منو کردستان، سنندج ، خیابان آبیدر، چهارراه صفری، مجتمع ژینا، طبقه سوم - تلفن : 33246361 - 087
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق پرکننده های پوستی / جوانسازی پوست دست و انگشتان با تزریق چربی

جوانسازی پوست دست و انگشتان با تزریق چربی

گاهی نمای دست با عروق برجسته، تاندون های قابل دید و چین و چروک های واضح برای فرد آزار دهنده می‌شود. در این شرایط روشهای بسیاری که به جوانسازی پشت دست ختم می‌شوند؛ می‌توانند کمک کننده باشند. یکی از این روشها تزریق چربی به پشت دست است. تزریق چربی یک ازبهترین و کاربردی ترین روشهای جوانسازی پوست صورت ، بدن و دستها است.

تزریق چربی پشت دست از چربی های استخراج شده از بدن خود فرد به دست می آید وموجب می شود تا چین و چروک دستان از بین رفته و صاف شوند. در این روش با استفاده از یک سوزن ظریف، سلول های چربی به وسیله لیپوساکشن از نواحی خاص بدن مانند اطراف ناف، ران یا باسن خارج می شوند. سپس این سلول های چربی پاکسازی شده و با استفاده از سوزن های ظریف و خاص به ناحیه چروک پشت دست تزریق می شوند. از آنجایی که میزان جذب سلول های چربی در بدن نسبتا بالا است، متخصص پوست و مو و زیبایی ممکن است به میزان زیادی چربی را تزریق نماید.

آنچه در این مطلب میخوانید

نحوه انجام تزریق چربی به پشت دست

در ابتدا محلی برای برداشت چربی در بدن شما انتخاب می‌گردد (معمولا برداشت چربی از رانها، بازوها، شکم، پهلوها و ... انجام می‌شود) . پس از بی حس کردن محل برداشت چربی، پزشک متخصص با استفاده از سوزنهای بسیار ریز، چربی را از این قسمتها استخراج می‌کند.چربی خارج شده از بافت بدن، بدون خالص سازی امکان تزریق ندارد. پس با قرار دادن ماده خارج شده از بدن در دستگاه سانتریفیوژ و در اثر چرخش با دور بالا، سولولهای چربی خالص سازی شده و از مواد دیگر جدا می‌شوند. سپس سلولهای چربی بعد از اعمال بی حسی در پشت دست و در نقاطی که نیاز به افزایش حجم و جوانسازی دارند؛ تزریق می‌شوند.

این عمل اگر به درستی انجام پذیرد؛ آنچه بلافاصله پس از تزریق چربی به پشت دست قابل مشاهده است؛ پنهان شدن عروق، تاندونها و استخوانهای دست و انگشتان است. همچنین چین و چروک ها و خطوط ایجاد شده در پوست پشت دست نیز به نحوه مطلوبی باز و صاف خواهند شد. با این وجود برای مشاهده نتایج نهایی این عمل نیاز است تا فروکش کردن التهاب و تورم پشت دست صبر نمود. ضمن اینکه در تزریق چربی بین 30 الی 70 درصد از سلولهای چربی انتقال یافته، ظرف مدت کوتاهی جذب خواهند شد. به همین دلیل میزان بیشتری از چربی لازم است که تزریق شود تا پس از جذب، نتایج مطلوب حاصل گردد.

شما می‌توانید جوانسازی دستها با تزریق چربی در سنندج را با مراجعه به کلینیک دکتر جمال حسن زاده متخصص پوست مو و لیزر تجربه نمایید. اگر مایل به انجام این عمل هستید؛ با شماره تلفن 33246361 - 087 تماس حاصل فرمایید.

عوارض تزریق چربی پشت دست

در این روش عوارضی مانند تورم و کبودی دستها، التهاب، قرمزی و احساس درد در دست و انگشتان طبیعی است. همه این عوارض با گذشت 2 الی 3 هفته، بعضاً یکا ماه برطرف خواهند شد.

تزریق چربی برای جوانسازی پشت دست

ماندگاری تزریق چربی پشت دست

تزریق فیلرها یا همان پرکننده های پوستی که شامل تزریق ژل و تزریق چربی می‌شود؛ بسته به محل تزریق و تکنیک پزشک در تزریق، همچنین مراقبتهای پس از تزریق ماندگاری بیشتر یا کمتری خواهند داشت. دستها به دلیل انجام فعالیت های زیادی که در آنها مورد استفاده قرار می‌گیرند، پس از جوانسازی با تزریق فیلر (تزریق چربی و تزریق ژل ) ممکن است با دوام کمتری همراه باشد. البته تکرار تزریق چربی بنا به توصیه پزشک می‌تواند در افزایش ماندگاری جوانسازی با تزریق چربی بی افزاید.

صفحه اینستاگرام دکتر حسن زاده

مراقبت های بعد از تزریق چربی به دست

اگر ساکن سنندج هستید؛ و مایلید از خدمات قابل ارائه در کلینیک تخصصی پوست، مو و لیزر دکتر حسن زاده استفاده نمایید؛ برای دریافت نوبت دکتر جمال الدین حسن زاده کلیک کنید.


آدرس مطب : سنندج ، خیابان آبیدر ، چهارراه صفری ، مجتمع ژینا ، طبقه سوم
تلفن : 33246361 - 087

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

علیزاده [ 1402-08-04 ]
سلام آقای دکتر زیر چشم هام گوده آیا تزریق چربی زیر چشم محدودیت سنی داره ؟

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

دکتر جمال الدین حسن زاده

دکتر حسن زاده متخصص پوست و مو و دارای درجه بورد تخصصی پوست و مو است. وی در حال حاضر در شهر سنندج مشغول فعالیت می باشد. کاربران گرامی از طریق این سایت علاوه بر دسترسی به اطلاعاتی در زمینه های مختلف پوست، مو و زیبایی ،میتوانند سوالات خود را در بخش سوالات پزشکی کاربران با متخصص پوست و مو مطرح نمایند.

تلاش بر اینست تا در اسرع وقت پاسخ علمی به سوالات داده شود.همچنین بیماران مراجعه کننده به دکتر حسن زاده میتوانند از طریق این سایت روند درمان بیماریهای پوست و موی خود را پیگیری نمایند.


طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465