منو کردستان، سنندج ، خیابان آبیدر، چهارراه صفری، مجتمع ژینا، طبقه سوم - تلفن : 33246361 - 087
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / لیزر موهای زائد / از بین بردن موی گوش و بینی چند جلسه طول می کشد

از بین بردن موی گوش و بینی چند جلسه طول می کشد

موی گوش باعث محافظت از گوش در برابر اشیای خارجی است و موی بینی برای حس بویایی و چشایی اهمیت دارد و همچنین باعث گرم کردن هوایی که تنفس کردیم می شود و مانع از ورود آلاینده ها به بینی می شود. معمولاً گوش و بینی آقایان، موهای بیشتری نسبت به خانم ها دارد و هر چه سن نیز بالا میرود، رشد آنها نیز بیشتر میشود و ظاهر آقایان را تا حدودی نا خوشایند میکند. یکی از تأثیرگذارترین روشهای رفع موهای زائد گوش و بینی، لیزر است.

آنچه در این مطلب میخوانید

دستگاه‌ های لیزر در چندین نوع با عملکردهای مختلف از نظر نحوه تأثیرگذاری، نوع اشعه مورد استفاده و مناطقی که می‌توانند تحت تأثیر قرار دهند معرفی و عرضه شده‌اند که کاملاً غیرتهاجمی است. روش لیزر موهای زائد به این صورت است که اشعه ی لیزر بر پوست تابانده می شود و با از بین بردن فولیکول موی آن قسمت موجب از بین بردن موها می شود. این دستگاه لیزر دارای یک پروب مخصوص است که به راحتی در میان گوش و مجرای بینی حرکت می‌کند و باعث از بین رفتن موهای زائد در این ناحیه می‌شود.

مزایای لیزر موهای زائد گوش و بینی

لیزر فول بادی و توتال بادی یکی از خدماتی است که در کلینیک دکتر جمال الدین حسن زاده به مراجعان محترم ارائه می گردد. برای آگاهی از هزینه و قیمت لیزر موهای زائد در کلینک تخصصی پوست و لیزر دکتر جمال الدین حسن زاده در سنندج با شماره تلفن 33246361 - 087 تماس حاصل فرمایید.

نحوه لیزر موهای زائد گوش و بینی با لیزر

از آنجایی که لیزر سوزش یا درد بسیار خفیفی ایجاد میکند برای برخی افراد به دلیل داشتن پوست های حساس از کرم های بی حس کننده موضعی استفاده می شود. استفاده از بی حس کننده ها باتوجه به آستانه تحمل فرد، نوع پوست، ضخامت و جنس مو صورت می گیرد. در طول لیزر، عینک مخصوصی بر روی چشم فرد قرار داده می شود تا از بروز آسیب نیز پیشگیری شود. اشعه لیزر با عبور از سطح پوست، فولیکول های مو را مورد هدف قرار می دهد و با آسیب رساندن به فولیکول، مانع از رشد مجدد موها می شود.

لیزر موهای گوش و بینی

مراقبتهای قبل از رفع موهای زائد گوش و بینی با لیزر

قبل از حضور پیدا کردن در جلسه لیزر، تا حد ممکن موهای زائد خود را شیو کنید؛ زیرا در صورت وجود موهای بلند، اشعه لیزر قادر نیست به خوبی روی فولیکول ها اثر داشته باشد.

مراقبتهای پس از رفع موهای زائد گوش و بینی با لیزر

از بین بردن موی گوش و بینی چند جلسه طول می کشد؟

حداقل ۶ تا ۸ جلسه نیاز است تا فولیکول های مو از بین بروند و موهایی که در طی درمان در فاز خواب بودند هم به فاز فعالیت برگردند و به مرور از بین بروند.

اینستاگرام دکتر حسن زاده

عوارض لیزر موهای گوش و بینی

  1. قرمزی و تورم پوست پس از لیزر
  2. درد
  3. در صورتی که از دستگاه مناسبی برای لیزر موهای زائد گوش و بینی استفاده نشود، ممکن است مواد مخاطی درون بینی و گوش آسیب ببینند.

هزینه لیزر موهای گوش و بینی

از جمله مواردی که روی قیمت لیزر موهای گوش و بینی تأثیر میگذارند میتوان به تخصص، مهارت، تجربه و توانایی پزشک، موقعیت جغرافیایی کلینیک، دستگاهی که مورد استفاده قرار میگیرد، تعداد جلسات درمانی، کیفیت خدمات و تجهیزاتی که ارائه می شود و همچنین ناحیه مورد نظر اشاره کرد.

در کلینیک دکتر جمال الدین حسن زاده، برداشتن خال صورت با لیزر و جراحی در سنندج با بهترین نتایج، بدون درد و ایجاد اسکار انجام میشود. پل ارتباطی ما برای ارائه مشاوره به شما عزیزان شماره‌ تلفن 33246361 - 087 اقدام فرمایید.


آدرس مطب : سنندج ، خیابان آبیدر ، چهارراه صفری ، مجتمع ژینا ، طبقه سوم
تلفن : 33246361 - 087

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

ساغر [ 1402-08-20 ]
برای همیشه درمان میشه نیاز به چند جلسه لیزر هست ؟

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

دکتر جمال الدین حسن زاده

دکتر حسن زاده متخصص پوست و مو و دارای درجه بورد تخصصی پوست و مو است. وی در حال حاضر در شهر سنندج مشغول فعالیت می باشد. کاربران گرامی از طریق این سایت علاوه بر دسترسی به اطلاعاتی در زمینه های مختلف پوست، مو و زیبایی ،میتوانند سوالات خود را در بخش سوالات پزشکی کاربران با متخصص پوست و مو مطرح نمایند.

تلاش بر اینست تا در اسرع وقت پاسخ علمی به سوالات داده شود.همچنین بیماران مراجعه کننده به دکتر حسن زاده میتوانند از طریق این سایت روند درمان بیماریهای پوست و موی خود را پیگیری نمایند.


طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465