منو کردستان، سنندج ، خیابان آبیدر، چهارراه صفری، مجتمع ژینا، طبقه سوم - تلفن : 33246361 - 087
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / روشهای جوانسازی پوست / لیفت شقیقه با نخ چگونه انجام می شود؟

لیفت شقیقه با نخ چگونه انجام می شود؟

با افزایش سن، ماهیچه‌ها، بافت و پوست صورت ما، به خصوص در نواحی اطراف چشم‌ها و گونه‌ها، به تدریج دچار افتادگی می‌شوند. این افتادگی، چین و چروک‌های اطراف چشم را افزایش می‌دهد و باعث می‌شود که چشم‌ها رو به پایین به نظر برسند.عمل لیفت شقیقه با نخ، یک روش کم تهاجمی است که برای بالابردن و سفت کردن پوست افتاده شقیقه‌ها، کنار چشم‌ها و اطراف گونه‌ها به کار برده می‌شود. این روش، یک عمل غیر جراحی جایگزین، برای جراحی‌های سنتی لیفت شقیقه در جهت جوانسازی پوست است تا نتایج زیبایی طولانی مدت همراه با ظاهری طبیعی برای بیمار داشته باشد.

آنچه در این مطلب میخوانید

در این روش با استفاده از نخ های مخصوص و با زدن بخیه هایی ریز در قسمت شقیقه، نتیجه نهایی به کشیده شدن پوست این منطقه و زیبا تر شدن حالت چشم ها و ابروها خواهد انجامید. استفاده از نخ های جذب شونده در ناحیه شقیقه، می تواند فرایند کلاژن سازی توسط سلول های این قسمت را تحریک کرده و در نتیجه پس از جذب نخ ها، پوست همچنان حالت کشیده شده و سفت شده را خواهد داشت. در این عمل، هیچ گونه برشی در قسمت شقیقه وجود ندارد و به همین دلیل در محل انجام لیفتینگ، هیچ گونه عارضه اسکاری دیده نمی شود.

مزایای لیفت شقیقه با نخ

مراحل انجام لیفت شقیقه با نخ

در روش لیفت شقیقه با نخ ابتدا افراد بایستی به کلینیک های معتبر مراجعه نمایند تا توسط پزشک متخصص ویزیت شوند. در این جلسه نواحی مورد نیاز برای لیفت در بخش شقیقه مشخص شده و در روز درمان، محل ورود و خروج نخ مشخص می شود. سپس پوست مراجعه کننده به خوبی تمیز شده و از هرگونه آلودگی پاکسازی می شود. بدون نیاز به بیهوشی عمومی و صرفاً با استفاده از محصولات موضعی، پوست بی حس می شود. متخصص، نخ ها را از طریق سوزن هایی بسیار نازک و مخصوص، وارد محل مورد نظر کرده و پوست شقیقه را می کشد. سپس نخ ها از محل مشخص شده خارج می شوند‌. این فرآیند بدون درد است و احساس ناراحت کننده ای برای فرد ایجاد نمی کند‌.

همچنین بخوانید : لیفت و کشیدن پوست با نخ

اقدامات قبل از لیفت شقیقه با نخ

  1. ابتدا برای انجام این کار باید با پزشک مشاوره کنید و آزمایشاتی که خواسته شده را انجام دهید تا مشخص شود که شما برای انجام این تکنیک فرد مناسبی هستید یا خیر.
  2. در صورت مصرف داروهای رقیق کننده خون مانند آسپیرین مصرف آن را یک هفته قبل از لیفت شقیقه با نخ متوقف کنید.
  3. در صورت مصرف برخی داروهای خاص مانند داروهای کورتونی، این موضوع را با پزشک خود در میان بگذارید.
لیفت شقیقه با نخ

مراقبتهای پس از لیفت شقیقه با نخ

کاندیدای مناسب لیفت شقیقه با نخ

کاندیدای مناسب برای انجام لیفت شقیقه با نخ شخصی است که:

ماندگاری لیفت شقیقه با نخ

به طور کلی و میانگین، میزان ماندگاری یک تا سه سال است؛ اما با توجه به سن بیمار، نوع پوست فرد و خاصیت ارتجاعی آن، مراجعه به پزشک متخصص ماهر در این زمینه و نوع نخ مدت زمان ماندگاری نیز متفاوت است.

اینستاگرام دکتر حسن زاده

عوارض لیفت شقیقه با نخ

مانند هر روش درمانی دیگری، درصدی از خطر وجود دارد و مهم است که قبل از تصمیم به درمان، از خطرات مربوط به آن اطلاع حاصل کنید. اگرچه اکثر بیماران این عوارض را تجربه نمی‌کنند؛ اما بهتر است که از قبل در مورد آنها با پزشک خود مشورت کرده باشید. شایع ترین عوارض جانبی، تورم و کبودی خفیف، درد و خونریزی است که ظرف چند ساعت تا چند روز از بین می‌رود.

هزینه لیفت شقیقه با نخ

هزینه‌های لیفت با نخ، مانند هر عمل زیبایی دیگر به تعداد نخ‌های مورد استفاده و برند آنها، دستمزد پزشک، محل کلینیک و شدت درمان بستگی دارد. عمل لیفت با نخ به طور قابل توجهی ارزان تر از عمل جراحی لیفت ابرو است و نتایج آن می‌تواند سال‌ها باقی بماند.

برای آگاهی از مدت زمان انجام لیزر کل بدن کلیک کنید.


آدرس مطب : سنندج ، خیابان آبیدر ، چهارراه صفری ، مجتمع ژینا ، طبقه سوم
تلفن : 33246361 - 087

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

دکتر جمال الدین حسن زاده

دکتر حسن زاده متخصص پوست و مو و دارای درجه بورد تخصصی پوست و مو است. وی در حال حاضر در شهر سنندج مشغول فعالیت می باشد. کاربران گرامی از طریق این سایت علاوه بر دسترسی به اطلاعاتی در زمینه های مختلف پوست، مو و زیبایی ،میتوانند سوالات خود را در بخش سوالات پزشکی کاربران با متخصص پوست و مو مطرح نمایند.

تلاش بر اینست تا در اسرع وقت پاسخ علمی به سوالات داده شود.همچنین بیماران مراجعه کننده به دکتر حسن زاده میتوانند از طریق این سایت روند درمان بیماریهای پوست و موی خود را پیگیری نمایند.


طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465