منو کردستان، سنندج ، خیابان آبیدر، چهارراه صفری، مجتمع ژینا، طبقه سوم - تلفن : 33246361 - 087

مرد درختی کیست؟

بعضی وقتها در دنیای پزشکی پدیده هایی اتفاق میافتد بسیار عجیب و جالب، که گاهاً ناخوشایند نیز هستند.

از جملة این موارد، مبتلا شدن مردی اندونزیایی به بیماری است که موجب شده است اندامهای وی رشدی غیرمعمول و درختگونه پیدا کنند و زوائدی شبیه شاخه های درخت در اندامهای وی رشد کنند. حجم این شاخه ها به حدی است که زندگی وی را مختل کرده و قادر به انجام امور روزمره خود نیست و مشکلات فراوانی را در زندگی شخصی و خانوادگی وی به وجود آورده است.

تاکنون پزشکان با استفاده از روشهای جراحی و لیزر و دارویی توانسته اند حجم شاخه ها را تا حدودی کمتر کنند تا مقداری انجام کارها برای وی آسانتر شود. اما تقریباً امیدی به بهبودی کامل وی وجود نداردآدرس اینستاگرام دکتر حسن زاده

علت این مسئله آلودگی یک نوع ویروس زگیل است.از طرفی سیستم ایمنی این مرد از لحاظ ژنتیکی به شکلی است که در برابر این ویروس هیچ مقاومتی ندارد و لذا ویروس به راحتی می تواند در بدن وی رشد و تکثیر نماید و به فعالیت خودش ادامه دهد. سیستم ایمنی اکثر انسانها به نحوی است که قادر به مهار و کنترل این نوع ویروس میباشد و لذا کسانی که با این مرد هم ارتباط و تماس داشته اند ممکن است دچار زگیل شوند اما سیستم ایمنی آنها ویروس را مهار کرده و مانع تبدیل شدن آنها به یک مرد درختی دیگر میشود.

نوشته شده توسط: دکتر حسن زاده متخصص پوست و مو

تزریق بوتاکس یکی از متداول ترین اقدامات در کلینیکهای پوست و لیزر است. با این روش چین و چروکهای صورت رفع می‌شود؛ سردردهای میگرنی التیام می‌یابد و مشکل تعریق شدید نیز حل می‌گردد. توصیه می‌شود از تزریق بوتاکس نزد افراد غیر پزشک و در مراکز غیر مجاز خودداری نمایید.


آدرس مطب : سنندج ، خیابان آبیدر ، چهارراه صفری ، مجتمع ژینا ، طبقه سوم
تلفن : 33246361 - 087

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

دکتر جمال الدین حسن زاده

دکتر حسن زاده متخصص پوست و مو و دارای درجه بورد تخصصی پوست و مو است. وی در حال حاضر در شهر سنندج مشغول فعالیت می باشد. کاربران گرامی از طریق این سایت علاوه بر دسترسی به اطلاعاتی در زمینه های مختلف پوست، مو و زیبایی ،میتوانند سوالات خود را در بخش سوالات پزشکی کاربران با متخصص پوست و مو مطرح نمایند.

تلاش بر اینست تا در اسرع وقت پاسخ علمی به سوالات داده شود.همچنین بیماران مراجعه کننده به دکتر حسن زاده میتوانند از طریق این سایت روند درمان بیماریهای پوست و موی خود را پیگیری نمایند.


طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465