منو کردستان، سنندج ، خیابان آبیدر، چهارراه صفری، مجتمع ژینا، طبقه سوم - تلفن : 33246361 - 087
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / لیزر موهای زائد / رفع موهای زائد با لیزر دایود

رفع موهای زائد با لیزر دایود

با افزایش تقاضا برای رفع موهای زائد در همه نواحی بدن، لیزرهای دایودی طراحی شده‌اند که توانایی حذف موهای زائد ناحیه‌ای وسیعی از بدن را به راحتی و با کارایی بالا فراهم می‌کنند. رفع موهای زائد با لیزر دایود، یکی از راحت‌ترین روش‌ها برای رفع دائمی موهای زائد است. با قرارگیری دسته لیزر روی ناحیه تحت درمان، ناراحتی و درد کمی ممکن است حس شود، ولی بی‌حسی موضعی برای انجام آن لازم نیست.

لیزرهای دایود بهترین نوع لیزر موهای زائد است که برای رفع مؤثر موهای زائد از همه انواع پوست با تعداد جلسات درمانی کمتر فراهم می‌کند. برخلاف لیزرهای قبلی، برای رفع مؤثر موهای زائد، لازم به چند بار عبور لیزر از یک ناحیه وجود ندارد و در نتیجه، زمان درمان را کوتاه‌تر نیز می‌نماید. چند جلسه‌ی کوتاه لیزر موهای زائد، معمولاً 5 تا 6 جلسه برای رفع دائمی موهای زائد لازم است و بعد از تکمیل دوره رفع موهای زائد، فقط ممکن است بعد از گذشت مدت‌زمان طولانی، از بین بردن موردی نواحی کوچک موهای زائد باقیمانده موردنیاز باشد.

اگر همیشه نگران موهای زائد روی بدن خود هستید و از استفاده از وکس و موم خسته شده‌اید، لیزر موهای زائد بهترین راه حل برای رفع دائمی‌تر موهای زائدتان می‌باشد. میان انواع مختلف دستگاه‌های لیزر موهای زائد، لیزر دایود، یکی از بهترین گزینه‌ها برای ایجاد پوستی درخشان و نرم با حداقل عوارض جانبی است. سیستم عملکرد لیزر دایود موهای زائد، شامل استفاده از یک دسته شعاع نوری و گرمایی متمرکز است که مستقیماً روی فولیکول‌های مو و همچنین ملانین درون آن‌ها متمرکز می‌شود.

رنگ‌دانه با جذب انرژی لیزر، از بین می‌رود و مانع رشد مو در فولیکول موهای تحت تأثیر لیزر دایود می‌شود. انرژی لیزر مستقیماً به این فولیکول‌ها اعمال می‌شود و درعین‌حال به پوست اطراف آن آسیب وارد نمی‌کند. روش درمان لیزر دایود موهای زائد، به چند جلسه درمان نیاز دارد. زمان هر جلسه درمان با لیزر کوتاه بوده و دوره بهبودی آن کوتاه است. اثرات جانبی و عوارض لیزر دایود موهای زائد حداقل بوده و فقط قرمزی در ناحیه تحت درمان مشاهده خواهد شد که این قرمزی باید طی 2 روز از بین برود.

آنچه در این مطلب میخوانید لیزر موهای زائد با دستگاه دایود

عملکرد لیزر دایود

لیزر دایود، انرژی نور قرمز مطلق که قابل جذب، توسط ملانین مو می‌باشد را منتشر می‌کند. این نور، در ریشه‌ی موی زائد به گرما تبدیل‌شده و باعث حذف سلول‌های مسئول رشد مو می‌شود. نور قرمز مطلق، مؤثرترین نور برای از بین بردن سلول‌های مو است و این امر، لیزر دایود را به درمان مؤثر در رفع موهای زائد تبدیل می‌کند.

اگر ساکن سنندج هستید؛ و مایلید از خدمات قابل ارائه در کلینیک تخصصی پوست، مو و لیزر دکتر حسن زاده استفاده نمایید؛ برای دریافت نوبت دکتر جمال الدین حسن زاده کلیک کنید.

مزایای دستگاه لیزر دایود

1. سریع‌تر عمل می‌کند : در هر انتشار پرتو نور دستگاه لیزر دایود موهای زائد، صدها موی زائد مورد هدف قرار می‌گیرند. از بین بردن فولیکول موهای زائد صورت تنها 10 دقیق زمان می‌برد و این زمان برای مناطق بزرگ‌تر به زحمت به نیم ساعت می‌رسد که مشخصاً روش سریع‌تر رفع موهای زائد می‌باشد.

2. تعداد جلسات کمتر درمان : از آنجایی‌که دستگاه لیزر دایود رفع موهای زائد، هر بار تعداد زیادی از فولیکول‌های مو را مورد هدف قرار می‌دهد، تعداد جلسات مورد نیاز برای تکمیل درمان تا حدود زیادی کاهش می‌یابد. تعداد جلسات لازم، به رنگ موی زائد و رنگ پوست ناحیه مورد نظر بستگی دارد.

3. درمان بدون درد : لیرز دایود موهای زائد یک روش کاملاً بدون درد بوده و فقط در برخی افراد، در صورت تمرکز زیاد نور لیزر دیود روی نواحی با حساسیت بالا، ممکن است کمی حس سوزش حس شود.

4. رفع دائم موهای زائد : لیرز دایود موهای زائد یک روش دائمی برای رفع موهای زائد صورت، دست‌ها و پاها، زیر بغل و ناحیه تناسلی می‌باشد.

5. مؤثر برای انواع مختلف پوست هم در آقایان و هم در بانوان : لیزر دایود موهای زائد قابل استفاده برای همه انواع پوست‌ ، رنگ مو، ناحیه بدن و رنگ پوست می‌باشد، همچنین قابل استفاده هم برای آقایان و بانوان می‌باشد.

تعداد جلسات مورد نیاز با لیزر دایود

اغلب افراد به متوسط 6-10 جلسه برای رفع بخش اصلی موهای خود نیاز دارند. این درمان با هدف‌گیری موها در مرحله رشد فعالشان، عمل می‌کند و چون مو در مراحل مختلف سیکل رشد خود، رویش کرده‌اند، برای از بین بردن تمام فولیکول‌های ناحیه مورد نظر، چند جلسه مورد نیاز خواهد بود. نتیجه درمان، به منطقه تحت درمان، جنسیت، سن و سطح هورمون بستگی دارد.

نکات قبل از انجام لیزر موهای زائد

نکات بعد از انجام لیزر موهای زائد

آدرس اینستاگرام دکتر حسن زاده

عوارض جانبی لیزر موهای زائد

به علت شدت بالای نور مورد استفاده، همه افراد حاضر در اتاق درمان، جهت پیشگیری از آسیب به چشم، باید از عینک ایمنی استفاده نمایند. بلافاصله بعد از درمان، اثرات سرخی و سوختگی جزئی در ناحیه تحت درمان ممکن است ظاهر شود و به ندرت ممکن است تاول‌های کوچک از قرار گرفتن در معرض نور زیاد آفتاب ممکن است ظاهر شود. تیره یا روشن شدن موقت پوست ناحیه تحت درمان ممکن است اتفاق بیافتد.

اگر دستورالعمل‌های بعد از لیزر موهای زائد به دقت دنبال نشود، تغییر رنگ پوست دائمی خواهد بود. در برخی افراد هیچ نوع عوارضی مشاهده نمی‌شود و واکنش‌های پوستی عنوان شده، معمولاً در عرض جند ساعت یا چند روز برطرف می‌شوند. هنگام جلسه مشاوره، جهت پیشگیری از بروز عوارض احتمالی، پزشک معالجتان، اطلاعات لازم درباره عوارض احتمالی و مراقبت‌های بعد از لیزر موهای زائد را در اختیار شما قرار خواهد داد.

هزینه لیزر موهای زائد

هزینه لیزر موهای زائد بستگی زیادی به اندازه ناحیه تحت درمان دارد. بسته به ناحیه تحت درمان و واکنش موهای زائدتان به درمان، جهت رفع دائمی موهای زائد، تعداد و نوع تکنیک مورد استفاده و در نتیجه قیمت متفاوت خواهد بود.

برای آگاهی از هزینه و قیمت لیزر موهای زائد در کلینک تخصصی پوست و لیزر دکتر جمال الدین حسن زاده در سنندج با شماره تلفن 33246361 - 087 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : سنندج ، خیابان آبیدر ، چهارراه صفری ، مجتمع ژینا ، طبقه سوم
تلفن : 33246361 - 087

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

دکتر جمال الدین حسن زاده

دکتر حسن زاده متخصص پوست و مو و دارای درجه بورد تخصصی پوست و مو است. وی در حال حاضر در شهر سنندج مشغول فعالیت می باشد. کاربران گرامی از طریق این سایت علاوه بر دسترسی به اطلاعاتی در زمینه های مختلف پوست، مو و زیبایی ،میتوانند سوالات خود را در بخش سوالات پزشکی کاربران با متخصص پوست و مو مطرح نمایند.

تلاش بر اینست تا در اسرع وقت پاسخ علمی به سوالات داده شود.همچنین بیماران مراجعه کننده به دکتر حسن زاده میتوانند از طریق این سایت روند درمان بیماریهای پوست و موی خود را پیگیری نمایند.


طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465