منو کردستان، سنندج ، خیابان آبیدر، چهارراه صفری، مجتمع ژینا، طبقه سوم - تلفن : 33246361 - 087
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / روشهای جوانسازی پوست / نکات مهم قبل از تزریق ژل زیر چشم

نکات مهم قبل از تزریق ژل زیر چشم

فرورفتگی زیرچشم برای بسیاری از افرادی که می‌خواهند زیر ناحیه چشم خود را جوان کنند، یک مشکل اساسی است. فرورفتگی‌های جدی با ظاهر غرق‌شده بین زیر چشم و گونه‌ها، سایه تیره بر روی پلک تحتانی و دایره‌های تیره مشخص می‌شوند. هدف از پرکننده‌های زیر چشم پر کردن قسمت‌های توخالی ناحیه زیر چشم به نام فرورفتگی‌های ناحیه اشک است.

به طور سنتی، راه حل این مشکل برای رفع فرورفتگی‌های ناحیه اشک، جراحی یا لایه‌برداری شیمیایی است؛ اما در روش امروزی، ژل‌ها به عنوان راه حلی مناسب برای مشکل زیر چشم تبدیل شده اند.

آنچه در این مطلب میخوانید

علت گودی زیر چشم

یک دلیل اصلی گودی زیر چشم افزایش سن است که با بالا رفتن سن، افتادگی پلک و پلک زیرین تو می‌روند. مشکل گودی و تیرگی زیر چشم در جوانی هم ممکن است اتفاق بیافتد که دلایل مختلفی دارد. برخی بیماری‌های مزمن، مصرف مواد مخدر، وجود اختلالات در خواب، اضطراب و یا بی‌تحرکی وجود این مشکل را تشدید می‌کند.

جوانسازی زیر چشم با تزریق ژل از جمله اقداماتی است که با بهترین نتایج توسط دکتر جمال الدین حسن زاده در سنندج انجام می‌شود. در این مرکز با استفاده از مرغوب ترین انواع ژل و مهارت پزشک در تزریق ژل ، همچنین اجرای درست و اصولی مراحل تزریق توسط ایشان، می‌توانید به زیبایی ماندگاری در صورت و بدن خود دست یابید.

مزایای تزریق ژل

تزریق ژل زیر چشم

نکات قبل از تزریق ژل زیر چشم

قبل از درمان از مصرف الکل و رقیق‌کننده‌های خون، مانند آسپرین، پرهیز کنید. تزریق ژل زیر چشم بدون درد بوده و در حدود نیم ساعت زمان می‌برد.

فرایند تزریق ژل زیر چشم

در تزریق ژل برای درمان سیاهی زیر چشم ، پس از اینکه ناحیه‌ مورد نظر با کرم بی‌حس‌کننده کاملاً بی‌حس شد، ژل پرکننده با استفاده از یک کانول بسیار ریز و بدون درد تزریق می‌شود. این امر موجب پر شدن مجدد حجم بافت نرم از دست رفته می‌گردد و از روش‌های درمان گودی زیر چشم بوده که منجر به ایجاد چهره‌ای پُرتر و با خطوط زیباتر می‌شود. این روش حدود ۱۵ تا ۳۰ دقیقه به طول می‌انجامد. نتایج بلافاصله قابل‌مشاهده بوده و ظاهری جوان‌تر و شاداب‌تر حاصل می‌گردد. تأثیر این درمان می‌تواند بین ۸ تا ۲۴ ماه ماندگار باشد.

پس از اینکه متخصص محل درمان را ارزیابی و نشانه‌گذاری کرد، محل تزریق را پاک می‌کند تا خطر عفونت از بین برود. بعد با یک سوزن نازک، به آرامی تزریق ژل زیر چشم را آغاز می‌کند. تا آن ناحیه را پر کند.

افراد منع از تزریق ژل زیر چشم

مراقبت‌های بعد از تزریق ژل زیر چشم

  1. بیماران می‌توانند جهت کاهش تورم هرچند ساعت یک‌بار یک کمپرس سرد را به‌آرامی بر روی ناحیه درمان قرار دهند. همچنین، جهت کاهش کبودی نیز می‌توان در هنگام شب و قبل از رفتن به خواب مقداری پماد آرنیکا به این نواحی اعمال کرد. افراد باید حداقل تا ۶ ساعت پس از فرایند از لمس کردن نواحی درمان خودداری کنند.
  2. پس از گذشت این مدت نواحی درمان را می توان به آرامی با آب و صابون شستشو داد. باید تا ۴ ساعت پس از درمان از اعمال آرایش یا دیگر محصولات مراقبتی پوست خودداری شود. افراد باید از ورزش کردن و مصرف الکل به مدت ۲ روز خودداری کرده و به مدت ۲ هفته از قرار گرفتن در معرض گرما یا سرمای شدید اجتناب کنند.

میزان ماندگاری ژل زیر چشم

میزان ماندگاری ژل به عوامل بسیاری همچون:

اینستاگرام دکتر جمال الدین حسن زاده

عوارض تزریق ژل زیر چشم

متداول‌ترین عارضه، کبودی، تورم و ناراحتی موقت در محل تزریق است. این مورد می‌توانند بسته به بیمار، متخصص یا ژل مورد استفاده، متفاوت باشند. این عوارض معمولاً تا یک هفته (حداکثر ۲ هفته) برطرف می‌شود.

اگر ساکن سنندج هستید؛ و مایلید از خدمات قابل ارائه در کلینیک تخصصی پوست، مو و لیزر دکتر حسن زاده استفاده نمایید؛ برای دریافت نوبت دکتر جمال الدین حسن زاده کلیک کنید.


آدرس مطب : سنندج ، خیابان آبیدر ، چهارراه صفری ، مجتمع ژینا ، طبقه سوم
تلفن : 33246361 - 087

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

دکتر جمال الدین حسن زاده

دکتر حسن زاده متخصص پوست و مو و دارای درجه بورد تخصصی پوست و مو است. وی در حال حاضر در شهر سنندج مشغول فعالیت می باشد. کاربران گرامی از طریق این سایت علاوه بر دسترسی به اطلاعاتی در زمینه های مختلف پوست، مو و زیبایی ،میتوانند سوالات خود را در بخش سوالات پزشکی کاربران با متخصص پوست و مو مطرح نمایند.

تلاش بر اینست تا در اسرع وقت پاسخ علمی به سوالات داده شود.همچنین بیماران مراجعه کننده به دکتر حسن زاده میتوانند از طریق این سایت روند درمان بیماریهای پوست و موی خود را پیگیری نمایند.


طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465