منو کردستان، سنندج ، خیابان آبیدر، چهارراه صفری، مجتمع ژینا، طبقه سوم - تلفن : 33246361 - 087
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / لیزر موهای زائد / لیزر موهای زائد در دوران شیردهی انجام میشود؟

لیزر موهای زائد در دوران شیردهی انجام میشود؟

یکی از موضوعات مهمی که در زیبایی و البته بهداشت افراد وجود دارد حذف موهای زائد است. از آنجا که موها با سرعت زیادی رشد می‌کنند اشخاص نیز باید به صورت مداوم درگیر از بین بردن آنها به روش‌های متفاوتی باشند. خوشبختانه در سال‌های اخیر با روی کار آمدن دستگاه‌های لیزر این مشکل نیز تا حد بسیار زیادی برطرف شده است. روش لیزر موهای زائد به این صورت است که اشعه ی نوری لیزر بر پوست تابانده می شود و با از بین بردن فولیکول موی آن قسمت موجب از بین بردن موها می شود. خوشبختانه هیچ مدرک و یافته علمی تأیید نمی کند که لیزر موهای زائد در دوران شیردهی خطرات خاصی برای مادر شیرده و یا فرزند او ایجاد کند.

برای آگاهی از هزینه و قیمت لیزر موهای زائد در کلینک تخصصی پوست و لیزر دکتر جمال الدین حسن زاده در سنندج با شماره تلفن 33246361 - 087 تماس حاصل فرمایید.

مزایای لیزر موهای زائد

نحوه لیزر موهای زائد

مناطقی از پوست که قرار است تحت درمان با لیزر قرار بگیرند از هر نوع آلودگی، روغن یا مرطوب کننده به خوبی تمیز می‌شوند. انرژی لیزر، فولیکول مو را هدف قرار داده و آن را غیرفعال کرده و از رشد آن جلوگیری می‌کند. جلسات درمانی در فواصل مناسبی از هم انجام می‌شوند تا پوست ناحیه تحت درمان بتواند بهبود یابد و نیز زمانی که لازم است تا فولیکول‌های مویی که در فاز استراحت بودند وارد فاز فعال رشد شوند طی شده و بتوان درمان را برای این فولیکول‌ها اجرا کرد.

لیزر موهای زائد در دوران شیردهی

آمادگی قبل از لیزر موهای زائد

مراقبت‌های بعد از لیزر

  1. آب استخرها دارای کلر است که می‌تواند باعث تحریک پوست شود. در نظر داشته باشید که بعد از لیزر، پوست حساس می‌شود، به همین علت تا ۴۸ ساعت استخر نروید.
  2. بهتر است بعد از لیزر لباس‌های گشاد و سبک بپوشید. لباس‌های تنگ با تماس مداوم به پوست می‌توانند باعث تحریک پوست و ناراحتی شما شوند.
  3. بعد از لیزر از حمام یا دوش آب گرم پرهیز کنید. این موارد می‌توانند باعث افزایش دمای پوست و کاهش اثرگذاری لیزر شوند.

موارد منع لیزر موهای زائد واژن

تعداد جلسات رفع موهای زائد واژن

لیزر فقط رشد موی شما را برای یک دوره به تأخیر می‌اندازد. شما باید در ابتدا جلسات متعدد درمانی را برای رفع موهای زائد به طور کامل انجام دهید. تعداد جلسات لازم برای هر فرد بستگی به نوع مو و پوست شخص و این که بخواهد کدام منطقه را تحت درمان قرار دهد دارد. علاوه بر این، از آنجا که مناطق مختلف بدن، چرخه رشد موی خاص خود را دارند، بنابراین رفع دائمی موها در هر منطقه بستگی به این دارد که فولیکول‌ها در زمان درمان در چه فازی قرار داشته باشند. ممکن است نیاز باشد 4 تا 8 جلسه درمان انجام شود.

اینستاگرام دکتر حسن زاده

هزینه ی لیزر موهای زائد

هزینه لیزر موهای زائد به عوامل زیر بستگی دارد:

عوارض لیزر موهای زائد

سوختگی: هنگام استفاده از لیزر برای حذف موهای زائد ، گرما تولید میشود که ممکن است بر روی پوست سوختگی های خفیفی ایجاد کند. در برخی موارد نیز سوختگی های شدید گزارش شده است.

خارش، درد، بیحسی و سوزش از جمله عوارضی است که در هنگام استفاده از لیزر موهای زائد اتفاق می‌افتد. این عارضه، امری طبیعی و موقتی است. قرمزی در پوست و تورم فولیکول های ریشه مو یکی دیگر از شایعترین عارضه ها می باشد که پس از چند روز از بین خواهد رفت.

تزریق چربی به واژن یا لابیا (جهت جوانسازی) و تزریق فیلر به آلت تناسلی (جهت افزایش حجم) در کلینیک دکتر حسن زاده ، متخصص پوست، مو، زیبایی و لیزر در سنندج انجام می شود. شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی با این مرکز از طریق تماس با شماره تلفن 33246361 - 087 اقدام فرمایید.


آدرس مطب : سنندج ، خیابان آبیدر ، چهارراه صفری ، مجتمع ژینا ، طبقه سوم
تلفن : 33246361 - 087

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

دکتر جمال الدین حسن زاده

دکتر حسن زاده متخصص پوست و مو و دارای درجه بورد تخصصی پوست و مو است. وی در حال حاضر در شهر سنندج مشغول فعالیت می باشد. کاربران گرامی از طریق این سایت علاوه بر دسترسی به اطلاعاتی در زمینه های مختلف پوست، مو و زیبایی ،میتوانند سوالات خود را در بخش سوالات پزشکی کاربران با متخصص پوست و مو مطرح نمایند.

تلاش بر اینست تا در اسرع وقت پاسخ علمی به سوالات داده شود.همچنین بیماران مراجعه کننده به دکتر حسن زاده میتوانند از طریق این سایت روند درمان بیماریهای پوست و موی خود را پیگیری نمایند.


طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465