منو کردستان، سنندج ، خیابان آبیدر، چهارراه صفری، مجتمع ژینا، طبقه سوم - تلفن : 33246361 - 087

پیوند ابرو به روش FUT

ابروها در بخش مرکزی و مهم صورت قرار گرفته‌اند و تأثیر زیادی در زیبایی چهره دارند. تأثیر ابرو در جان بخشیدن به صورت و چشم‌ها بسیار زیاد است. با توجه به مجاورت چشم و ابرو در کنار یکدیگر در منطقه مرکزی صورت، تأثیر ابرو بر زیبایی کمتر از چشم‌ها نیست.در بسیاری افراد مشاهده شده است که با وجود ریزش موی شدید، حساسیتی نسبت به این موضوع ندارند و مشغول زندگی و فعالیت‌های روزمره خود هستند؛ اما ریزش ابروها، فرآیندی پذیرفته شده و جا افتاده نیست و تأثیرات روحی و روانی زیادی روی فرد دارد. کاشت ابروی طبیعی جزو عمل‌های رایج زیبایی است که بسیاری از افراد از آن برای تکمیل زیبایی خود بهره می‌برند. ابروها در زیبایی چهره و حتی نشان دادن افکار و احساسات انسان نقش به سزایی دارند و به عنوان یک محافظ برای چشم نیز محسوب می‌شوند.

کاشت ابرو به روش FUT در سنندج توسط دکتر جمال الدین حسن زاده قابل انجام است. جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره 08733246361 تماس حاصل فرمایید.

نحوه کاشت ابرو به روش FUT

کاشت ابرو به روشFUT یک روش پایه و معمول برای کاشت ابروی طبیعی می‌باشد. معمولاً 400 تار مو یا کمی بیشتر برای هر ابرو مورد نیاز است. برای کاشت ابرو به روش FUT، بانک مو موهای پشت سر افراد و بین دو گوش است. با توجه به اینکه موهای ابرو اغلب ظریف و به صورت فولیکول‌های تک‌واحدی هستند، موهای پشت گوش و پایین گردن، شباهت بیشتری با ابروها داشته باشند درنتیجه پزشک تار مو را از این قسمت برداشته و در محل ابرو کاشته می‌شود. توجه داشته باشید که موی سر به روشی متفاوت از موی ابرو رشد می‌کند.

در واقع موهای ابرو به‌صورت تک‌تک و مو در واحدهای فولیکولی که شامل 1 تا 4 تار مو است، رشد می‌کند؛ بنابراین موهایی که از بانک مو برداشته می‌شود را باید با استفاده از میکروسکوپ‌های قوی به دو قسمت تقسیم کرد. سپس هرکدام از این تارهای تقسیم‌شده را در محل‌های گیرنده قرار می‌دهند. ازآنجایی‌که ابروها در حالت خاصی رشد می‌کنند، انجام این کار مهارت و تجربه بالایی لازم است. همچنین انحنای طبیعی مو و اینکه به طریقی کاشت شود که به‌صورت مورب رشد کنند از نکته‌های بسیار مهم در طبیعی جلوه دادن ابروها است.

پیوند ابرو

مراحل کاشت ابرو به روش FUT

  1. طراحی ابرو مطابق با میل بیمار
  2. برداشت گرافت ها از قسمت بانک مو
  3. آماده‌سازی گرافت ها به صورت تکی مطابق با ابرو
  4. کاشت گرافت ها در محل ریزش

مزایای کاشت ابرو به روش FUT

  1. در روش FUT که تحت میکروسکوپ‌های استریوسکوپی انجام می‌شود، بافت مو بدون آسیب به بانک مو، تراشیده و خارج می‌شود. بنابراین می‌توان بدون ایجاد صدمه به گرافت، فولیکول‌هایی را تهیه کرد که حاوی موهای مناسب برای پیوند هستند.
  2. کاشت ابرو به روش اف یو تی امکان انتقال تعداد زیادی گرافت مو را به ابروی شما فراهم می‌کند، از این رو پس از پیوند ابرو، چهره‌ای زیبا با ابروانی پرپشت خواهید داشت.
  3. برداشت مو به روش نواری باعث می‌شود تا فولیکول‌های میانی کاملاً سالم باشند و نگرانی بابت خراب شدن تعداد زیادی فولیکول مو نداشته باشید.
  4. در تکنیک FUT کانال‌ها با شکاف‌های ریزی در ناحیه ابرو باز می‌شوند و با استفاده از تکنیک شکاف، می‌توان فولیکول‌ها را بدون آسیب رساندن به بافت‌های اطراف، در محل مورد نظر کاشت.
  5. با توجه به این‌که نوار موی برداشت شده از بخش‌هایی مانند پشت‌سر و پشت‌گوش تشکیل شده‌اند و این نواحی مقاومت بالایی دارند و اثرات ژنتیکی و محیطی کمتر بر روی آن‌ها اثر می‌گذارند، می‌توانند ابرویی دائمی را برای شما به ارمغان آورند که پرپشتی ابروی شما را تا آخر عمر حفظ کنند.
  6. در روش FUT علاوه بر مقرون به صرفه بودن، گرافت‌های بیشتری را نیز می‌توان برداشت کرد که به معنی داشتن ابروهایی پهن است.

افراد مناسب جهت کاشت ابرو

افرادی که به علت سوختگی، زخم یا اسکار، شکستگی و... دچار کم‌پشتی ابرو هستند.
افرادی که بیماری زمینه‌ای همچون: اختلالات غدد تیروئید و بیماری‌های پوستی دارند.
افرادی که ژنتیکی یا مادرزادی ابروهای نازک و کم پشت دارند.
افرادی که تتو یا هاشور زده‌اند و از این کار ناراضی هستند.
افرادی که از حالت طبیعی ابروهای خود ناراضی هستند.

افراد نامناسب جهت کاشت ابرو

در شرایط عادی کاشت ابرو طبیعی به افراد پیشنهاد نمی‌شود. اگر افراد شرایط زیر را دارا باشند، کاشت ابرو در آنها نتایج مطلوبی در پی نخواهد داشت:

آدرس اینستاگرام دکتر حسن زاده

عوارض کاشت ابرو

شایع‌ترین عوارض بعد از کاشت ابرو قرمزی، تورم، التهاب، خارش و کبودی ناحیه کاشت است. این عوارض کاملاً طبیعی است و بعد از چند روز به‌طور کامل برطرف می‌شوند. نکته مهم این است که شما نباید ابروهای خود را دست‌کاری کرده یا خودسرانه از داروهای مختلف استفاده کنید. چراکه انجام این کارها به موهای کاشته شده آسیب می‌رساند. اگر کاشت ابرو را در کلینیکی معتبر و نزد یک پزشک ماهر و متخصص انجام داده باشید، عارضه‌ای بیشتر از این موارد را تجربه نخواهید کرد.

انجام کاشت در مراکز نامعتبر باعث ایجاد عدم تقارن در ابروها، رشد نامناسب موها، تفاوت رنگ موهای کاشته شده با موهای طبیعی، عدم رشد گرافت‌ها یا نرسیدن به حالت دلخواه خواهد شد. همچنین در چنین مواردی ممکن است جای برداشت و کاشت گرافت‌ها عفونت کند یا زخم شود. این زخم‌ها معمولاً برای مدتی طولانی باقی خواهد ماند و بعد از آن نیز جای آن‌ها در ابروها کاملاً قابل‌تشخیص است. درصورتی‌که در مراکز معتبر این اتفاق رخ نخواهد داد و نتایج کاشت کاملاً طبیعی خواهد بود.

ریزش مو از مشکلات و بیماری های پوست و مو است که توسط متخصص پوست تشخیص داده می‌شود و درمان خواهد شد. دکتر جمال الدین حسن زاده متخصص پوست و مو در سنندج میتوانند در تشخیص و درمان این بیماری به مراجعین محترم کمک نمایند. در صورت تمایل به دریافت نوبت یا کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با شماره تلفن33246361 - 087 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : سنندج ، خیابان آبیدر ، چهارراه صفری ، مجتمع ژینا ، طبقه سوم
تلفن : 33246361 - 087

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

دکتر جمال الدین حسن زاده

دکتر حسن زاده متخصص پوست و مو و دارای درجه بورد تخصصی پوست و مو است. وی در حال حاضر در شهر سنندج مشغول فعالیت می باشد. کاربران گرامی از طریق این سایت علاوه بر دسترسی به اطلاعاتی در زمینه های مختلف پوست، مو و زیبایی ،میتوانند سوالات خود را در بخش سوالات پزشکی کاربران با متخصص پوست و مو مطرح نمایند.

تلاش بر اینست تا در اسرع وقت پاسخ علمی به سوالات داده شود.همچنین بیماران مراجعه کننده به دکتر حسن زاده میتوانند از طریق این سایت روند درمان بیماریهای پوست و موی خود را پیگیری نمایند.


طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465