منو کردستان، سنندج ، خیابان آبیدر، چهارراه صفری، مجتمع ژینا، طبقه سوم - تلفن : 33246361 - 087
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق بوتاکس در سنندج
چند وقت بعد از بلفارو میشود بوتاکس کرد؟

یکی از عمل‌ های زیبایی چشم که به منظور رفع عارضه های این ناحیه انجام می‌ شود، بلفاروپلاستی نام دارد

پیشگیری از افتادگی پلک پس از تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس یکی از پرطرفدارترین روش هایی است که با هدف زیبایی و جوانسازی صورت استفاده می شود.

ماندگاری بوتاکس چقدر است؟

ماندگاری بوتاکس را میتوان یکی از عواملی دانست که از محبوبیت این روش جوانسازی پوست میکاهد. ماندگاری بوتاکس دائمی نیست و همین مسئله منجر میشود تا برخی ا

تزریق بوتاکس های مجاز در کلینیک دکتر حسن زاده

از جمله بوتاکس های مجاز در کلینیک دکتر حسن زاده بوتاکس دیسپورت،مصپورت و نورونوکس می باشد که هر سه برند از بهترین بوتاکس های موجود در بازار می‌باشند .

بوتاکس زیر بغل و درمان تعریق

تزریق بوتاکس برای افرادی که بیش از حد عرق می‌ کنند، نوعی درمان است که می‌ تواند تعریق آنها را کاهش دهد در بدن همه ما نوعی ماده شیمیایی وجود دارد که غدد عرق را تحریک می‌ کند. بوتاکس از طریق مسدود کردن این ماده شیمیایی مانع فعال شدن غدد عرق می‌شود و بدین طریق تعریق را کاهش می‌ دهد.

رفع خطوط بین دو ابرو با بوتاکس خط اخم

بوتاکس ابرو یکی از روش های محبوب برای درمان چین و چروک می باشد که بدون جراحی انجام می شود و مورد تأیید سازمان غذا و داروی آمریکا می باشد. ماده موجود بوتاکس از طریق سوزن های بسیار ریز در نواحی خاص صورت طی چند دقیقه و بدون نیاز به بیهوشی انجام می شود.

بوتاکس مصپورت چیست؟

تزریق بوتاکس یکی از پرطرفدارترین روشهای برطرف کردن چین و چروکها و جلوگیری از ایجاد آنها است. این روش زیبایی که میتوان آن را محبوب‌ ترین روش در بین افراد در نظر گرفت، بدون نیاز به جراحی و توسط پزشک متخصص انجام می شود.

تزریق بوتاکس تعریق کف دست

تزریق بوتاکس یکی از روشهایی است که امروزه برای جلوگیری از تعریق نقاط مختلف بدن به کار گرفته می‌ شود و مزیت‌ های بسیار خوبی را برای افراد پس از استفاده به دنبال خواهد داشت.

ماندگاری لیفت ابرو با بوتاکس

بوتاکس برای لیفت ابرو روش درمانی است که در آن خطوط اخم بین ابروها اصلاح می‌شود. این روش هم‌چنین ابروها را به سمت بالا می‌برد و به آسانی با چند تزریق بوتاکس به اطراف ابرو صورت می‌گیرد.

آیا خطوط اخم عمیق با بوتاکس از بین می روند؟

خط اخم به خطوط روی پیشانی گفته می‌شود که کاملاً جلب‌توجه می‌نمایند. پزشک با تزریق سم بوتولینیوم زیر سطح پوست از میزان انقباضات عضله صورت می‌‌خواهد تا در نهایت خطوط و چروک ناحیه تحت درمان از بین برود و صورت شما جوان‌تر شود.

بوتاکس پیشانی چیست و چگونه انجام میشود؟

بوتاکس پیشانی هم می‌تواند در صاف کردن چین‌وچروک مؤثر باشد و هم می‌تواند باعث شل شدن بیش‌ازحد ماهیچه‌ها شود، در نتیجه افتادگی ابرو یا حتی ناهموار بودن ابروها ایجاد می‌شود.

انواع کاربردهای تزریق بوتاکس چیست

بوتاکس یک داروی تزریقی است که با فلج کردن عضلات باعث از بین بردن خطوط پوستی می‌شود. این دارو از سم بوتولونیوم نوع A ساخته شده که به صورت موقتی باعث فلج شدن عضلات می‌شود.

آیا بوتاکس منجر به افتادگی پلک می شود؟

اگر تزریق بوتاکس در عمق صحیح، به مقدار کافی و در جای مناسب انجام نشود؛ می‌تواند با عوارضی همراه باشد که یکی از آنها افتادگی پلک است. به همین دلیل توصیه میشود این اقدام را توسط پزشک متخصص و مجرب انجاد دهید تا دچار کمترین عوارض گردید

آیا بهترین روش درمان میگرن تزریق بوتاکس است؟

تزریق بوتاکس میگرن علاوه بر شل کردن عضلات، با کاهش انتقال سیگنالهای درد به نخاع، موجب بهبود یا درمان سردردهای میگرنی خواهد شد.

در مورد بوتاکس بیشتر بدانید

تزریق بوتاکس در سنندج توسط دکتر جمال الدین حسن زاده با تکنیکی موثر و بکارگیری بهترین مواد انجام می‌پذیرد

بوتاکس زیر بغل برای درمان تعریق بیش از حد

عرق کردن، يک فرآيند طبيعى است و نقش مهمى درتنظيم دماى بدن، تنظيم آب و الكتروليت ، دفع بعضى از مواد زائد و سموم و نرم و مرطوب نگه داشتن سطح پوست دارد. اما تعريق بيش ازحد، دردسرساز است.

برندهای مختلف بوتاکس موجود در ایران

قبل از هر چیز باید گفت عنوان فوق دقیق نیست و عبارت دقیق تر آن انواع بوتولینوم توکسین موجود در ایران است . اما از آنجایکه در ایران و البته سایر نقاط جهان نیز اکثرا و به اشتباه بوتولینوم توکسین با نام بوتاکس شناخته می شود.

جوانسازی پوست با تزریق بوتاکس

مقدار زیادی از خطوطی که در صورت ما ایجاد میشود، ناشی از تکرار مداوم انقباض عضلانی است پس از مدتی این خطوط که چینهای دینامیک نامیده میشوند، دایمی شده

تزریق بوتاکس مشاهیر جهان

چه استنباطی از آن دارید. درمرحلة اول نگاهی متکبرانه و از بالا به پایین را میتوان استنباط کرد که با توجه به شناختی که همگان از روحیه مستکبرانه دیکتاتورها دارند

دکتر جمال الدین حسن زاده

دکتر حسن زاده متخصص پوست و مو و دارای درجه بورد تخصصی پوست و مو است. وی در حال حاضر در شهر سنندج مشغول فعالیت می باشد. کاربران گرامی از طریق این سایت علاوه بر دسترسی به اطلاعاتی در زمینه های مختلف پوست، مو و زیبایی ،میتوانند سوالات خود را در بخش سوالات پزشکی کاربران با متخصص پوست و مو مطرح نمایند.

تلاش بر اینست تا در اسرع وقت پاسخ علمی به سوالات داده شود.همچنین بیماران مراجعه کننده به دکتر حسن زاده میتوانند از طریق این سایت روند درمان بیماریهای پوست و موی خود را پیگیری نمایند.


طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465