منو کردستان، سنندج ، خیابان آبیدر، چهارراه صفری، مجتمع ژینا، طبقه سوم - تلفن : 33246361 - 087
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / کاشت مو و ابرو ریش و سبیل / کاشت یا پیوند مو با تراکم بالا و خط رویش طبیعی

کاشت یا پیوند مو با تراکم بالا و خط رویش طبیعی

ریزش مو شایع‌ ترین مشکل پوست و مو در سرتاسر دنیا و در طول تاریخ است. این مشکل فقط مختص آقایان نیست و زنان نیز از آن رنج می‌برند. گاهی ریزش مو به حدی پیشرفت می‌کند که به طاسی کامل می‌رسد. امروزه علم پزشکی پیشرفت چشمگیری در زمینه جوانسازی پوست و زیبایی داشته است. یکی از راه حل‌های متداول در زمینه مشکلات مو، در واقع کاشت یا پیوند مو است که مورد استقبال میلیون‌ها نفر در سراسر جهان قرار گرفته است و همواره دارای نتیجه مطلوبی بوده است. کاشت مو تکنیک جراحی است که در آن پزشکان با کمک تکنیک‌های مختلف کاشت، از نواحی دارای بانک موی قوی گرافت ها را به نواحی از پوست انتقال می‌دهد که موی آنها در حال ریزش است یا آن ناحیه خالی از مو است. در واقع، ریشه‌هایی از موهای بدن فرد که نسبت به ریزش مقاوم هستند به ناحیه طاس انتقال داده می‌شوند. عمل زیبایی کاشت مو موجب افزایش نسبی تراکم موها و خط رویش طبیعی خواهد شد که به عنوان بهترین روش در افراد مختلف مورد توجه قرار می‌گیرد.

کاشت مو با تراکم بالا و خط رویش طبیعی در سنندج یکی از اقداماتی است که توسط دکتر جمال الدین حسن زاده انجام میشود. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی با این مرکز از طریق تماس با شماره تلفن 33246361 - 087 اقدام فرمایید.

انواع روش‌های کاشت مو

به‌طور‌کلی روش‌های کاشت مو در دو دسته‌ FUT و FIT تقسیم می‌شود؛ اما با پیشرفت تکنولوژی و پیدایش دستگاه‌های تخصصی متعدد، متخصصان روش‌های دیگری را از این دو روش استخراج و به عنوان روش‌های جدیدتری طبقه‌بندی کرده‌اند. این روش‌ها به ترتیب پیدایش زمانی عبارت هستند از:

کاشت یا پیوند مو

آمادگی قبل از کاشت مو

برای نتیجه‌گیری عالی و مؤثر واقع شدن فرآیند کاشت طبیعی مو، باید قبل از کاشت مو چندین نکته را رعایت کنید:

مراقبت های بعد از کاشت مو

رعایت اصول و نکات مراقبتی پیش و پس از کاشت مو به یک اندازه اهمیت دارند، لذا برای به دست آوردن یک نتیجه‌ عالی از پیوند مو، حتماً نکات ذکر شده در ادامه‌ این مطلب را رعایت کنید. این نکات در بهبود زخم‌ها و رشد بهتر موی کاشته‌شده مؤثر هستند:

اهمیت خط رویش طبیعی در کاشت مو

خط رویش در واقع ترسیم خط فرضی کاشت مو در جلوی سر است که کاشت مو طبق الگوی آن انجام می شود. کاشت مو با خط رویش طبیعی به صورتی که کاشت مو قابل تشخیص نباشد نیاز به تخصص و تجربه فراوانی دارد. از طرفی ترسیم خط رویش نامناسب و غیر تخصصی، حالتی عروسکی به موهای کاشته شده می دهد و قابل قبول و رضایت بخش نخواهد بود. شکل خط رویش در کاشت مو برای افراد مختلف متفاوت است و پزشک و متخصص کاشت مو با توجه به مو و ظاهر هر فرد خط رویش مو را ترسیم می کند. از همین رو لازم است متخصصی که برای کاشت مو انتخاب می کنید دارای تجربه کافی بوده با اصول زیبایی شناسی آشنایی کافی داشته باشد؛ زیرا یکی از مهمترین قسمت ها و مراحل کاشت مو همین ترسیم خط رویش طبیعی است که اگر به‌درستی انجام نگیرد کاملاً چهره فرد را پس از عمل پیوند مو تحت تأثیر قرار می دهد.
برخی از نکاتی که هنگام طراحی خط رویش مو باید در نظر گرفت:

بالاترین تراکم کاشت مو چقدر است؟

در یک مورد متوسط کاشت مو، فولیکول‌های مو در تراکم‌هایی از ۴۵ تا ۶۰ واحد فولیکولی در سانتی‌متر مربع کاشته می‌شوند. تراکم کاشت مو بالا به طور خاص برای بیمارانی انجام می‌شود که واحدهای فولیکول دهنده زیادی در ناحیه دائمی دارند. این روش همچنین برای بیمارانی که طاسی بسیار کمی با ریزش موی تثبیت شده دارند انجام می‌شود. هر گرافت شامل 4 یا 5 عدد تار مو است و با کاشت این تعداد گرافت یعنی حدود 14 هزار تار مو به ناحیه طاس سر منتقل شده است. اگر مراجع، درخواست ایجاد تراکم بیش از این را داشته باشد، به او پیشنهاد می‌گردد پس از یک سال با روش‌های غیر جراحی برای بالاتر بردن تراکم کاشت مو اقدام کند. جهت بررسی تراکم موها موقع کاشت، پزشک ابتدا وضعیت سلامتی و شرایط ژنتیکی شما را بررسی می‌کند. سپس بانک مو ارزیابی می‌شود. در صورتی که بانک موی شما توانایی اهدای موی کافی برای کاشت نداشته باشد، احتمال اینکه به کل نتوانید کاشت مو را انجام دهید وجود خواهد داشت.

اینستاگرام دکتر حسن زاده

عوارض جانبی کاشت مو

عوارض جانبی کاشت مو معمولاً جزئی است و ظرف چند هفته برطرف می شود.آنها می توانند شامل موارد زیر باشند:

هزینه کاشت مو با تراکم بالا

هزینه کاشت مو مشابه با سایر عمل‌های جراحی به عوامل مختلفی مانند روش انجام جراحی، نوع بیهوشی، کلینیک و یا مرکزی که جراحی در آن انجام می شود، جراح و تعداد گرافت های لازم کاشت مو بستگی دارد.

تزریق چربی به واژن یا لابیا (جهت جوانسازی) و تزریق فیلر به آلت تناسلی (جهت افزایش حجم) در کلینیک دکتر حسن زاده ، متخصص پوست، مو، زیبایی و لیزر در سنندج انجام می شود. شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی با این مرکز از طریق تماس با شماره تلفن 33246361 - 087 اقدام فرمایید.


آدرس مطب : سنندج ، خیابان آبیدر ، چهارراه صفری ، مجتمع ژینا ، طبقه سوم
تلفن : 33246361 - 087

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

ناديا نظری [ 1402-09-09 ]
آقای دکتر برای کسی ک قرص های قلب مصرف میکنه آیا میشه ک کاشت مو انجام داد اگر که نه، چه راهکاری رو شما پیشنهاد میدید ممنونم

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

دکتر جمال الدین حسن زاده

دکتر حسن زاده متخصص پوست و مو و دارای درجه بورد تخصصی پوست و مو است. وی در حال حاضر در شهر سنندج مشغول فعالیت می باشد. کاربران گرامی از طریق این سایت علاوه بر دسترسی به اطلاعاتی در زمینه های مختلف پوست، مو و زیبایی ،میتوانند سوالات خود را در بخش سوالات پزشکی کاربران با متخصص پوست و مو مطرح نمایند.

تلاش بر اینست تا در اسرع وقت پاسخ علمی به سوالات داده شود.همچنین بیماران مراجعه کننده به دکتر حسن زاده میتوانند از طریق این سایت روند درمان بیماریهای پوست و موی خود را پیگیری نمایند.


طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465