منو کردستان، سنندج ، خیابان آبیدر، چهارراه صفری، مجتمع ژینا، طبقه سوم - تلفن : 33246361 - 087

تزریق فیلر گونه چگونه است؟

گونه یکی از قسمت‌های مهم صورت در شاداب نشان دادن پوست است؛ زیرا بخش عمده صورت ما را پوشش می‌دهد. گونه یکی از قسمت‌هایی از صورت است که تحت عوامل مختلفی مانند کاهش وزن، بالا رفتن سن، جای جوش و … بافت خود را از دست می‌دهد و دچار افتادگی یا گودی می‌شود و این خود در زیبایی ظاهری فرد تأثیر می‌گذارد و در صدد برطرف کردن آن برمی‌آید. روش‌های بسیاری وجود دارد که می‌توان با استفاده از آن این عارضه را جبران کرد. یکی از روش‌های آسان و بی‌خطر و ماندگار فیلر گونه است. با استفاده از این روش می توانید بافت از دست رفته و افتادگی پوست خود را ترمیم کنید و بهبود ببخشید. این روش یکی از روش‌های کم خطر و با دوره بهبود کوتاه مدت است که بهتر است در مراکز معتبر و توسط متخصص انجام شود.

یکی از بهترین روشهای افزایش حجم گونه ها، تزریق فیلر می‌باشد که به مهارت بالایی نیاز دارد. تزریق فیلر گونه در سنندج توسط دکتر جمال حسن زاده، با مطلوب ترین نتایج ماندگار صورت می‌گیرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 33246361 - 087 تماس حاصل فرمایید.

مزایای فیلر گونه

  1. کمرنگ شدن خط خنده
  2. حجم دهی گونه بدون نیاز به جراحی
  3. بدون نیاز به بیهوشی و در نتیجه بستری شدن
  4. کانتور گونه
  5. عدم نیاز به مراقبت پس از تزریق
  6. اصلاح ایراداتی مانند فرورفتگی که در گونه وجود دارد.
  7. لیفت گونه‌های شل و افتاده
  8. ماندگاری مطلوب

نحوه تزریق فیلر گونه

تزریق فیلر باید در محیطی کاملاً استریل و تمیز انجام شود. در صورت لزوم قبل از تزریق، پزشک مقدار مشخصی بی‌حسی موضعی در محل تزریق استفاده می‌کند. در این روش پزشک پوست با تجربه با تکنیک شامل تزریق یک جا (مخزنی) 2/0 سی سی از فیلر در چهار ناحیه مجزا همزمان با کشیدن پوست گونه به سمت خلف و بالا اقدام به تزریق می‌نماید.

بسته به درجه کاهش حجم منطقه برخی از بیماران نیاز به حجم‌های بیشتر از 2/0 سی‌سی داشته و بعضی نیازمند حجم‌های کمتر هستند. در این تکنیک تزریق های یکجا در عمق و بر روی پریوست استخوان صورت می گیرد. اولین قدم مشخص کردن محل اتصال پلک به گونه و علامت زدن آن بر روی صورت بیمار است. محل اتصال پلک به گونه مشخص کننده محل تبدیل پوست نازک پلک به پوست ضخیم گونه است که اغلب منطبق بر حد تحتانی دایره تیره زیر چربی اربیت می باشد.

فیلر گونه

مراقبت‌های بعد از فیلر گونه

پس از تزریق فیلر توصیه‌ها و مراقبت‌هایی می‌بایست انجام شود که به شرح زیر می‌باشند:

موارد منع از تزریق فیلر گونه

برخی از مواردی که مانع تزریق ژل گونه می‌باشند را در ادامه بیان می‌کنیم:

مدت زمان ماندگاری فیلر گونه

معمولاً فیلر گونه بین ۱ تا ۲ سال ماندگاری دارد. لازم به ذکر است مدت زمان ماندگاری ممکن است متغیر باشد. این زمان ممکن است کمتر یا بیشتر از مقداری که ذکر کردیم، باشد؛ زیرا مراقبت‌های پس از تزریق، نوع تغذیه، مصرف یا عدم مصرف سیگار و الکل و نوع پوست در ماندگاری ژل تأثیر می‌گذارند.

موقتی بودن فیلر گونه مزایا قابل توجهی برای پوست دارد. در صورتی که فیلر گونه به درستی تزریق نشود، علائم آن پس از گذشت زمان ماندگاری به طور کامل از بین می‌رود. همچنین تزریق آن محدودیت ندارد. پس از اتمام دوره ماندگاری می‌توانید آن را مجدداً تزریق کنید.

اینستاگرام دکتر حسن زاده

عوارض تزریق فیلر گونه

در صورت انتخاب فیلر مناسب و قابل اعتماد معمولاً عارضه‌ای وجود ندارد. البته بعد از تزریق ممکن است دچار خون‌مردگی، تورم و قرمزی شوید که بعد از مدتی کوتاه برطرف می‌شوند. گاه محل تزریق برای مدتی کوتاه در برابر لمس و فشار حساس می‌ماند.

برای درمان مشکلات و بیماری های پوستی، بهترین گزینه مراجعه به متخصص پوست است. متخصص پوست با دانش بالا و آگاهی نسبت به ساختار پوست می‌تواند در درمان بیماری و بهبود عوارض آن بسیار کمک کننده باشد. دکتر جمال الدین حسن زاده متخصص پوست، مو، کاشت مو و لیزر در سنندج برای رفع مشکلات و بیماری های پوستی شما آماده ارائه خدمت می‌باشند.


آدرس مطب : سنندج ، خیابان آبیدر ، چهارراه صفری ، مجتمع ژینا ، طبقه سوم
تلفن : 33246361 - 087

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

دکتر جمال الدین حسن زاده

دکتر حسن زاده متخصص پوست و مو و دارای درجه بورد تخصصی پوست و مو است. وی در حال حاضر در شهر سنندج مشغول فعالیت می باشد. کاربران گرامی از طریق این سایت علاوه بر دسترسی به اطلاعاتی در زمینه های مختلف پوست، مو و زیبایی ،میتوانند سوالات خود را در بخش سوالات پزشکی کاربران با متخصص پوست و مو مطرح نمایند.

تلاش بر اینست تا در اسرع وقت پاسخ علمی به سوالات داده شود.همچنین بیماران مراجعه کننده به دکتر حسن زاده میتوانند از طریق این سایت روند درمان بیماریهای پوست و موی خود را پیگیری نمایند.


طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465