منو کردستان، سنندج ، خیابان آبیدر، چهارراه صفری، مجتمع ژینا، طبقه سوم - تلفن : 33246361 - 087
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / روشهای جوانسازی پوست / لیفت یک سوم تحتانی صورت با نخ جهت درمان افتادگی و برطرف نمودن خط اندوه

لیفت یک سوم تحتانی صورت با نخ جهت درمان افتادگی و برطرف نمودن خط اندوه

با بالا رفتن سن، پوست شروع به شل شدن و افتادگی می کند و قابلیت ارتجاعی آن کاهش می یابد. به همین علت برای جلوگیری در مقابل این مشکل، لیفت صورت برای سفت و هموار شدن پوست انجام می شود. این روش بدون جراحی، سریع، با عوارض جانبی کم و ریکاوری کوتاه مدت است که آن را به یک روش راحت و محبوب بدل کرده است. یکی از محبوبت ترین روش های انجام لیفت با نخ، لیفت با نخ سیلوئت است. این روش، درمانی ضد پیری بوده و تلفیقی از لیفت صورت و بازسازی تدریجی پوست به وسیله کلاژن را در اختیار فرد قرار می دهد.

سیلوئت از نخ های جذبی ساخته شده از پلی لاکتیک اسید تشکیل شده است که سالیان متمادی در مواد دارویی استفاده شده و ماده مهم در بخیه جراحی و ابزار ارتودنسی است. این نخ ها به علت دارا بودن قلاب های مخروطی در پوست به خوبی جای می گیرند و علاوه بر لیفت ناحیه مورد نظر، ترشح کلاژن را در آن ناحیه افزایش می دهند که سبب سفت شدن پوست و جوانسازی آن می شود. تحریک کلاژن به این علت رخ می دهد که نخ سیلوئت در بافت زیرین پوست سلول های خاصی با نام فیبروبلاست را فعال میکند و به این صورت ماه ها پس از تزریق همچنان اثر آن قابل مشاهده است. زمان جذب نخ های سیلوئت، به مراتب بیشتر از سایر نخ ها می باشد و در نتیجه، مدت ماندگاری نتایج آن نیز بیشتر از دیگر نخ ها خواهد بود. لیفت با نخ در مواردی مانند کشیدن پوست یک سوم تحتانی صورت (خط فکی) کاربرد دارد.

جوانسازی پوست به روش لیفت با نخ در سنندج را با مراجعه به کلینیک تخصصی دکتر جمال حسن زاده تجربه نمایید. در این مرکز با کادری مجرب و استفاده از بهترین ابزار و وسایل، اقدامات جوانسازی پوست به بهترین شکل ممکن اجرا خواهند شد. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در انتهای صفحه تماس حاصل فرمایید.

روند انجام لیفت صورت با نخ

طی مشورت بیمار با پزشک، تعداد و نقاط جای گذاری نخ‌ها تعیین می‌شود. برخلاف تصور بسیاری از افراد، روند درمانی لیفت صورت با نخ بسیار آسان است و کمترین حد خونریزی و دوره‌ی نقاهت را دارد. پزشک ابتدا کرم بیحسی را روی پوست می‌مالد، نقاط مهم تحت درمان را علامت‌گذاری می‌کند و سپس بیحسی موضعی را تزریق می‌کند و روند درمان آغاز می‌شود. نخ‌های سیلوئت در لایه‌ی چربی زیر پوست به وسیله‌ی تزریق جا داده می‌شوند. در نهایت با فشار سبکی روی نواحی درمان شده، پوست فشرده می‌شود. با این کار صورت شکل طبیعی خود را پیدا می‌کند، قسمت‌های شل شده را بالا می‌کشد و به سرعت پوست آویزان را جمع می‌کند. روند درمان بیش از ٣۰ دقیقه طول نمی‌کشد.

لیفت با نخ

مراقبت های قبل از درمان با نخ لیفت

مراقبت های پس از درمان با نخ لیفت

نواحی قابل درمان با نخ سیلوئت

کاندید مناسب لیفت صورت با نخ

لیفت صورت برای حذف پوست اضافه و افتاده صورت و برای سفت شدن پوست صورت انجام می‌شود، در حالی که به طور همزمان بافت‌های زیرین پوست را نیز سفت می‌کند. این جراحی محبوب اغلب به منظور ترمیم برخی از متداول‌ترین علائم پیری مورد استفاده قرار می‌گیرد. متقاضیان این روش معمولاً یک یا چند مشکل زیبایی در صورت خود دارند، از جمله:

متقاضی مناسب برای این روش باید از وضعیت سلامتی مناسبی برخوردار باشد، سیگار نکشد و انتظارات واقع‌بینانه‌ای از نتایج درمان داشته باشد. پزشک به متقاضیان این عمل توصیه می‌کند که حداقل ۶ ماه پیش از جراحی سیگار نکشند؛ زیرا سیگار کشیدن می‌تواند باعث ایجاد عوارضی در طول دوره‌ی بهبودی شود. علاوه بر این، سیگار کشیدن بعد از جراحی لیفت صورت ممکن است تأثیرات منفی بر نتایج نهایی درمان بگذارد.

موارد منع لیفت با نخ سیلوئت

  1. حاملگی یا شیر دهی
  2. بیماریهای نئو پلاستیک
  3. زخم‌های باز
  4. اختلالات انعقاد
  5. اگر بیمار در حال گرفتن درمان داروهای ضد انعقاد است.

ماندگاری نتایج لیفت با نخ سیلوئت

در ارتباط با ماندگاری لیفت با نخ، باید اشاره داشت که با تکرار فرآیند نخ گذاری در بازه های زمانی تعیین شده می توان به نتایج مطلوب تر و ماندگارتری دست یافت. چنانچه این فرآیند، با نخ سیلوئت امریکا که دارای تأییدیه (FDA) هست انجام گیرد تا 2 سال ماندگاری و دوام خواهد داشت.

اینستاگرام دکتر حسن زاده

عوارض جانبی نخ لیفت سیلوئت

در بعضی موارد، بیماران می توانند درد جزئی را تجربه کنند، همچنین تورم و کبودی نیز ممکن است رخ دهد. ممکن است برای مدت چند روز بعد از گذاشتن نخ لیفت سیلوئت، بی نظمی و تنگی پوست ایجاد شود. همه این عوارض جانبی نسبتاً كوتاه است، اگر در صورت بروز هرگونه نگرانی در مورد معالجه خود، با پزشك خود تماس بگیرید.

اگر ساکن سنندج هستید؛ و مایلید از خدمات قابل ارائه در کلینیک تخصصی پوست، مو و لیزر دکتر حسن زاده استفاده نمایید؛ برای دریافت نوبت دکتر جمال الدین حسن زاده کلیک کنید.


آدرس مطب : سنندج ، خیابان آبیدر ، چهارراه صفری ، مجتمع ژینا ، طبقه سوم
تلفن : 33246361 - 087

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

دکتر جمال الدین حسن زاده

دکتر حسن زاده متخصص پوست و مو و دارای درجه بورد تخصصی پوست و مو است. وی در حال حاضر در شهر سنندج مشغول فعالیت می باشد. کاربران گرامی از طریق این سایت علاوه بر دسترسی به اطلاعاتی در زمینه های مختلف پوست، مو و زیبایی ،میتوانند سوالات خود را در بخش سوالات پزشکی کاربران با متخصص پوست و مو مطرح نمایند.

تلاش بر اینست تا در اسرع وقت پاسخ علمی به سوالات داده شود.همچنین بیماران مراجعه کننده به دکتر حسن زاده میتوانند از طریق این سایت روند درمان بیماریهای پوست و موی خود را پیگیری نمایند.


طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465