جمال الدین حسن زاده

دکتر حسن زاده متخصص پوست و مو و دارای درجه بورد تخصصی پوست و مو است. وی در حال حاضر در شهر سنندج مشغول فعالیت می باشد. کاربران گرامی از طریق این سایت علاوه بر دسترسی به اطلاعاتی در زمینه های مختلف پوست، مو و زیبایی ،میتوانند سوالات خود را در بخش سوالات پزشکی کاربران با متخصص پوست و مو مطرح نمایند.

تلاش بر اینست تا در اسرع وقت پاسخ علمی به سوالات داده شود.همچنین بیماران مراجعه کننده به دکتر حسن زاده میتوانند از طریق این سایت روند درمان بیماریهای پوست و موی خود را پیگیری نمایند.


طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465