منو کردستان، سنندج ، خیابان آبیدر، چهارراه صفری، مجتمع ژینا، طبقه سوم - تلفن : 33246361 - 087
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / مزوتراپی و پی آر پی
رفع غبغب با مزوتراپی

تجمع چربی و افتادگی پوست در زیر چانه که با نام غبغب شناخته می شود یکی از این شرایط است که نه تنها با افزایش سن بیشتر می شود که گاه در افراد جوان نیز ب

آیا پی آر پی صورت را چاق میکند؟

با افزایش سن، دیگر به ‌اندازه‌ی کافی کلاژن و الاستین ساخته نمی شود. این دو ماده بر روی زیبایی و جوانی پوست بسیار مؤثر و از مواد تشکیل دهنده‌ ی بافت آن هستند. تزریق پی آر پی یکی از روشهای جوانسازی پوست است که موجب بهبود بافت پوست، بازسازی کلاژن و کاهش خطوط ریز صورت می‌ شود.

مزوتراپی زیر چشم چیست و چگونه انجام میشود؟

از فواید مزوتراپی دور چشم این است که به طور چشمگیری در رفع خستگی صورت و اندازه حلقه های تیره دور چشم مؤثر است. در مزوتراپی دور چشم از تزریق اسید هیالورونیک در ناحیه زیر چشم استفاده می شود.حلقه های تیره دور چشم و کیسه های چربی کوچک روی پلک ها همراه با بالا رفتن سن ظاهر می شوند.

هیرفیلر بهتر است یا مزوتراپی؟

عوامل زیادی مانند تغذیه، سبک زندگی، بیماری‌ها، استرس و آلودگی آب ‌و هوا تأثیر مستقیمی روی ریزش موها دارند. روش‌ های متعددی جهت درمان وجود دارند و نتیجه مطلوبی برای فرد داشته‌ اند. هیرفیلر و مزوتراپی مو از جمله روش‌ های جدید و مؤثر در درمان ریزش مو است.

مروری کوتاه بر مقایسه دو روش تزریقی مزوتراپی و پی آر پی

پی آر پی PRP و مزوتراپی از جمله روش‌های آزمایش شده ترمیم مو هستند که می‌توانند تفاوت زیادی ایجاد کنند. دانستن تفاوت روش پی آر پی و مزوتراپی به شما کمک می‌کند تا تصمیم بگیرید که کدام گزینه بهترین گزینه برای شما است.

درمان لک صورت با مزوتراپی

مزوتراپی لک صورت، روشی نوین برای رفع لکه های پوستی و در کنار آن جوانسازی پوست است. در مزوتراپی داروها و مواد مؤثر برای درمان مشکلات و عوارض پوست و مو ، به جای مصرف خوراکی، با تزریقات متعدد توسط سوزن‌های بسیار ریز، به داخل پوست وارد میشوند

کاربردها و مزایای مزوتراپی برای پوست چیست؟

ترکیبات مورد استفاده در مزوتراپی به تحریک سلول‌های فیبروبلاست موجود در پوست می‌پردازند تا سطح تولید کلاژن افزایش یابد و علائم حاصل از پیری از بین برود.

مهمترین کاربردهای پی آر پی

در پی آر پی مقداری از خون بیمار گرفته میشود و توسط کیت های ویژه ای پلاکت آن جدا شده و غنی میگردد، سپس این پلاکت غنی تزریق میشود. پلاکت ها حاوی انواع محرکهای رشد میباشند.امروزه این روش برای تحریک رشد مو، کلاژن سازی و ازبین بردن چروک ها و بسیاری موارد دیگر استفاده میشود

مزایای استفاده از پی آر پی برای رفع ریزش مو

استفاده از PRP در طاسی سر می تواند موجب رویش مجدد و طبیعی مو در مناطق طاس پوست سر شود.این کار موجب تقویت شکل و قوام و کیفیت فولیکول های موجود، طولانی تر کردن دوره آنازن و افزایش عمر موهای موجود می شود.از مزایای استفاده از PRP در درمان طاسی آن است که برای انجام آن نیازی به کوتاه کردن موی شخص نیست

دکتر جمال الدین حسن زاده

دکتر حسن زاده متخصص پوست و مو و دارای درجه بورد تخصصی پوست و مو است. وی در حال حاضر در شهر سنندج مشغول فعالیت می باشد. کاربران گرامی از طریق این سایت علاوه بر دسترسی به اطلاعاتی در زمینه های مختلف پوست، مو و زیبایی ،میتوانند سوالات خود را در بخش سوالات پزشکی کاربران با متخصص پوست و مو مطرح نمایند.

تلاش بر اینست تا در اسرع وقت پاسخ علمی به سوالات داده شود.همچنین بیماران مراجعه کننده به دکتر حسن زاده میتوانند از طریق این سایت روند درمان بیماریهای پوست و موی خود را پیگیری نمایند.


طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465