منو کردستان، سنندج ، خیابان آبیدر، چهارراه صفری، مجتمع ژینا، طبقه سوم - تلفن : 33246361 - 087

فواید کربن تراپی با لیزر

کربن تراپی با لیزر نوعی روش درمانی است که کاملاً بدون درد بوده و تقریباً بلافاصله اثر می‌کند. این روش درمانی به ویژه برای افرادی که پوست چرب دارند و یا از جوش سرسیاه، منافذ باز پوست، آکنه و کدورت پوست شاکی هستند، مفید واقع می‌شود. شما می توانید برای انجام کربن تراپی در سنندج به کلینیک دکتر جمال الدین حسن زاده متخصص پوست مراجعه نمایید. لطفا جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 33246361 - 087 تماس حاصل فرمایید.

با استفاده از روش کربن تراپی لایه‌ای از کربن (زغال) مایع (کربن طبی یا کربن فعال) بر روی پوست مالیده می‌شود. این لایه کربنی به عمق منافذ پوست نفوذ می‌کند. نور لیزر به شدت جذب ذرات کربن می‌شود و وقتی اشعه لیزر از روی منطقه‌ای کربنی عبور داده می‌شود، کربن را تخریب می‌کند و همراه با از بین بردن آن سلول‌های مرده پوست، مواد زائد و چربی پوست را هم نابود می‌کند. لیزر برای تمام انواع پوست مناسب بوده و برای کسانی که نگران شلی پوست، آکنه‌ی فعال یا بدرنگی‌های بعد از آکنه هستند ایده آل است.

کاربردکربن تراپی با لیزر

کربن تراپی با لیزر چهار عمل اصلی انجام می‌دهد:

1- پاکسازی:

کربن می‌تواند چربی و مواد زائد عمق منافذ پوست را جذب کرده و سپس لیزر ذرات کربن را نابود می‌کند و پوست تمیز می‌شود.

2- لایه‌برداری:

با هدف قرار دادن کربن توسط لیزر، سلول‌های مرده پوست و جوش‌های سرسیاه هم از سطح پوست برداشته شده و لایه‌برداری انجام می‌شود. در این حالت پوست، شفاف‌تر شده و منافذ آن بسته می‌شوند.

3- از بین بردن جوش‌ها و کاهش چربی پوست:

گرمایی که توسط پیلینگ کربن ایجاد می‌شود، باکتری‌های مولد جوش را از بین برده و سبب جمع شدن غدد چربی می‌شود. در نتیجه تولید چربی پوست را کاهش می‌دهد.

4- جوانسازی:

در پیلینگ کربن، لایه‌های عمقی پوست نیز هدف قرار می‌گیرد و تولید کلاژن تحریک می‌شود.

پیلینگ کربن

مزایای کربن تراپی با لیزر

نحوه عملکرد کربن تراپی با لیزر

برای پیلینگ کربن لایه نازکی کربن (زغال) مایع (کربن طبی یا کربن فعال) بر روی پوست شما توسط متخصص پوست، مالیده می‌شود. این لایه ی کربنی به عمق منافذ پوست نفوذ می‌کند و بعد از مدتی کوتاه، لیزر انجام می‌شود. نور لیزر به شدت جذب ذرات کربن می‌شود و وقتی اشعه ی لیزر از روی منطقه‌ای که کربنی شده است، عبور داده می‌شود، کربن را تخریب می‌کند و همراه با آن سلول‌های مرده ی پوست، مواد زائد و چربی پوست را نیز نابود می‌کند، بدون آنکه دردی ایجاد شود.

نکات قبل از انجام کربن تراپی با لیزر

اقدامات پس از کربن تراپی با لیزر

  1. هر روز بعد از کربن تراپی پوست خود را به آرامی مرطوب کنید.
  2. تا چند روز بعد از درمان دائماً از کرم ضد آفتاب با SPF حداقل 30 استفاده کنید.
  3. حداقل تا 5 روز بعد از درمان، از هیچ محصول آرایشی حاوی رتینول استفاده نکنید.
  4. حداقل تا یک هفته بعد از کربن تراپی از هیچ روش درمانی ساینده پوست یا تهاجمی استفاده نکنید.
  5. اگر پوست چرب دارید، برای حفظ نتیجه مطلوب از محصولاتی که برای آکنه طراحی شده اند، استفاده کنید.
  6. اگر پیری ناشی از نور آفتاب یا خطوط ریز دارید، از محصولاتی که حاوی کلاژن و مکمل های کلاژن هستند یا از یک برنامه تغذیه ای تقویت کلاژن استفاده کنید.

تعداد جلسات کربن تراپی با لیزر

تعداد جلسات موردنیاز کربن تراپی، بسته به ميزان عوارض و مشکلاتی که در پوست مشاهده می شود و بر اساس صلاحدید پزشک تعيين می گردد؛ اما در حالت کلی و در اکثریت موارد 3 الی 5 جلسه درمانی، در فاصله زمانی 2 تا 3 هفته و یا به صورت ماهانه باعث بهبود طولانی مدت پوست خواهد شد.

اینستاگرام دکتر حسن زاده

موارد منع کربن تراپی با لیزر

۱- آکنه فعال ۲- بارداری ۳- ضعف سیستم ایمنی (دیابت کنترل نشده) ۴- پوست های تیره (تیپ پوستی ۵ و ۶) ۵- وسواس ۶- پوست خیلی خشک ۷- تبخال عود کننده که در این مورد می توان از آسیکلویر خوراکی در روز قبل از پیلینگ استفاده کرد ۸- مصرف بالای سیگار و قلیان چراکه ترمیم التهاب در این افراد به سختی صورت گرفته و شانس عوارض بیشتر می باشد.

عوارض کربن تراپی با لیزر

این روش با توجه به تمامی پوست‌ها با یک طیف ملایم لایه‌برداری را انجام می‌دهد و هیچ عارضه و دوره نقاهتی را در بر ندارد. البته ممکن است که کمی لکه‌های قرمز یا قهوه‌ای بر روی پوست ایجاد شوند که پس از گذشت چند روز از بین خواهند رفت. اگر پوست حساس باشد، احتمال وجود زخم و عفونت نیز وجود داشته که در این شرایط میبایست با مراجعه به پزشک این مشکل را رفع کرد.

تزریق ژل لب از جمله اقداماتی است که با بهترین نتایج توسط دکتر جمال حسن زاده در سنندج انجام می‌شود. در کلینیک دکتر حسن زاده با استفاده از مرغوب ترین انواع ژل و مهارت پزشک در تزریق ژل، همچنین اجرای درست و اصولی مراحل تزریق ژل توسط ایشان، می‌توانید به زیبایی ماندگاری در صورت و بدن خود دست یابید. لطفا جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 33246361 - 087 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : سنندج ، خیابان آبیدر ، چهارراه صفری ، مجتمع ژینا ، طبقه سوم
تلفن : 33246361 - 087

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

دکتر جمال الدین حسن زاده

دکتر حسن زاده متخصص پوست و مو و دارای درجه بورد تخصصی پوست و مو است. وی در حال حاضر در شهر سنندج مشغول فعالیت می باشد. کاربران گرامی از طریق این سایت علاوه بر دسترسی به اطلاعاتی در زمینه های مختلف پوست، مو و زیبایی ،میتوانند سوالات خود را در بخش سوالات پزشکی کاربران با متخصص پوست و مو مطرح نمایند.

تلاش بر اینست تا در اسرع وقت پاسخ علمی به سوالات داده شود.همچنین بیماران مراجعه کننده به دکتر حسن زاده میتوانند از طریق این سایت روند درمان بیماریهای پوست و موی خود را پیگیری نمایند.


طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465