منو کردستان، سنندج ، خیابان آبیدر، چهارراه صفری، مجتمع ژینا، طبقه سوم - تلفن : 33246361 - 087
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / ضایعات پوستی
رفع ضایعات عروقی با لیزر الیت پلاس سایناشور

رگ های عنکبوتی، تلانژکتازی ها و قرمزی پوست از انواع ضایعات عروقی به شمار می روند

دستگاه لیزر مدیو استار برای درمان ضایعات عروقی

ضایعات عروقی از جمله مشکلات پوستی هستند که طیف وسیعی از انواع ضایعات را شامل می‌شوند. لیزر درمانی نوین ترین و مؤثرترین راه برای رفع ضایعات عروقی است.

درمان با لیزر مدیواستار برای رگ های واریسی

اگر می‌خواهید در مورد روش درمان رگ های واریسی با لیزر مدیواستار بیشتر بدانید، مطالعه این مطلب را از دست ندهید.

گوشت اضافه بعد از عمل زیبایی پلک

از عوارض جراحی پلک که ممکن است در دوره نقاهت و ریکاوری پس از عمل رخ دهد، به وجود آمدن توده های گوشتی کوچک در راستای برش های جراحی می باشد

تفاوت مولوسکوم و زگیل تناسلی

ضایعات پوستی مولوسکوم‌ معمولاً خود به خود از بین میروند؛ اما این روند ممکن است چند ماه طول بکشد. درمان ضایعات باعث کوتاهتر شدن این مدت میشود.

برداشتن غده چربی

اگر لیپوم یا غده چربی آزار دهنده یا دردناک و در حال رشد باشد و یا عضلات شما را تحت تأثیر قرار دهد و سفت شده باشد باید آنها را با روشهایی مانند جراحی درمان کنید.

لیزر ضایعات عروقی

ضایعات عروقی از جمله مشکلات شایع پوستی هستند که طیف وسیعی از انواع ضایعات را شامل می شوند. لیزر درمانی نوین ترین و مؤثرترین راه برای رفع ضایعات عروقی است.

اسکلروتراپی ،عوارض و مزایا

اسکلروتراپی یک عمل جراحی تهاجمی محسوب نمی شود و تنها به چندین تزریق نیاز دارد. اسکلروتراپی از محلولی تحریک کننده به نام اسکلروزانت استفاده می کند، این محلول به طور مستقیم به درون رگهای لنفاوری و وریدها توسط متخصص درمان واریس تزریق می شود.

گرانولوم آنولار علائم، علل، تشخیص ودرمان

گرانولوم نوعی بیماری پوستی است که اغلب شامل ضایعاتی برآمده به رنگ پوست و یا قرمز رنگ میباشد که الگویی حلقه ای را معمولاً روی دست‌ و پا ایجاد میکند و زمانی تشکیل می شوند که سلول های ایمنی به هم چسبیده و گره های ریزی در محل عفونت یا التهاب ایجاد میکنند.گرانولوم میتواند در اثر آسیب های پوستی ایجاد شود.

آیا زگیل کف پا خطرناک است؟

زگیل کف پا شامل برآمدگی های کوچکی می شود که بر روی پاشنه و قسمت هایی که وزن بیشتری روی آن است به وجود می آید. این فشار حتی می تواند باعث شود تا زگیل کف پا به سمت داخل پا و لایه ضخیم و سفت پوست رشد کرده و این ناحیه را نیز درگیر کند.

انواع عوارض و مزایای لیزر رنگدانه های پوستی

دستگاه‌ های لیزر در درمان عارضه‌ های پوستی بسیار منحصر به فرد و بی‌ نظیر عمل می‌ کنند. اگر پارامتر های مناسبی از لیزر به کار گرفته شود، پرتو نوری ساطع شده و در نهایت دقت هزاران سلول مملو از رنگدانه (همچون ملانوسیت، کراتینوسیت، خال و تاتو) را هدف گرفته، از بین می‌ برد.

خال های قرمز، سیاه و سبز نشانه چه چیزهایی هستند؟

خال بر اثر غلظت و تجمع سلول‌های تولیدکننده رنگ‌دانه به وجود می‌آید. رنگ خال‌ها از صورتی تا قهوه‌ای تیره و مشکی متفاوت است. در ادامه به بررسی خال‌های قرمز، سیاه و سبز می‌پردازیم.

جراحی خال با برداشتن یا تراشیدن چگونه انجام میشود؟

استفاده از روش‌های تهاجمی برای برداشتن خال مانند جراحی، زمانی توصیه می‌شود که خال از نوع گوشتی یا سرطانی است. در این روش یا با برداشتن و یا تراشیدن، خال به طور کامل از پوست خارج می‌شود. با توجه به اینکه روش تهاجمی است، از بی‌حسی موضعی استفاده می‌شود

از بین بردن اسکار زخم، بخیه و سوختگی با لیزر

یکی از روشهای ترمیم اسکار، لیزر درمانی است و بیشتر در شرایطی که اسکار با کلوئید یا گوشت اضافه بروز کند؛ مورد استفاده قرار می‌گیرد. این روش عوارضی ندارد و بسته به نیاز پوست طی چند جلسه درمان صورت می‌گیرد

برداشتن خال چگونه انجام میشود؟

برداشتن خال با لیزر به افراد این امکان را می‌دهد که این توده‌های پوستی (خال) ناخواسته را با روشی بی‌خطر از روی پوستشان بردارند و به آنها در داشتن پوستی بی‌نقص و زیبا کمک می‌کند. روش‌های برداشتن خال با لیزر می‌توانند نقایص سطحی ناخواسته را بهبود ببخشند

برداشتن خال و آنچه باید قبل از آن بدانید

برداشتن خال با لیزر ساده‌ترین روش برای خلاص شدن از شر این ضایعات پوستی دردسرساز است. در کلینیک دکتر جمال الدین حسن زاده برداشتن خال با لیزر در سنندج با بهترین نتایج، بدون درد و ایجاد اسکار انجام میشود

دکتر جمال الدین حسن زاده

دکتر حسن زاده متخصص پوست و مو و دارای درجه بورد تخصصی پوست و مو است. وی در حال حاضر در شهر سنندج مشغول فعالیت می باشد. کاربران گرامی از طریق این سایت علاوه بر دسترسی به اطلاعاتی در زمینه های مختلف پوست، مو و زیبایی ،میتوانند سوالات خود را در بخش سوالات پزشکی کاربران با متخصص پوست و مو مطرح نمایند.

تلاش بر اینست تا در اسرع وقت پاسخ علمی به سوالات داده شود.همچنین بیماران مراجعه کننده به دکتر حسن زاده میتوانند از طریق این سایت روند درمان بیماریهای پوست و موی خود را پیگیری نمایند.


طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465