منو کردستان، سنندج ، خیابان آبیدر، چهارراه صفری، مجتمع ژینا، طبقه سوم - تلفن : 33246361 - 087
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / درمان لک تیرگی و کک مک
کرایوتراپی درمانی موثر در لک های پوستی لنتیگو

یکی از روش های نوین و ایمن برای درمان لنتیگو ، کرایوتراپی یا همان سرما درمانی می باشد.

درمان کک مک با لیزر هلیوس

درمان کک مک از طریق لیزر هلیوس یک راه مؤثر و مطمئن می باشد.

پاک کردن تاتو با لیزر کیوسوییچ

ليزر کیوسوییچ، بهترين گزينه براي پاک کردن تاتو محسوب می شود زيرا قابليت آن را دارد که رنگ تاتو را بدون ايجاد هيچ‌گونه جراحت و جاي زخم، برطرف کند.

لیزر هلیوس ملاسما چگونه عمل میکند؟

ملاسما نوعی اختلال پوستی رایج است که در آن لکه هایی به رنگ قهوه ای مایل به قرمز یا آبی خاکستری در صورت ظاهر می شود.

درمان لک های پوستی با لیزر سایناشور

امروزه دستگاه لیزر ساخته شده توسط شرکت سایناشور، برای اهداف مختلف درمانی و زیباسازی انواع پوست ها از جمله رفع لکه های پوستی استفاده می شود

لیزرکیوسوئیچ هلیوس چیست و چه کاربردی دارد؟

لیزر کیوسوییچ هلیوس، نوعی خاص از لیزر است که از پالس بسیار کوتاه و شدید استفاده می کند که این ویژگی آن را درمانی ایده‌آل برای رفع تاتو و لک کرده است

کاربرد سلولهای بنیادی در درمان لک و پیس

بیماری لک و پیس زمانی رخ می دهد که سلول های تولید کننده رنگدانه (ملانوسیت ها) از بین بروند و یا تولید ملانین را متوقف کنند.

بهترین روشهای درمان لک زیر چشم

رسوب هموسیدرین می تواند به دلیل افزایش گردش خون در ناحیه چشم رخ دهد. حلقه های تیره زیر چشم، حالت خسته و آزار دهنده ای به صورت می دهد.

آیا هیدروکورتیزون داروی مناسبی برای درمان لک صورت است؟

پماد هیدروکورتیزون، دارویی موضعی است که برای تسکین خارش پوست ، قرمزی و تورم پوست استفاده می شوند. این پماد می تواند به کاهش ملانین های پوستی کمک کند.

رفع سیاهی دور چشم با آراف فرکشنال

یکی از روشهای رفع سیاهی دور چشم آر اف فرکشنال می باشد که در آن از سوزن هایی که به قطر ۱۲۰ میکرون استفاده می‌ شود.

عوامل مؤثر در میزان پاسخ دهی رفع تاتو یا خالکوبی با لیزر کیوسوئیچ

جهت درمان خالکوبی معمولاً از لیزر کیوسوئیچ استفاده میشود. لیزر کیوسوئیچ اشعه‌ ای با طول موج معین است که با استفاده از دستگاه خاصی بر روی پوست تابانده میشود. این اشعه با نفوذ به لایه‌ های پوست توسط رنگدانه‌ ها جذب میشود و همین موضوع باعث تغییر رنگ پوست و از بین بردن رنگهای مصنوعی موجود در پوست میشود

روشن سازی و رفع تیرگی پوست ناحیه تناسلی زنان

یکی از مشکلاتی که خیلی از بانوان درگیر آن هستند، تیرگی ناحیه تناسلی است. قبل از اینکه بخواهیم روش درمان برای رفع تیرگی را انتخاب کنیم باید علت اصلی بروز تیرگی ناحیه تناسلی تعیین شود. ممکن است تیرگی پوست در نواحی چین دار، علل متفاوتی داشته باشد.

لک بارداری یا ملاسما چیست و چگونه درمان میشود؟

ملاسما یا همان لک بارداری به لک‌ های اکتسابی قهوه‌ ای رنگی گفته می‌ شود که به صورت آهسته بر پوست صورت خانم‌ های باردار دیده می‌ شود. لک بارداری یکی از مسائل شایع در میان خانم‌ های باردار است.

روشهای رفع تیرگی دور چشم

یکی از عوامل شایع اما مهمی که تأثیر مستقیمی روی شادابی و جوانی صورت فرد می گذارد، تیرگی دور چشم است. تیرگی دور چشم باعث می شود فرد احساس کند خسته، پیر و یا ناسالم به نظر می رسد؛ از همین جهت این مسئله در بحث زیبایی شناسی بسیار حائز اهمیت است.

لیزر تاتو چه روشی است؟

لیزرها با تجزیه رنگدانه‌ ها به وسیله یک پرتو نور بسیار قوی، باعث پاک شدن تاتو می‌ شوند. رنگ‌ های تیره مانند سیاه و آبی که استفاده‌ ی بیشتری در تاتو دارند به خاطر قدرت جذب بیشتر پاسخ بهتری به اعمال لیزر می‌ دهند و نتیجه‌ ی بهتری نسبت به رنگ‌ های زرد، سبز و روشن که انرژی جذبی کمتری دارند،خواهند داشت.

درمان ماه گرفتگی عروقی توسط لیزر عروقی

ضایعات عروقی از جمله مشکلات شایع پوستی هستند که طیف وسیعی از انواع ضایعات را شامل می‌ شوند. از خال‌ های لکه شرابی گرفته تا ماه گرفتگی‌ ها، تلانژکتازی، واریس و خال‌ های عروقی شبکه‌ ای که در شکل‌ ها و شدت‌ های مختلف مشاهده می‌ شوند. لیزر درمانی نوین‌ ترین و مؤثرترین راه برای رفع ضایعات عروقی است.

علت لکه های پوستی چیست؟

لک پوستی به بخش‌هایی از پوست گفته می‌شود که به دلایل مختلف دچار تغییر رنگ‌شده و متفاوت از رنگ معمول پوست هر شخص دیده می‌شوند. لک‌های پوستی طیف وسیعی از عارضه‌های پوست را دربر می‌گیرند و می‌توان گفت از شایع‌ترین بیماری‌ها و مشکلات پوستی محسوب می‌شوند.

فرایند کلی لیزر کیوسوییچ چگونه است؟

لیزر کیوسوییچ روشی است که به کمک آن لکه های پوستی درمان و یا تتوها را پاک میکنند.منظور از لکه های پوستی لکه هایی است که به دلایل مختلف از جمله تغییرات هورمونی، بالا رفتن سن، استفاده از برخی داروها، عوامل ذاتی، ژنتیکی و قرار گرفتن در معرض نور خورشید ایجاد می شوند.

روش های پاک کردن تاتو

میزان موفقیت در پاک کردن خال‌کوبی یا تاتو ابرو با لیزر به عواملی از جمله رنگ پوست بستگی دارد. به‌طورمعمول، جوهرهای سیاه و رنگ‌های تیره با استفاده از لیزرهای کیوسوئیچ کاملاً از بین می‌روند درحالی‌که از بین بردن رنگ‌های سبک‌تر مانند زرد و سبز بسیار دشوار است

مهمترین کاربردهای لیزر کیوسوئیچ

لیزر کیوسوئیچ یکی از تکنیک های موثر برای درمان لکه های پوستی و پاک کردن تتو می‌باشد. لکه ها بر اثر عوامل مختلفی مانند تغییرات هورمونی، بالارفتن سن، استفاده از برخی داروها، عوامل ژنتیکی و قرار گرفتن در معرض نور خورشید به عنوان یکی از اصلی ترین دلایل بوجود آمدن لک، ایجاد می‌شوند.

بهترین روش پاک کردن تاتو یا خالکوبی

خالکوبي عبارت است از شکل یا علامتی رنگی با ماندگاری طولانی یا دائمی که در اثر وارد شدن مواد رنگی به داخل بافت پوست ایجاد میشود. هر چند تفاوتهایی در نحوه ایجاد و . . .

همه چیز درباره بیماری ماکولار آمیلویدوز

یکی از علل شایع مراجعه به متخصصین پوست شکایت از تیرگی پوست تنه و اندامها میباشد هرچند علل تیرگی پوست متعدد و دارای تشخیصهای افتراقی مختلفی است اما در این مقاله به یکی از شایعترین انواع آن یعنی ماکولار آمیلوئیدوز میپردازیم.

پاسخ به سوالاتی در مورد درمان کک و مک با لیزر

درمان کک مک با لیزر از روشهای جدید درمانی است که بسیاری از افراد در مورد انجام آن یا نتایج آن تردید دارند به همین دلیل در این مقاله سعی بر این است که به پرسشهایی در این زمینه پاسخ داده شود.

لک صورت (ملاسما) علت، علائم، درمان

یکی از شایعترین انواع لکه های پوستی ملاسما است .هر چند گاهاً لک حاملگی هم نامیده میشود اما الزاماً تنها در دوران حاملگی ایجاد نمیشود و در آقایان نیز با شیوع کمتری دیده میشود.

کک مک چگونه درمان می شود؟

یکی از علل شایع مراجعه به متخصصین پوست لکه های پوستی صورت است . لکه های پوستی صورت انواع مختلفی دارند از علل شایع آن کک و مک و ملاسما است در این مقاله به کک و مک و روشهای درمانی آن خواهیم پرداخت

دکتر جمال الدین حسن زاده

دکتر حسن زاده متخصص پوست و مو و دارای درجه بورد تخصصی پوست و مو است. وی در حال حاضر در شهر سنندج مشغول فعالیت می باشد. کاربران گرامی از طریق این سایت علاوه بر دسترسی به اطلاعاتی در زمینه های مختلف پوست، مو و زیبایی ،میتوانند سوالات خود را در بخش سوالات پزشکی کاربران با متخصص پوست و مو مطرح نمایند.

تلاش بر اینست تا در اسرع وقت پاسخ علمی به سوالات داده شود.همچنین بیماران مراجعه کننده به دکتر حسن زاده میتوانند از طریق این سایت روند درمان بیماریهای پوست و موی خود را پیگیری نمایند.


طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465