منو کردستان، سنندج ، خیابان آبیدر، چهارراه صفری، مجتمع ژینا، طبقه سوم - تلفن : 33246361 - 087
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / مزوتراپی و پی آر پی / هیرفیلر بهتر است یا مزوتراپی؟

هیرفیلر بهتر است یا مزوتراپی؟

ریزش مو یکی از شایع ترین مشکلات پوست و مو است. دلایل متعددی در بروز این عارضه دخیل هستند. برخی از این دلایل ژنتیکی و برخی دیگر مربوط به بیماری و اختلالات می باشند. عوامل زیادی مانند تغذیه، سبک زندگی، بیماری‌ها، استرس، آلودگی آب ‌و هوا و… تأثیر مستقیمی روی ریزش موها دارند. روش‌های متعددی جهت درمان وجود دارند و نتیجه مطلوبی برای فرد داشته‌اند. هیرفیلر و مزوتراپی مو از جمله روش‌های جدید و مؤثر در درمان ریزش مو است.
فرمول تشکیل دهنده هیر فیلر، اسید هیالورونیک و پپتید فعال می باشد. ماده فیلر توسط یک سرنگ یا سوزن ریزی به پوست سر تزریق میشود. بعد از تزریق فیلر به زیر پوست مواد داخل فیلر آزاد و فعال میشود و در زمان کوتاهی می تواند سلول های پوست و مو را تقویت کند. این کار میتواند از مرگ سلولی جلوگیری نماید و سلامت این ناحیه را تضمین خواهد کرد. به همین علت میتوان ریزش موها قطع و درمان کرد.

مزوتراپی به طیف وسیعی از درمان‌های تزریقی با حداقل تهاجم گفته می‌شود که کاربردهای بسیاری دارند. یکی از کاربردهای این روش درمانی است که باعث توقف ریزش مو و تحریک رشد موها می‌شود. در مزوتراپی، ترکیبی از مواد مختلف تقویتی به درون پوست تزریق می‌شود. این مواد شامل عصاره‌های گیاهی، داروهای مختلف، ویتامین‌ها، آنزیم‌ها، هورمون‌ها، فاکتورهای رشد و دیگر عواملی هستند که می‌توانند به درمان آلوپسی (ریزش مو یا طاسی) کمک کنند. برای نتیجه بهتر می توانید با پزشک، مشورت و بهترین روش درمان را دریافت کنید.

در کلینیک دکتر جمال الدین حسن زاده متخصص پوست، مو، زیبایی و لیزر، مزوتراپی و هیر فیلر برای درمان ریزش مو و پرپشتی موهای شما، در موضع با بهترین تکنیک تزریق می‌گردد. به همین دلیل شما می‌توانید شاهد مطلوب ترین نتایج درمانی با مزوتراپی باشید. لطفا جهت مشاوره، رزرو نوبت و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 33246361 - 087 تماس حاصل فرمایید.

ترکیبات هیر فیلر

هیالورونیک اسید همراه با آمینو اسیدها باعث ترمیم و آبرسانی پوست سر می شود. در طراحی و تولید این نوع فیلر از مواد گوناگونی استفاده شده است:

هیرفیلر

مزایای هیرفیلر

نحوه تزریق و عملکرد هیلر فیلر

در این روش درمانی پس از پاکسازی محل تزریق توسط پد الکلی و استفاده از بیحسی موضعی، پزشک سرنگ محتوی فیلر را با استفاده از سوزن های مخصوص و بسیار نازک به روش میکرواینجکشن به قسمت هایی از پوست سر تزریق می کند. در نهایت فولیکول های مو تا زمان فرارسیدن تزریق دوم توسط فیلر احاطه شده و تقویت و رطوبت رسانی می گردند.

ماندگاری هیرفیلر

تأثیر درمان هیر فیلر در بیماران متفاوت است؛ اما می تواند حدود یک سال قابل مشاهده باشد.

عوارض جانبی هیر فیلر

ترکیبات مزوتراپی مو

  1. ترکیبی از انواع ویتامین‌ها
  2. مواد معدنی شامل زینک، فسفر، منیزیم و …
  3. داروهای مغذی همانند سیلیکون که یک ماده طبیعی در مو است و با افزایش سن، این ماده در بدن کم خواهد شد. در نتیجه ریزش مو شروع می‌شود.
  4. داروی بیحسی موضعی
  5. کلسی‌تونین که باعث بهبود خونرسانی به فولیکول مو می‌شود.
  6. داروهای اتساع دهنده عروق خونی برای افزایش خونرسانی به بافت‌ها و فولیکول‌ها

مزایای مزوتراپی مو

چگونگی انجام مزوتراپی مو

قبل از مزوتراپی موی سر، با انجام ماساژ، پوست سر نرم شده و برای تزریق آماده می شود. سپس ترکیب شیمیایی خاصی با کمک سوزن های ۴-۲ میلی متر به لایه میانی پوست سر تزریق می شوند. تزریق می تواند به‌صورت دستی یا با استفاده از یک دستگاه مخصوص به‌صورت کنترل شده انجام شود.

ماندگاری مزوتراپی

در صورتی که تمام جلسات را انجام دهید، پزشک با مهارت بالا برای کار خود انتخاب کرده باشید و همچنین مراقبت های ذکر شده بعد از مزوتراپی را به خوبی رعایت نموده اید، ماندگاری این روش بسیار زیاد است . در برخی از موارد نیاز به تکرار یک بار در سال دارد تا ماندگاری دائمی داشته باشد.

اینستاگرام دکتر حسن زاده

عوارض جانبی مزوتراپی مو

شایان ذکر است که همه این عوارض، نادر هستند. تنها التهاب است که ممکن است موقتاً ظاهر شود.

تفاوت هیر فیلر و مزوتراپی

  1. در هیر فیلر ماندگاری بالاتر است: اضافه کردن ماده هیالورونیک اسید به ویتامین ها و اسیدآمینه های لازم برای رشد مو باعث افزایش ماندگاری و تأثیرگذاری فیلر مو نسبت به مزوتراپی شده است. هنگامی که تزریق زیرجلدی فیلر مو انجام می شود تا دو هفته ژل موجود در آن فولیکول موها را احاطه کرده و اثر رطوبت رسانی آن موجب بهبود وضعیت مو و کاهش ریزش موها می گردد.
  2. سرعت بالای نتیجه گیری در فیلرمو: نتیجه تزریق مدت کوتاهی پس از تزریق قابل مشاهده است.
  3. تفاوت قیمت مزوتراپی و هیر فیلر به دلیل وجود هیالورونیک اسید در هیر فیلر می باشد.

تزریق بوتاکس برای رفع خطوط اخم و پیشانی در سنندج توسط دکتر جمال الدین حسن زاده با تکنیکی موثر و بکارگیری بهترین مواد انجام می‌پذیرد. اگر مایل به تزریق بوتاکس در کلینیک دکتر حسن زاده می‌باشید؛ جهه هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره 33246361 - 087 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : سنندج ، خیابان آبیدر ، چهارراه صفری ، مجتمع ژینا ، طبقه سوم
تلفن : 33246361 - 087

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

دکتر جمال الدین حسن زاده

دکتر حسن زاده متخصص پوست و مو و دارای درجه بورد تخصصی پوست و مو است. وی در حال حاضر در شهر سنندج مشغول فعالیت می باشد. کاربران گرامی از طریق این سایت علاوه بر دسترسی به اطلاعاتی در زمینه های مختلف پوست، مو و زیبایی ،میتوانند سوالات خود را در بخش سوالات پزشکی کاربران با متخصص پوست و مو مطرح نمایند.

تلاش بر اینست تا در اسرع وقت پاسخ علمی به سوالات داده شود.همچنین بیماران مراجعه کننده به دکتر حسن زاده میتوانند از طریق این سایت روند درمان بیماریهای پوست و موی خود را پیگیری نمایند.


طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465