منو کردستان، سنندج ، خیابان آبیدر، چهارراه صفری، مجتمع ژینا، طبقه سوم - تلفن : 33246361 - 087

لیفت چشم گربه ای با نخ

زمانی که پلک‌ها افتاده و پف دار باشد، چشم‌ها ریز‌تر و بیحال‌تر نشان داده می‌شود. داشتن چشمانی کشیده همیشه از جذاب‌ترین معیار‌های زیبایی انسان محسوب ‌می‌شود. اگر حالت چشمانتان را دوست ندارید یا فرم چشمانتان به گونه‌ای است که شما را خسته و کسل نشان ‌می‌دهد، لیفت با نخ روش بسیار مناسبی است. لیفت چشم گربه‌ای با نخ امروزه از یکی محبوب‌ترین روش‌های زیبایی به شمار ‌می‌رود. استفاده از نخ برای بالا بردن گوشه چشم جهت ایجاد چشم گربه ای، کمترین عوارض را برای افراد خواهد داشت. معمولاً مراجعان در فرآیند لیفت گوشه گربه ای با نخ، دردی را حس نکرده و یا کمترین حالت آن را تجربه خواهند کرد. با توجه به اینکه در روش استفاده از نخ، هیچ برشی بر ناحیه اطراف چشم ایجاد نمی‌شود در نتیجه شاهد جای زخمی نخواهید بود. با استفاده از این روش علاوه بر لیفت ابروها می‌توان چروک‌های پنجه کلاغی را نیز از بین برد و فرم چشم‌ها را زیباتر کرد.

انواع نخ‌های لیفت چشم گربه ای

لیفت چشم گربه ای با نخ

مزایای لیفت چشم گربه ای با نخ

  1. لیفت چشم ها و تغییر حالت کلی چشم و جذاب تر شدن چشم ها
  2. از بین رفتن خطوطی که در اطراف چشم ها و نواحی اطراف شقیقه ایجاد شده اند.

نحوه لیفت چشم گربه ای با نخ

پس از انجام بیحسی، پزشک نخ‌ها را با استفاده از سوزن‌های ظریف و باریکی وارد پوست شما کرده و آنها را به‌آرامی به سمت بالا می‌کشد. پس از اینکه کشیدگی دلخواه ایجاد شد، سوزن از محل مشخص شده خارج می‌شود.

مراقبت های قبل از لیفت چشم گربه ای با نخ

  1. ۲ تا ۴ هفته قبل از استفاده نخ برای بالا کشیدن گوشه چشم از استعمال دخانیات و مصرف الکل خودداری کنید.
  2. یک هفته قبل از لیفت از مصرف اکسردین، آلیو، آدویل، جنسینگ، آسپرین، روغن ماهی، سیر و ویتامین E به دلیل جلوگیری از رقیق شدن خون پرهیز کنید.
  3. در صورتیکه قبلاً از تزریق بوتاکس و یا تزریق ژل بهره‌مند شده‌اید، این موضوع را حتماً با پزشک خود در میان بگذارید.

مراقبت های بعد از لیفت چشم گربه ای با نخ

میزان ماندگاری لیفت چشم گربه ای با نخ

نتایج این درمان در مقایسه با سایر گزینه های جوانسازی صورت مانند جراحی پلاستیک کشیدگی صورت و لیفت دائمی بافت پوستی که درمان های طولانی مدت است، موقت می باشد و بسته به نیازهای افراد لازم است هر ۶ تا ۱۲ ماه درمان های مراقبت از پوست را دریافت کنید.

آدرس اینستاگرام دکتر حسن زاده

هزینه لیفت چشم گربه ای با نخ

هزینه لیفت چشم گربه ای با توجه به عواملی مانند تعداد نخ های جایگذاری شده، نوع نخ، مهارت پزشک و تعرفه کلینیک بستگی دارد.

عوارض جانبی لیفت چشم گربه ای با نخ

بیشتر عوارض جانبی لیفت نخ در ۲۴-۴۸ ساعت اول پس از انجام عمل اتفاق می افتد و اغلب به سرعت برطرف می شود. ممکن است برطرف کردن برخی از مشکلات احتمالی چند هفته طول بکشد. این عوارض جانبی احتمالی شامل عفونت، کبودی، تورم، حساسیت، بیحسی و عدم تقارن جزئی است.

اگر شما هم احساس می کنید، افتادگی پلک و پف پلک باعث کاهش زیبایی و کوچکتر شدن چشم هایتان شده و نیاز به عمل جراحی بلفاروپلاستی دارید و ساکن سنندج نیز هستید؛ می‌توانید از طریق شماره 33246361 - 087 با کلینیک دکتر جمال حسن زاده تماس گرفته و با کارشناسان ما جهت کسب اطلاعات بیشتر، در ارتباط باشید.


آدرس مطب : سنندج ، خیابان آبیدر ، چهارراه صفری ، مجتمع ژینا ، طبقه سوم
تلفن : 33246361 - 087

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

دکتر جمال الدین حسن زاده

دکتر حسن زاده متخصص پوست و مو و دارای درجه بورد تخصصی پوست و مو است. وی در حال حاضر در شهر سنندج مشغول فعالیت می باشد. کاربران گرامی از طریق این سایت علاوه بر دسترسی به اطلاعاتی در زمینه های مختلف پوست، مو و زیبایی ،میتوانند سوالات خود را در بخش سوالات پزشکی کاربران با متخصص پوست و مو مطرح نمایند.

تلاش بر اینست تا در اسرع وقت پاسخ علمی به سوالات داده شود.همچنین بیماران مراجعه کننده به دکتر حسن زاده میتوانند از طریق این سایت روند درمان بیماریهای پوست و موی خود را پیگیری نمایند.


طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465