منو کردستان، سنندج ، خیابان آبیدر، چهارراه صفری، مجتمع ژینا، طبقه سوم - تلفن : 33246361 - 087
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / روشهای جوانسازی پوست / عدم تقارن پلک بعد از عمل زیبایی پلک

عدم تقارن پلک بعد از عمل زیبایی پلک

جراحی پلک به منظور از بین بردن پوست شل و افتاده ی بالای چشم و همینطور کاهش ناهنجاری های مربوط به پلک انجام می شود تا ظاهری جوان تر و شاداب تر به فرد بدهد. نتایج جراحی پلک چشمگیر است؛ اما به آسانی و بلافاصله بعد از جراحی حاصل نمی شود. به همین دلیل است که افراد متقاضی این جراحی زیبایی باید به خوبی با عوارض و شرایط بعد از عمل آشنایی یابند تا طول دوره ی درمان خود را به بهترین شکل ممکن سپری کنند. ممکن است هر دو پلک به تنهایی زیبا و طبیعی به نظر برسند؛ اما با هم متقارن نباشند. عدم تقارن بر ارتفاع و شکل چین پلک بالا اثر می‌گذارد و به عوارضی همچون بیرون برگشتن حاشیه پلک پایین و باقی ماندن پوست و چربی اضافی دامن می‌زند. اگر عدم تقارن پس از گذشت مدت زمانی قابل توجه، معمولاً سه تا شش ماه از بین نرود، جراح، عمل را تکرار خواهد کرد.

اگر شما هم احساس می کنید، افتادگی پلک و پف پلک باعث کاهش زیبایی و کوچکتر شدن چشم هایتان شده و نیاز به عمل جراحی بلفاروپلاستی دارید و ساکن سنندج نیز هستید؛ می‌توانید از طریق شماره 33246361 - 087 با کلینیک دکتر جمال حسن زاده تماس گرفته و با کارشناسان ما جهت کسب اطلاعات بیشتر، در ارتباط باشید.

کاربردهای عمل زیبایی پلک

کاربردهای جراحی پلک را می‌توان در فهرست زیر خلاصه کرد:

عمل زیبایی پلک

نحوه انجام عمل زیبایی پلک

این جراحی به ‌صورت سرپایی انجام می‌شود و نیاز به هیچ بستری در آن وجود ندارد. این جراحی تا حدی در بسیاری موارد نیاز به هیچ بیهوشی ندارد مگر در برخی افراد که به درخواست خود و تحت نظر پزشک بیهوشی، از این شرایط استفاده می‌کنند. برای انجام عمل بلفاروپلاستی، پزشک، برشی در بالای پلک ایجاد می‌کند و پوست اضافه و چربی را برمی‌دارند. در این پروسه گاهی ماهیچه‌ها نیز تقویت می‌شوند. بلفاروپلاستی پلک پایین نیز، به‌وسیله برش کوچک انجام می‌شود. در بلفاروپلاستی پلک پایین، معمولاً یک برش زیر پلک ایجاد می‌شود که گاهی داخل پلک و زیر مژه قرار دارد و گاهی نیز در ناحیه زیر چشم است. بعد از این اقدام، پوست اضافی و چربی خارج می‌شود و پلک در محل موردنظر خود فیکس می‌شود. این تمام رویدادی است که برای انجام بلفاروپلاستی پلک بالا و پایین انجام می‌شود.

آمادگی قبل از عمل زیبایی پلک

  1. آزمایش های لازم را انجام دهید.
  2. به مدت حدود 6 هفته سیگار نکشید؛ چراکه ممکن است بر روی پروسه ی بهبود شما تأثیر بگذارد.
  3. به طور منظم داروهایی را که برای شما تجویز شده مصرف کنید.
  4. مصرف مکمل های گیاهی، آسپیرین و داروهای ضد التهابی را قطع کنید.

اقدامات پس از عمل زیبایی پلک

مدت زمان ماندگاری نتایج عمل زیبایی پلک

به دلیل این که بلفاروپلاستی در اصل یک روش جراحی است، نتایج حاصل از آن حداقل بین 7 تا 10 سال ماندگاری خواهد داشت و به ندرت نیاز به تکرار دارد.

هزینه عمل زیبایی پلک

همانطور که گفته شد، هزینه های عمل پلک به عوامل مختلفی مربوط میشود. عواملی نظیر تعداد پلک های مورد نظر برای جراحی، شهری که در آن قصد عمل پلک را دارید، کلینیکی که انتخاب کرده اید، جراحی که در نظر گرفته اید، معایناتی که توسط جراح صورت میگیرد، آزمایش‌هایی که احیاناً برای شما پیش از عمل در نظر گرفته میشود، پیشرفته بودن تجهیزات و ابزارها و مدلی که برای عمل پلک شما در نظر گرفته میشود.

اینستاگرام دکتر حسن زاده

عوارض عمل زیبایی پلک

مانند هر جراحی دیگر احتمال عوارضی مثل عفونت محل زخم یا حساسیت به ماده بیهوشی همیشه وجود دارد. با رعایت دستورات پزشک قبل و بعد از عمل جراحی، احتمال بروز عوارض کاهش می یابد.

اندولیفت که در کلینیک تخصصی دکتر حسن زاده سنندج انجام می‌شود، روشی برای جوانسازی پوست صورت و دیگر بخش‌های بدن است که نوعی روش لیزر درمانی کم‌تهاجمی می‌باشد و با هدف لیفتینگ یا بالا بردن اجزای صورت انجام می‌شود. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد انجام این روش با شماره تلفن 33246361 - 087 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : سنندج ، خیابان آبیدر ، چهارراه صفری ، مجتمع ژینا ، طبقه سوم
تلفن : 33246361 - 087

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

دکتر جمال الدین حسن زاده

دکتر حسن زاده متخصص پوست و مو و دارای درجه بورد تخصصی پوست و مو است. وی در حال حاضر در شهر سنندج مشغول فعالیت می باشد. کاربران گرامی از طریق این سایت علاوه بر دسترسی به اطلاعاتی در زمینه های مختلف پوست، مو و زیبایی ،میتوانند سوالات خود را در بخش سوالات پزشکی کاربران با متخصص پوست و مو مطرح نمایند.

تلاش بر اینست تا در اسرع وقت پاسخ علمی به سوالات داده شود.همچنین بیماران مراجعه کننده به دکتر حسن زاده میتوانند از طریق این سایت روند درمان بیماریهای پوست و موی خود را پیگیری نمایند.


طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465