منو کردستان، سنندج ، خیابان آبیدر، چهارراه صفری، مجتمع ژینا، طبقه سوم - تلفن : 33246361 - 087
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / لیزر موهای زائد / تاثیر انتخاب طول موج در رفع موهای زائد

تاثیر انتخاب طول موج در رفع موهای زائد

مطب دکتر حسن زاده تنها مرکز در استان میباشد که امکان بهره جستن از تمامی طول موجها و سیستمهای حذف موهای زاید را دارد که در حال حاضر در سرتاسر جهان وجود دارد.
این سیستمها از بین معتبرترین و بروزترین برندهای جهان انتخاب شده اند.

آنچه در این مطلب میخوانید

سیستم ها و طول موج های موجود در این مرکز

کلینیک دکتر جمال الدین حسن زاده یکی از مراکز تخصصی است که با ارائه کلیه خدمات پوست و مو، همچنین لیزر موهای زائد با دستگاه های پیشرفته‌، پذیرای مراجعین محترم در سنندج می‌باشد. اگر مایل به استفاده از خدمات این مرکز می‌باشید؛ جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره 33246361 - 087 تماس حاصل فرمایید.

برندهای مورد استفاده در این مرکز

رفع موهای زائد با لیزر

جهت به حداقل رسیدن درد ناشی از لیزر علاوه بر استفاده از بیحسی موضعی در نقاط حساس بدن این مرکز مجهز به سیستم های خنک کننده تماسی و نیز دو دستگاه خنک کننده هوا میباشد .

با انتخاب بهترین طول موج موجود بر اساس شرایط هورمونی و ژنتیکی ،رنگ مو‌ و رنگ پوست احتمال و میزان پاسخ دهی به درمان به شکل قابلذتوجهی بالا می‌رود.
از طرفی با استفاده از روش‌های کاهش درد از جمله،بی حسی،سیستم خنک کننده تماسی و سیستم خنک کننده هوا،امکان بالا بردن شدت درجه لیزر و در نتیجه میزان بهبودی بیشتر وجود دارد.

برای درمان مشکلات و بیماری های پوستی ، بهترین گزینه مراجعه به متخصص پوست است. متخصص پوست با دانش بالا و آگاهی نسبت به ساختار پوست می‌تواند در درمان بیماری و بهبود عوارض آن بسیار کمک کننده باشد. دکتر جمال الدین حسن زاده متخصص پوست، مو، کاشت مو و لیزر در سنندج برای رفع مشکلات و بیماری های پوستی شما آماده ارائه خدمت می‌باشند.


آدرس مطب : سنندج ، خیابان آبیدر ، چهارراه صفری ، مجتمع ژینا ، طبقه سوم
تلفن : 33246361 - 087

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

دکتر جمال الدین حسن زاده

دکتر حسن زاده متخصص پوست و مو و دارای درجه بورد تخصصی پوست و مو است. وی در حال حاضر در شهر سنندج مشغول فعالیت می باشد. کاربران گرامی از طریق این سایت علاوه بر دسترسی به اطلاعاتی در زمینه های مختلف پوست، مو و زیبایی ،میتوانند سوالات خود را در بخش سوالات پزشکی کاربران با متخصص پوست و مو مطرح نمایند.

تلاش بر اینست تا در اسرع وقت پاسخ علمی به سوالات داده شود.همچنین بیماران مراجعه کننده به دکتر حسن زاده میتوانند از طریق این سایت روند درمان بیماریهای پوست و موی خود را پیگیری نمایند.


طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465