منو کردستان، سنندج ، خیابان آبیدر، چهارراه صفری، مجتمع ژینا، طبقه سوم - تلفن : 33246361 - 087
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / مزوتراپی و پی آر پی / آیا پی آر پی صورت را چاق میکند؟

آیا پی آر پی صورت را چاق میکند؟

با افزایش سن، دیگر به ‌اندازه‌ی کافی کلاژن و الاستین ساخته نمی‌شود. این دو ماده بر روی زیبایی و جوانی پوست بسیار مؤثر و از مواد تشکیل دهنده‌ی بافت آن هستند. علاوه بر این‌ مواردی مانند عدم رسیدگی کافی به پوست، استرس، مصرف مواد مخدر و نور آفتاب باعث تخریب پوست می‌شوند. جوانسازی پوست یکی از انواع درمان‌های زیبایی برای بازگرداندن شادابی جوانی به پوست صورت است. تزریق پی آر پی یکی از روشهای جوانسازی پوست است که موجب بهبود بافت پوست، بازسازی کلاژن و کاهش خطوط ریز صورت می‌شود. در این روش درمانی از فرایندی غیر جراحی استفاده می‌شود که لازم است تا ابتدا از خود فرد کمی خون گرفته ‌شود. پس از گرفتن خون، پلاسمای آن از گلبول‌های مختلف خونی جدا شده و محلولی غنی از کلاژن، پلاکت و فاکتورهای رشد سلولی به دست می‌آید. فاکتورهای رشد موجب افزایش تشکیل کلاژن و همچنین تشکیل رگ‌های خونی جدیدی در صورت می‌شود که این به معنای داشتن پوستی شاداب‌تر و جوانتر است، لذا این روش، تأثیری بر چاق شدن صورت ندارد.

در کلینیک دکتر جمال الدین حسن زاده متخصص پوست، مو، زیبایی و لیزر، موثرترین ترکیبات مزوتراپی برای مشکل یا عارضه پوستی شما تهیه شده و در موضع با بهترین تکنیک تزریق می‌گردد. همچنین در این مرکز از تزریق پی آر پی برای رفع و درمان بسیاری از مشکلات پوستی و جوانسازی استفاده می‌شود. لطفا جهت مشاوره، رزرو نوبت و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 33246361 - 087 تماس حاصل فرمایید.

مزایای پی آر پی صورت

آیا پی آر پی صورت را چاق میکند

نحوه درمان با پی آر پی

قبل از انجام درمان، پزشک در حدود ۱۰ تا ۲۰ میلی‌لیتر از خون شما را می‌گیرد. سپس این خون در داخل سانتریفیوژ قرار داده می‌شود تا چرخیده شود و پلاسمای غنی از پلاکت از گلبول‌های قرمز خون جدا شود. با استفاده از یک دستمال و ماده‌ی ضدعفونی، تمامی آرایش روی پوست پاک شده و پوست شما تمیز می‌شود. بسته به نظر پزشک و شرایط شما ممکن است در این مرحله یک سوزن بیحسی نیز در محل مورد نظر برای درمان تزریق شود. سپس پلاسمای غنی از پلاکت با استفاده از سوزن بسیار باریکی، در پوست تزریق می‌شود. این تزریقات در نواحی مختلف پوست انجام می‌شود تا کل ناحیه مورد نظر بهبود پیدا کند. بعد از تزریق پی آر پی، برای کاهش تورم، روی ناحیه مورد نظر کمپرس سرد قرار داده می‌شود. کل جلسه‌ی درمانی شما در حدود ۳۰ دقیقه طول می‌کشد.

اقدامات پیش از تزریق پی آر پی

اقدامات پس از تزریق پی آر پی

موارد منع تزریق پی آر پی

ماندگاری پی آر پی صورت

نتیجه این درمان معمولاً تا یک سال ماندگار است. پس از این مدت می‌توانید با انجام دو بار تزریق سالانه نتیجه دلخواه خود را حفظ کنید.

اینستاگرام دکتر حسن زاده

عوارض پی آر پی

پی آر پی صورت یک روش درمان بی‌خطر محسوب می‌شود. امکان دارد پس از درمان کمی درد، کبودی و ورم ایجاد شود. این موارد پس از چند روز رفع خواهند شد. مهم‌ترین مورد در ارتباط با عوارض درمان، نگه داشتن خون بیمار در شرایط استریل می‌باشد. در غیر این صورت امکان بروز عفونت وجود دارد.

هزینه پی آر پی صورت

به طور کلی هزینه پی آر پی به صورت به عوامل متعددی از جمله میزان مهارت و تجربه پزشک، محل انجام عمل، میزان بروز بودن تجهیزات و مواد مصرفی کلینیک یا بیمارستان و … بستگی دارد.

تزریق چربی به واژن یا لابیا (جهت جوانسازی) و تزریق فیلر به آلت تناسلی (جهت افزایش حجم) در کلینیک دکتر حسن زاده ، متخصص پوست، مو، زیبایی و لیزر در سنندج انجام می شود. شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی با این مرکز از طریق تماس با شماره تلفن 33246361 - 087 اقدام فرمایید.


آدرس مطب : سنندج ، خیابان آبیدر ، چهارراه صفری ، مجتمع ژینا ، طبقه سوم
تلفن : 33246361 - 087

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

دکتر جمال الدین حسن زاده

دکتر حسن زاده متخصص پوست و مو و دارای درجه بورد تخصصی پوست و مو است. وی در حال حاضر در شهر سنندج مشغول فعالیت می باشد. کاربران گرامی از طریق این سایت علاوه بر دسترسی به اطلاعاتی در زمینه های مختلف پوست، مو و زیبایی ،میتوانند سوالات خود را در بخش سوالات پزشکی کاربران با متخصص پوست و مو مطرح نمایند.

تلاش بر اینست تا در اسرع وقت پاسخ علمی به سوالات داده شود.همچنین بیماران مراجعه کننده به دکتر حسن زاده میتوانند از طریق این سایت روند درمان بیماریهای پوست و موی خود را پیگیری نمایند.


طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465