منو کردستان، سنندج ، خیابان آبیدر، چهارراه صفری، مجتمع ژینا، طبقه سوم - تلفن : 33246361 - 087
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / لیزر موهای زائد / لیزر فول بادی و توتال بادی شامل چه قسمت هایی است؟

لیزر فول بادی و توتال بادی شامل چه قسمت هایی است؟

موهای زائد بدن بانوان و آقایان اصولاً پر تراکم و ضخیم هستند و تأثیری منفی بر جذابیت ظاهری دارند. در حقیقت تمایل به حذف و برداشتن موهای بدن و صورت با روش‌ های مختلف، امری متداول می باشد که در همین راستا انواع روش ها و محصولات حذف موهای زائد ارائه شده است؛ اما ماندگاری، هزینه مورد نیاز و موفقیت آمیز بودن حذف موها، در هر روش متفاوت می باشد. از میان محصولاتی که برای از بین بردن مو ارائه شده اند، همگی به صورت موقت هستند و پس از دوره ای چند روزه، رویش مجدد را شاهد هستیم. تکنولوژی لیزر، به عنوان شیوه ی اصلاح دائم موهای زائد بدن و صورت خانم ها و آقایان معرفی می شود که امروزه بسیار پرطرفدار می باشد. یکی از اصطلاحاتی که در مورد لیزر بسیار رواج یافته است، لیزر فول بادی و لیزر توتال بادی است که در حقیقت به معنای لیزر موهای زائد کل بدن می باشد. لیزر فول بادی و توتال بادی یکی از سریع ترین و مطمئن ترین راه های از بین بردن دائمی موهای زائد بدن است که نتایج خوبیبا ماندگاری بالا را برای افراد به ارمغان می آورد. در لیزر فول بادی و توتال بادی ، فولیکول های موهای بدن توسط امواج تابیده شده به پوست، تخریب می شوند و امکان رشد مجدد موها کم میشودکه این فرآیند با نام فوتوترمولیز نیز شناخته می شود.

لیزر فول بادی و توتال بادی یکی از خدماتی است که در کلینیک دکتر جمال الدین حسن زاده به مراجعان محترم ارائه می گردد. برای آگاهی از هزینه و قیمت لیزر موهای زائد در کلینک تخصصی پوست و لیزر دکتر جمال الدین حسن زاده در سنندج با شماره تلفن 33246361 - 087 تماس حاصل فرمایید.

مزایای لیزر فول بادی و توتال بادی

نحوه انجام لیزر فول بادی و توتال بادی

جهت انجام لیزر فول بادی، ابتدا با کمک اپراتور دستگاه آماده شده و ژل بی حسی در صورت تمایل بر روی نواحی مورد نظر زده می شود. سپس با دسته ی دستگاه لیزر، شات های نوری به پوست وارد می شود.

لیزر فول بادی

اقدامات موردنیاز قبل از لیزر فول بادی و توتال بادی

نواحی لیزر فول بادی

نواحی لیزر توتال بادی

کاندید نامناسب لیزر فول بادی و توتال بادی

اینستاگرام دکتر حسن زاده

عوارض لیزر فول بادی و توتال بادی

تکنسینی که کار لیزر را انجام می‎دهد نیاز به تجربه، تخصص و مهارت کافی دارد. در غیر این صورت عوارض لیزر موجب ایجاد سوختگی و لکه‌های پوستی می‌شود. عوارض جانبی و آسیب‌های ناشی از استفاده از لیزر بسیار پایین است و اغلب هنگامی دیده می‌شود که این کار از طریق اپراتور بی‌تجربه انجام می‌گردد. اگر لیزر توسط اپراتورهای حرفه‌ای و تحت‌نظر پزشک صورت گیرد، با کمترین عوارض ممکن مواجه هستید.

قیمت لیزر فول بادی و توتال بادی

هزینه لیزر برای خانم ها و آقایان متفاوت است. علاوه بر این قیمت لیزر بر حسب وسعت پوست، میزان موهای زائد بدن، ناحیه درمان، مهارت و تخصص پزشک و تعرفه کلینیک محاسبه می شود.

تزریق چربی به واژن یا لابیا (جهت جوانسازی) و تزریق فیلر به آلت تناسلی (جهت افزایش حجم) در کلینیک دکتر حسن زاده ، متخصص پوست، مو، زیبایی و لیزر در سنندج انجام می شود. شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی با این مرکز از طریق تماس با شماره تلفن 33246361 - 087 اقدام فرمایید.


آدرس مطب : سنندج ، خیابان آبیدر ، چهارراه صفری ، مجتمع ژینا ، طبقه سوم
تلفن : 33246361 - 087

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

دکتر جمال الدین حسن زاده

دکتر حسن زاده متخصص پوست و مو و دارای درجه بورد تخصصی پوست و مو است. وی در حال حاضر در شهر سنندج مشغول فعالیت می باشد. کاربران گرامی از طریق این سایت علاوه بر دسترسی به اطلاعاتی در زمینه های مختلف پوست، مو و زیبایی ،میتوانند سوالات خود را در بخش سوالات پزشکی کاربران با متخصص پوست و مو مطرح نمایند.

تلاش بر اینست تا در اسرع وقت پاسخ علمی به سوالات داده شود.همچنین بیماران مراجعه کننده به دکتر حسن زاده میتوانند از طریق این سایت روند درمان بیماریهای پوست و موی خود را پیگیری نمایند.


طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465