منو کردستان، سنندج ، خیابان آبیدر، چهارراه صفری، مجتمع ژینا، طبقه سوم - تلفن : 33246361 - 087
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جای جوش، اسکار و آکنه
درمان اسکار با اندولیفت

اسکار آکنه عارضه ای شایع در بیماری های مرتبط با آکنه است که افراد زیادی را از نظر روانی و جسمی در سراسر جهان صرف نظر از سن، جنس و محل تولد تحت تأثیر ق

آکنه و سندروم تخمدان پلی کیستیک

زمانیکه آکنه به عنوان یکی از علائم سندروم تخمدان پلی کیستیک ظاهر میشود، میتوان گفت به دلیل سطح بالای آندروژن ها ایجاد شده است.

آیا داکسی سایکلین برای درمان آکنه مؤثر است؟

داکسی سایکلین برای درمان جوش‌ های صورت و روزاسه که یک بیماری پوستی که با قرمزی، التهاب و جوش‌ همراه است، استفاده می‌شود.

آشنایی با روش پانچ صورت برای درمان اسکار

پانچ پوستی یک روش جراحی برای از بین بردن آکنه و انواع دیگر زخم های صورت است. پانچ صورت روشی برای درمان اسکار آکنه بوده که در آن ابزار پانچ برای برداشتن بافت اسکار به کار برده می شود.در این مطلب، روش پانچ صورت که یکی از مؤثرترین روش های درمان اسکار آکنه است را به شما معرفی می کنیم.

نانوفت یکی از روشهای درمان اسکار آکنه

نانوفت یا نانوچربی به چربی فرآوری شده بدن گفته می شود که حاوی غلظت بالایی از سلول های بنیادی می باشد. سلول های بنیادی به سلول هایی گفته می شود که قابلیت تکثیر به سلول های اختصاصی را دارا می باشند و می توانند با تقسیم سلولی سلول های بنیادی بیشتری را تولید کنند.

جوش یکی از عوارض درمان های ترکیبی اسکار آکنه

اسکار آکنه وقتی ایجاد می‌ شود که جوش‌ ها به قدری در عمق لایه‌ های پوستی نفوذ می‌ کنند که باعث صدمه زدن به این لایه‌ های داخلی می‌ شوند. پزشک بهترین روش رفع جای جوش صورت را با در نظر گرفتن عوامل متعدد توصیه می‌ کند، با این حال معمولاً درمان ترکیبی بهترین نتیجه را می‌ دهد.

آیا لیزر برای درمان جوش صورت مفید است؟

از بین بردن جای جوش با لیزر می‌ تواند در رفع برخی مشکلات ظاهری افراد به‌ شدت مؤثر و مفید باشند. در این روش، لیزر با استفاده از اشعه، جای جوش را برطرف می‌ کند. اشعه لیزر تا لایه‌ های عمیق پوست نفوذ می‌ کند و سبب تحریک کلاژن‌ سازی و ایجاد سلول‌ های جدید در پوست می‌ شود.

از بین بردن جای جوش با روشهای ترکیبی

برای درمان جای جوش و یا حتی اسکار می‌توان از روش‌های زیادی استفاده کرد. از جمله این روش‌ها می‌توان به لیزر درمانی، سابسیژن و... اشاره کرد. هرکدام از این روش‌ها دارای مزایا و معایب مختص به خود می‌باشد،

درمان های ترکیبی اسکار آکنه

اسکار آکنه وقتی ایجاد می‌ شود که جوش‌ ها به قدری در عمق لایه‌ های پوستی نفوذ می‌ کنند که باعث صدمه زدن به این لایه‌ های داخلی می‌ شوند.

کراس یکی از موثرترین روشهای درمان جای جوش

درمان جای جوش با کراس یکی از بهترین روشها برای اسکارهای فرو رفته محسوب می‌شود. در این روش به کمک مواد لایه بردار، لایه برداری به صورت نقطه ای در محل فرورفتگی ها انجام می‌شود و موجب پر شدن چاله های پوست خواهد شد

بهترین راهکارهای درمان جای جوش یا اسکار آکنه

پیلینگ شیمیایی، سابسیژن و میکرونیدلینگ سه روشی است که به صورت ترکیبی برای درمان اسکار آکنه بکار می رود.

سابسیژن چیست و چگونه انجام می شود؟

سابسیژن یک نوع عمل جراحی سرپایی است که در درمان جوشگاه یا اسکار بکار می رود. یکی از مکانیسم های ایجاد اسکارهای فرو رفته مانند بعضی از اسکارهای ناشی از آکنه چسبندگی لایه سطحی پوست به لایه های زیرین پوست است.

روش های درمان اسکار آکنه

اسکار، ضایعه قابل دید و عارضه ی آکنه می باشد و از فرم های خفیف که نمی توان به راحتی آن ها را مشاهده نمود تا فرم های شدید وجود دارد. اسکار می تواند حتی ناشی از یک آکنه ی خفیف باشد.

آکنه چیست و چگونه درمان میشود؟

آكنه حالتي بسيار شايع است كه معمولا در سنين جواني يا نوجواني آغاز مي گردد. در ايجاد آكنه عواملي نظيرارث ترشحات غدد سباسه وباكتريهاي مولد آكنه دخيلند. شدت آكنه ازموارد خفيف تا موارد بسيار شديد متغير است

درمان جوشهای زیر پوستی با روشهای خانگی

آکنه یا جوش جوانی از بیمازیهای شایع دوران نوجوانی و جوانی است.این بیماری موجب بروز شکلهای مختلف ضایعات پوستی میشود. در درمان و تجویز دارو توجه به نوع ضایعات پوستی دارای اهمیت است.

درمان انواع جوش و آکنه صورت و بدن

جوش جوانی (آکنه) از شایعترین حالتهایی است که افراد دچار آن میشوند.از آنجاییکه تقریبا همه افراد در طول زندگی به درجاتی دچار این حالت میشوند و نیز چون در اکثریت موارد این حالت خود به خود و با افزایش سن بهبود میابد.

دکتر جمال الدین حسن زاده

دکتر حسن زاده متخصص پوست و مو و دارای درجه بورد تخصصی پوست و مو است. وی در حال حاضر در شهر سنندج مشغول فعالیت می باشد. کاربران گرامی از طریق این سایت علاوه بر دسترسی به اطلاعاتی در زمینه های مختلف پوست، مو و زیبایی ،میتوانند سوالات خود را در بخش سوالات پزشکی کاربران با متخصص پوست و مو مطرح نمایند.

تلاش بر اینست تا در اسرع وقت پاسخ علمی به سوالات داده شود.همچنین بیماران مراجعه کننده به دکتر حسن زاده میتوانند از طریق این سایت روند درمان بیماریهای پوست و موی خود را پیگیری نمایند.


طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465