منو کردستان، سنندج ، خیابان آبیدر، چهارراه صفری، مجتمع ژینا، طبقه سوم - تلفن : 33246361 - 087
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / لاغری و تناسب اندام / آیا هایفوتراپی برای لاغری صورت موثر است؟

آیا هایفوتراپی برای لاغری صورت موثر است؟

هایفو (HIFU) از انرژی متمرکز فراصوت برای هدف قرار دادن لایه های پوست درست زیر سطح استفاده می کند. انرژی اولتراسوند باعث می شود بافت به سرعت گرم شود. هنگامی که سلول های ناحیه مورد نظر به دمای مشخصی می رسند، آسیب سلولی را تجربه می کنند. در حالی که این ممکن است غیر منطقی به نظر برسد، آسیب در واقع سلول ها را تحریک می کند تا کلاژن بیشتری تولید کنند، پروتئینی که ساختار پوست را فراهم می کند.

آنچه در این مطلب میخوانید

افزایش کلاژن منجر به پوست سفت تر و محکم تر با چین و چروک های کمتر می شود. از آنجایی که پرتوهای اولتراسوند با فرکانس بالا بر روی یک بافت خاص در زیر سطح پوست متمرکز می شوند، هیچ آسیبی به لایه های بالایی پوست و مسائل مجاور وارد نمی شود.

مزایای لاغری صورت با هایفوتراپی

هایفوتراپی مزایای زیبایی شناختی زیادی دارد، از جمله:

نحوه انجام هایفوتراپی لاغری صورت

قبل از انجام روش هایفو نیازی به آمادگی خاصی نیست. قبل از درمان باید تمام لوازم آرایش و مراقبت از پوست را از ناحیه مورد نظر پاک کنید. هایفوتراپی به شیوه زیر انجام می‌شود:

بیشتر بخوانید: لیفت صورت با هایفوتراپی

هایفوتراپی لاغری برای چه کسانی مناسب است؟

هایفو بیشتر برای شلی پوست خفیف تا متوسط مناسب است. درمان های غیر تهاجمی به احتمال زیاد نتایج نهایی را برای کسانی که به درمان جراحی نیاز دارند، نمی دهد. با این اوصاف، کسانی که افتادگی پوست پیشرفته‌تری دارند و علائم پیری دارند، می‌توانند در صورت عدم علاقه به جراحی، HIFU را با سایر درمان‌های پوستی غیرتهاجمی ترکیب کنند. به طور کلی، این روش روی افراد بالای 30 سال با شلی خفیف تا متوسط پوست بهترین کارایی را دارد.

هایفوتراپی لاغری برای چه کسانی ممنوع است؟

  1. هایفو به طور کلی برای زنان باردار توصیه نمی شود، زیرا ممکن است خطرات احتمالی برای جنین وجود داشته باشد.
  2. افرادی که پوست آسیب دیده از نور دارند یا پوست شل بالایی دارند ممکن است قبل از دیدن نتایج به چندین درمان نیاز داشته باشند.
  3. افراد مسن‌تر با پیری گسترده‌تر، شلی شدید پوست، یا پوست بسیار آویزان روی گردن، کاندیدای مناسبی نیستند و ممکن است نیاز به جراحی داشته باشند.
  4. هایفو برای افراد مبتلا به عفونت و ضایعات پوستی باز در ناحیه مورد نظر، افراد دارای مشکل خونریزی، کودکان، آکنه های شدید یا کیستیک و ایمپلنت‌های فلزی در ناحیه درمان توصیه نمی شود.
لاغری صورت با هایفوتراپی

برای لاغری صورت چند جلسه هایفوتراپی نیاز است؟

درمان ها هر 4 تا 6 هفته انجام می شود و معمولا بین 1 تا 3 درمان برای کسب بهترین نتیجه توصیه می شود. جلسات تکمیلی در صورت نیاز انجام می شود، اما معمولاً فقط یک یا دو بار در سال.

مراقبتهای هایفوتراپی لاغری صورت

مراقبت پس از عمل برای هایفو به طور کلی بسیار ساده است. ممکن است تا چند روز پس از درمان مقداری تورم و قرمزی خفیف را تجربه کنید، اما این باید خود به خود فروکش کند. همچنین ممکن است بخواهید از کمپرس سرد در ناحیه تحت درمان استفاده کنید تا به کاهش تورم کمک کند. مهم است که تا چند هفته پس از درمان از فعالیت های شدید و قرار گرفتن در معرض نور خورشید خودداری کنید تا پوست شما به خوبی بهبود یابد.
در اینجا چند دستورالعمل خاص مراقبت پس از هایفوتراپی وجود دارد که ممکن است بخواهید آنها را دنبال کنید:

نتایج هایفوتراپی برای لاغری صورت

عوارض لاغری صورت با هایفوتراپی

اینستاگرام دکتر حسن زاده

ماندگاری هایفوتراپی لاغری صورت

دوام و اثربخشی هایفوتراپی به عوامل زیادی بستگی دارد. مواردی مانند سن، میزان افتادگی پوست، سلامت عمومی، سبک زندگی، رژیم غذایی و میزان فیبرهای کلاژن پوست می توانند ماندگاری و میزان اثرات درمانی را کاهش یا افزایش دهند. نتایج حداقل تا 6 ماه و تا 3 سال پس از هایفوتراپی قابل مشاهده است.

هزینه هایفوتراپی لاغری صورت

هزینه جوانسازی پوست در هر مرکز خدمات زیبایی متفاوت است. هزینه جوانسازی پوست با کمک هایفوتراپی به عوامل گوناگونی بستگی دارد و متغیر خواهد بود. از این عوامل می‌توان به مدل دستگاه، سن افراد، نوع پوست فرد، تخصص کارشناس انجام دهنده هایفو و محل و تعداد جلسات ارائه خدمت اشاره کرد.

روی لینک کلیک کنید و با مهمترین کاربردهای لیزر کیوسوئیچ آشنا شوید.


آدرس مطب : سنندج ، خیابان آبیدر ، چهارراه صفری ، مجتمع ژینا ، طبقه سوم
تلفن : 33246361 - 087

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

دکتر جمال الدین حسن زاده

دکتر حسن زاده متخصص پوست و مو و دارای درجه بورد تخصصی پوست و مو است. وی در حال حاضر در شهر سنندج مشغول فعالیت می باشد. کاربران گرامی از طریق این سایت علاوه بر دسترسی به اطلاعاتی در زمینه های مختلف پوست، مو و زیبایی ،میتوانند سوالات خود را در بخش سوالات پزشکی کاربران با متخصص پوست و مو مطرح نمایند.

تلاش بر اینست تا در اسرع وقت پاسخ علمی به سوالات داده شود.همچنین بیماران مراجعه کننده به دکتر حسن زاده میتوانند از طریق این سایت روند درمان بیماریهای پوست و موی خود را پیگیری نمایند.


طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465