منو کردستان، سنندج ، خیابان آبیدر، چهارراه صفری، مجتمع ژینا، طبقه سوم - تلفن : 33246361 - 087
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق پرکننده های پوستی / تأثیر تزریق ژل برای صورت لاغر

تأثیر تزریق ژل برای صورت لاغر

افزایش سن و یا لاغری بر اثر رژیم غذایی، ابتلا به بیماری، سو تغذیه و یا ورزش‌های شدید، تولید هیالورونیک اسید و کلاژن که موجب استحکام پوست می‌شوند کاهش می‌یابد و به دنبال آن شاهد افزایش علائم پیری و ایجاد چین و چروک در پوست خواهیم بود. اینجا زمانی است که می‌توان از تزریق ژل و نتایج آن حداکثر بهره را برد. نتایجی که پس از تزریق فیلر در صورت‌های لاغر به دست می‌آید بسیار مشهود است. این ژل‌ها نقش چربی را در زیر پوست بازی کرده و به قسمت‌هایی از بدن که لایه‌ چربی زیر پوست آن از بین رفته است، حجم می‌دهد تا زیبایی به این قسمت‌ها باز گردد.

ژل های تزریقی که برای صورت مورد استفاده قرار می گیرند، محصولاتی می باشند که شامل کلاژن، هیالورونیک اسید و کلسیم هیدروکسیل آپاتیت بوده و با کاهش چین و چروک صورت و پر کردن حجم از دست رفته صورت، چهره ای زیباتر به فرد می بخشد.

تزریق ژل برای چاقی صورت از جمله اقداماتی است که با بهترین نتایج توسط دکتر جمال حسن زاده در سنندج انجام می‌شود. در این مرکز با استفاده از مرغوب ترین انواع ژل و مهارت پزشک در تزریق ژل، همچنین اجرای درست و اصولی مراحل این عمل توسط ایشان، می‌توانید شاهد نتایج درخشانی باشید.

کاربردهای ژل

تزریق ژل برای صورت لاغر چگونه انجام میشود؟

نقاط تزریق با یک ماده آنتی باکتریایی تمیز می‌شوند و از پمادهای بیحسی موضعی یا داروهای تزریقی بیحسی استفاده می‌شود. معمولاً تزریق در هر نقطه فقط چند دقیقه طول می‌کشد. در طول این چند دقیقه فرایندهای تزریق، ماساژ و ارزیابی نتایج انجام می‌شود و در صورت نیاز تزریق مجدد ژل نیز انجام می‌شود. بسته به تعداد نواحی که قرار است درمان شود، معمولاً کل فرایند درمان حدود 15 دقیقه تا 1 ساعت طول می‌کشد.

چاقی صورت با تزریق ژل

مراقبت های قبل از تزریق ژل

قبل از تزریق ژل رعایت نکاتی لازم است. معمولاً نکاتی توسط پزشک با توجه به شرایط فرد، به شخص مراجعه کننده گفته می شود. در زیر به برخی از نکات کلی اشاره می شود:

مراقبت های پس از تزریق ژل

برای رسیدن به نتایج عالی و بهبودی کامل، فرد ملزم به رعایت برخی نکات خواهد بود:

  1. به عنوان مثال تورم و کبودی‌های پس از تزریق ژل به صورت‌ های لاغر به نسبت حالت‌های عادی کمی بیشتر خواهد بود، در این صورت می‌توانید از کمپرس یخ استفاده کنید.
  2. همچنین رعایت نکات هنگام خواب امری مهم است؛ چون در صورت انجام ندادن نکات و ادامه دادن عادت‌های خواب خود، امکان دارد به نقاطی که تحت درمان قرار گرفته‌اند فشار وارد شده، اثرات ژل از بین رفته و نیاز به تزریق دوباره باشد، لذا در هنگام خواب برای مدتی باید از چند بالش استفاده کنید تا از افزایش تورم در پوست صورت خودداری شود.
  3. برای اینکه بتوانید با موفقیت این دوره را به پایان برسانید باید حداقل تا دو هفته مصرف مشروبات الکلی، استعمال دخانیات و سیگار کشیدن را ترک کنید تا از عوارضی همانند آسیب به بافت‌های داخلی و حساسیت جلوگیری کنید.
  4. عدم مصرف دارو‌های خاص یا هماهنگی برای مصرف آنها باعث می‌شود تا احتمال بروز خونریزی نیز تا حد زیادی کاهش یابد. به عنوان مثال یکی از دارو‌هایی که می‌تواند احتمال ابتلا به خونریزی و کبودی‌های شدید را افزایش دهد، وارفارین و مشتقاتی از آسپرین می‌باشد.
  5. در دوران نقاهت بعد از تزریق ژل شما می‌توانید به فعالیت‌های عادی روزانه‌ خود برگردید؛ اما توصیه می‌شود از شرایطی که باعث فشار آوردن به صورت می‌شود خودداری کنید.
  6. همچنین از برخورد گرمای شدید، نور آفتاب و انجام ورزش سخت پرهیز نمایید. نور خورشید و گرمای زیاد باعث ایجاد خارش در نقاط ورود سوزن شده و همچنین تعریق نیز باعث تجمع باکتری‌ها بر روی پوست خواهد شد، در نتیجه در این محل‌ها عفونت ایجاد می‌شود.

کاندید نامناسب تزریق ژل

ماندگاری تزریق ژل

ماندگاری نتایج تزریق ژل به نوع فراورده، ناحیه درمان و خود بیمار بستگی دارد. در کل هر چه ژل غلیظ‌تر باشد و عمیق‌تر تزریق شود، ماندگاری اثر آن بیشتر خواهد بود، البته این قاعده همواره صادق نیست. برای حفظ نتیجه کافی است که درمان را تکرار کنید. ماندگاری اثر ژل‌های بر پایه هیالورونیک اسید (HA) از بقیه ژل‌ها کوتاهتر است و به همین دلیل این ژل غالباً به بیمارانی توصیه می‌شود که برای اولین بار این درمان زیبایی را انجام می‌دهند. اثر این نوع ژل‌ها پس از 6 تا 18 ماه از بین می‌رود.

هزینه تزریق ژل برای چاقی صورت

یکی از مهمترین عوامل مؤثر بر تعیین قیمت تزریق ژل، میزان مورد نیاز برای تزریق می‌باشد. طبیعتاً مقدار مورد نیاز نقاط مختلف صورت جهت تزریق متفاوت بوده و همین امر بر قیمت آن تأثیر گذاشته است. هر چه مقدار بیشتری ژل به بدن تزریق شود هزینه آن نیز بیشتر خواهد شد؛ چراکه پزشک مجبور است وقت بیشتری برای تزریق بگذارد و دستمزد بالاتری هم می‌گیرد و مواد مصرفی بیشتری هم استفاده می شود. یکی دیگر از عوامل مؤثر در هزینه تزریق ژل، دستمزد پزشک و خدمات کلینیک است.

اینستاگرام دکتر حسن زاده

عوارض تزریق ژل برای چاقی صورت

تزریق ژل دارای عوارضی است که این عوارض معمولی است و بعد از مدت کوتاهی از بین می روند. از جمله عوارض تزریق ژل که معمولی می باشد عبارتند از:

کربن تراپی با لیزر نوعی روش درمانی است که کاملاً بدون درد بوده و تقریباً بلافاصله اثر می‌کند. این روش درمانی به ویژه برای افرادی که پوست چرب دارند و یا از جوش سرسیاه، منافذ باز پوست، آکنه و کدورت پوست شاکی هستند، مفید واقع می‌شود. شما می توانید برای انجام کربن تراپی در سنندج به کلینیک دکتر جمال الدین حسن زاده متخصص پوست مراجعه نمایید. لطفا جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 33246361 - 087 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : سنندج ، خیابان آبیدر ، چهارراه صفری ، مجتمع ژینا ، طبقه سوم
تلفن : 33246361 - 087

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

دکتر جمال الدین حسن زاده

دکتر حسن زاده متخصص پوست و مو و دارای درجه بورد تخصصی پوست و مو است. وی در حال حاضر در شهر سنندج مشغول فعالیت می باشد. کاربران گرامی از طریق این سایت علاوه بر دسترسی به اطلاعاتی در زمینه های مختلف پوست، مو و زیبایی ،میتوانند سوالات خود را در بخش سوالات پزشکی کاربران با متخصص پوست و مو مطرح نمایند.

تلاش بر اینست تا در اسرع وقت پاسخ علمی به سوالات داده شود.همچنین بیماران مراجعه کننده به دکتر حسن زاده میتوانند از طریق این سایت روند درمان بیماریهای پوست و موی خود را پیگیری نمایند.


طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465