منو کردستان، سنندج ، خیابان آبیدر، چهارراه صفری، مجتمع ژینا، طبقه سوم - تلفن : 33246361 - 087
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / ضایعات پوستی / رفع ضایعات عروقی با لیزر الیت پلاس سایناشور

رفع ضایعات عروقی با لیزر الیت پلاس سایناشور

ضایعات عروقی زمانی اتفاق می افتد که رگ های خونی سطح پوست، دچار آسیب یا گشادی شوند. به همین دلیل بافت پیوندی نازک می شود که بدین صورت قابل مشاهده می باشند و می توانند در هر قسمت از بدن ظاهر شوند؛ ولی بیشتر در ناحیه صورت یا پاها شایع هستند. ضایعات عروقی موارد متفاوتی دارند که اکثر آنها ضایعات پوستی و مادرزادی هستند؛ اما بعضی از آنها اکتسابی و بدخیم می باشند که بر اثر پیری، اشعه نورخورشید، بارداری و…… ایجاد می شوند.

آنچه در این مطلب میخوانید

رگ های عنکبوتی، تلانژکتازی ها و قرمزی پوست از انواع ضایعات عروقی به شمار می روند. دستگاه لیزر سایناشور الیت پلاس با دو لیزر ان دی یاگ و الکساندرایت از جمله جدیدترین لیزرهای ساخت شرکت سایناشور امریکا، دستگاهی منحصربه فرد و با سرعت بسیار بالا در عملکرد است که در همه افراد با تایپ های پوستی مختلف جهت رفع ضایعه های عروقی کاربرد دارد. دستگاه لیزر الیت پلاس دارای تأییدیه سازمان FDA یا سازمان غذا و داروی کشور آمریکا می باشد.

کاربردهای فراوان دستگاه لیزر الیت پلاس شامل اقدامات سلامتی بخش به پوست می باشد. سایناشور می تواند به کمک اشعه ی ND Yag با طول موج ۱۰۶۴ نانومتر، سیاهرگ هایی که در صورت و پاها در سطح پوست نمایان می شود را کم رنگ کرده یا کاملاً از بین ببرد. این اشعه با طول موج مشخص در از بین بردن سیاهرگ هایی که معمولاً با رنگ های قرمز، آبی و یا بنفش نمایان می شود، تأثیر قابل توجهی دارد.

مزایای الیت پلاس سایناشور

نحوه درمان ضایعات عروقی با لیزر الیت پلاس سایناشور

پس از ضدعفونی کردن ناحیه با رعایت شرایط استریلیزاسیون و تحت بی حسی موضعی، انرژی لیزر در امتداد عروق عنکبوتی تابانده شده و دیواره رگ را تخریب می‌کند تا خون نتواند جریان پیدا کند و علائم از بین می‌روند.

رفع ضایعات عروقی با لیزر الیت پلاس سایناشور

مراقبت قبل از لیزر الیت پلاس سایناشور

مراقبت بعد از لیزر الیت پلاس سایناشور

موارد منع انجام لیزر ضایعات عروقی

  1. خانم های باردار و شیرده
  2. افرادی که به مشکلات کبدی دچار هستند.
  3. افرادی که به بیماری نارسایی وریدی مبتلا می باشند.

اینستاگرام دکتر حسن زاده

عوارض لیزر الیت پلاس سایناشور

معمولاً بعد از انجام تمام عمل های زیبایی مانند استفاده از دستگاه لیزر الیت پلاس عوارض جانبی خفیف مانند التهاب، قرمزی و تورم پوست ایجاد می شود. این عوارض کاملاً طبیعی بوده و بعد از گذشت مدتی برطرف می شوند. عوارض دیگر شامل سوختگی، ایجاد تاول و یا تغییر رنگدانه های پوست می باشد.

هزینه لیزر الیت پلاس سایناشور

قیمت هر جلسه لیزر در مراکز مختلف متفاوت می باشد. هر مرکز بسته به نوع تجهیزات و امکانات و همچنین تخصص پزشک معالج و عواملی از این قبیل، تعرفه های مختص به خود را دارد. علاوه بر موارد ذکر شده مساحت نواحی تحت درمان نیز در تعیین هزینه تأثیرگذار خواهد بود.

اگر می خواهید بدانید علت و درمان عروق عنکبوتی کنار بینی چیست؛ روی لینک کلیک کنید.


آدرس مطب : سنندج ، خیابان آبیدر ، چهارراه صفری ، مجتمع ژینا ، طبقه سوم
تلفن : 33246361 - 087

نسرین حمیدی [ 1402-09-08 ]
سلام آقای دکتر من توی پاهام خیلی واریس دارم، البته 38 سالمه و واریس هام برجسته نیس، ولی ب خاطر پوستم ک روشنه خیلی رگ ها ب وضوح دیده میشه میتونم این لیزر رو انجام بدم و اینکه آیا درد پا میشه از واریس باشه

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

دکتر جمال الدین حسن زاده

دکتر حسن زاده متخصص پوست و مو و دارای درجه بورد تخصصی پوست و مو است. وی در حال حاضر در شهر سنندج مشغول فعالیت می باشد. کاربران گرامی از طریق این سایت علاوه بر دسترسی به اطلاعاتی در زمینه های مختلف پوست، مو و زیبایی ،میتوانند سوالات خود را در بخش سوالات پزشکی کاربران با متخصص پوست و مو مطرح نمایند.

تلاش بر اینست تا در اسرع وقت پاسخ علمی به سوالات داده شود.همچنین بیماران مراجعه کننده به دکتر حسن زاده میتوانند از طریق این سایت روند درمان بیماریهای پوست و موی خود را پیگیری نمایند.


طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465