منو کردستان، سنندج ، خیابان آبیدر، چهارراه صفری، مجتمع ژینا، طبقه سوم - تلفن : 33246361 - 087
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / روشهای جوانسازی پوست / اندولیفت، روشی مؤثر در جوانسازی پوست

اندولیفت، روشی مؤثر در جوانسازی پوست

به مرور زمان و با پیشرفت علم، روش‌های درمانی و زیبایی پوست هم رشد چشمگیری داشتند. در میان تکنولوژی‌های جدید، لیزر نقش پر رنگ‌تری داشته و امروزه در بسیاری از روش‌های درمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در اندولیفت هم از تکنولوژی لیزر استفاده می‌شود. اندولیفت روشی برای جوانسازی پوست صورت و دیگر بخش‌های بدن است که نتایجی مشابه جراحی لیفت دارد.

اندولیفت نوعی روش لیزر درمانی کم‌تهاجمی است که با هدف لیفتینگ یا بالابردن اجزای صورت انجام می‌شود. در این روش برخلاف جراحی لیفت، نیازی به برش، بیهوشی، بخیه و بستری شدن نیست. با این حال اثر این روش درمانی شباهت زیادی به جراحی لیفت دارد و شاهد بهبود افتادگی‌های پوست و از بین رفتن چین و چروک‌ها خواهیم بود.

اندولیفت که در کلینیک تخصصی دکتر حسن زاده سنندج انجام می‌شود، روشی برای جوانسازی پوست صورت و دیگر بخش‌های بدن است که نوعی روش لیزر درمانی کم‌تهاجمی می‌باشد و با هدف لیفتینگ یا بالا بردن اجزای صورت انجام می‌شود. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد انجام این روش با شماره تلفن 33246361 - 087 تماس حاصل فرمایید.

مزایای اندولیفت

از مزایای کلی اندولیفت می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

اندولیفت

نحوه انجام اندولیفت

اندولیفت یکی از روش‌های زیبایی و جوانسازی پوست است که به صورت کم تهاجم انجام می‌شود. به این معنا که بدون نیاز به بیهوشی، برش و بخیه شکایت‌هایی از قبیل چین و چروک‌ صورت و افتادگی آن برطرف می‌گردد. نحوه انجام آن به این صورت است که بیمار به کلینیک تخصصی پوست و مو مراجعه کرده و پزشک به کمک دستگاه مخصوص مراحل درمان را آغاز می‌کند. مراحل انجام اندولیفت به صورت زیر است:

آماده‌سازی بیمار

ناحیه مورد نظر برای انجام اندولیفت توسط پزشک آماده می‌شود. این آماده‌سازی شامل تمیز و استریل کردن پوست بیمار است.

تنظیم دستگاه اندولیفت

قبل از شروع به کار، پزشک باید دستگاه اندولیفت را از لحاظ طول موج تنظیم کند. معمولاً در این روش از امواج با طول موج ۱۴۷۰ نانومتر برای جوانسازی و لیفت پوست استفاده می‌شود. امواج لیزر توسط سوزن‌های بسیار ظریف و نازکی به پوست اعمال می‌شود که در نتیجه آن زخم‌های سطحی بر روی پوست مشاهده می‌گردد.

تجویز دارو و انجام مراقبت‌های لازم بعد از درمان

بعد از اتمام کار با دستگاه پزشک با توجه به صلاح‌دید خود و شرایط بیمار داروها و پمادهایی را تجویز می‌کند. تمامی این داروها باید با دقت و به صورت منظم مصرف شوند. همچنین توصیه‌های مربوط به مراقبت‌های بعد از درمان در دوران نقاهت را باید با حساسیت کامل دنبال گردند.

نکات مراقبتی قبل از اندولیفت

برای اینکه از مزیت‌های روش اندولیفت به طور کامل بهره ببرید بهتر است تا یکسری مراقبت‌های قبل و بعد از آن را به دقت انجام دهید. البته نکات مراقبتی قبل از اندولیفت چندان زیاد و سخت نیست. فقط کافی است قبل از انجام آن صورت خود را به خوبی با آب و صابون بشویید تا هیچ گونه مواد آرایشی بر روی پوست شما باقی نماند. تمیز بودن صورت شما شرط اصلی کار برای جلوگیری از حساسیت و یا عفونت در حین کار است.

مراقبت های پس از انجام اندولیفت

افراد نامناسب جهت انجام اندولیفت

  1. افراد دارای مشکلات پوستی و آکنه می‌بایست از انجام این روش درمانی اجتناب نمایند.
  2. افراد باردار و شیرده از انجام این روش می‌بایست اجتناب نمایند.

اینستاگرام دکتر حسن زاده

ماندگاری اندولیفت

دوام و ماندگاری اندولیفت نسبت به سایر روش های جوانسازی خیلی بیشتر است و حداقل زمان ماندگاری اندولیفت بین 2 تا 3 سال می باشد.

عوارض جانبی اندولیفت

در متد درمانی اندولیفت، عارضه جانبی جدی و عمده ای گزارش نشده است و فقط ممکن است در برخی افراد کمی کبودی و تورم ایجاد شود که مشکل خاصی ایجاد نمی کند و پس از دو تا ۳ روز به طور کامل برطرف می گردد.

لیفت لب از جمله اقداماتی است که می‌تواند تاثیر بسزایی در زیبایی و جوانی چهره داشته باشد. برای لیفت لب بالا از روشهای جراحی و غیرجراحی مختلفی می‌توان استفاده کرد که یکی از بهترین و موثر ترین آنها تزریق ژل است. این روش در سنندج توسط دکتر جمال الدین حسن زاده متخصص پوست قابل انجام می‌باشد. در صورت تمایل به دریافت نوبت از مطب دکتر حسن زاده یا کسب اطلاعات بیشتر در مورد لیفت لب با شماره تلفن33246361 - 087 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : سنندج ، خیابان آبیدر ، چهارراه صفری ، مجتمع ژینا ، طبقه سوم
تلفن : 33246361 - 087

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

دکتر جمال الدین حسن زاده

دکتر حسن زاده متخصص پوست و مو و دارای درجه بورد تخصصی پوست و مو است. وی در حال حاضر در شهر سنندج مشغول فعالیت می باشد. کاربران گرامی از طریق این سایت علاوه بر دسترسی به اطلاعاتی در زمینه های مختلف پوست، مو و زیبایی ،میتوانند سوالات خود را در بخش سوالات پزشکی کاربران با متخصص پوست و مو مطرح نمایند.

تلاش بر اینست تا در اسرع وقت پاسخ علمی به سوالات داده شود.همچنین بیماران مراجعه کننده به دکتر حسن زاده میتوانند از طریق این سایت روند درمان بیماریهای پوست و موی خود را پیگیری نمایند.


طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465