منو کردستان، سنندج ، خیابان آبیدر، چهارراه صفری، مجتمع ژینا، طبقه سوم - تلفن : 33246361 - 087
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / روشهای جوانسازی پوست
فرم دهی و لیفت گونه با نخ مزایا ، مراحل، ماندگاری و هزینه

لیفتینگ گونه با نخ یکی از راهکارهای موثر و کم‌ تهاجمی برای جوان ‌سازی پوست است که بدون نیاز به جراحی، پوست را چندین درجه جوان ‌تر می کند.

جوانسازی پوست دست با کربوکسی تراپی

کربوکسی تراپی تزریق گاز دی اکسید کربن به زیر پوست است. این درمان برای جوانسازی پوست دست استفاده می شود.

لیفت شقیقه با نخ چگونه انجام می شود؟

عمل لیفت شقیقه با نخ، یک روش کم تهاجمی است که برای بالا بردن و سفت کردن پوست افتاده شقیقه ها، کنار چشم ها و اطراف گونه ها به کار برده می شود.

روشهای جوانسازی و رفع چروکهای دور لب و دهان

یکی از قسمت های صورت که مستعد ایجاد چین و چروک است، اطراف لب و دهان است.بسیاری از روش های کلینیکی هستند که در درمان خطوط دور لب، تأثیرات مناسبی دارند

جوانسازی پوست با لیزر هلیوس

راه های بسیاری وجود دارد که با رعایت برخی از آنها می توان طراوت و شادابی از دست رفته پوست را به آن بازگرداند. یکی از این شیوه ها لیزر هلیوس می باشد.

لایه برداری مکانیکی پوست (میکرو درمابراسیون) چیست؟

میکرو درمابراسیون یک روش لایه برداری پوست است که برای جوانسازی پوست استفاده میشود و مهم ترین هدف و کاربرد آن از بین بردن نشانه های پیری است

آشنایی با دستگاه لیزر اندولیفت یوفتون ایتالیا

اندولیفت یوفتون ایتالیا یک دستگاه لیزر غیرتهاجمی و سرپایی برای جوانسازی پوست است که کاربردهای فراوانی در صنعت زیبایی دارد

تفاوت بین بوتاکس و فیلر چیست؟

این روزها برای جوانسازی پوست، گزینه های درمانی متعددی وجود دارد که در این بخش به معرفی دو روش تزریق بوتاکس و فیلراشاره کرده ایم.

راه های از بین بردن جای بخیه عمل پلک

جراحی لیفت پلک یا بلفاروپلاستی یک روش زیبایی و درمانی است که در این جراحی پوست اضافی برداشته شده و رباط های و ماهیچه های اطراف پلک ها سفت می شود

درمان افتادگی خفیف پلک فوقانی با پلکسر

افتادگی پلک یا پتوز نوعی اختلال در عملکرد پلک است که باعث قرارگیری پایینتر پلک بالایی می شود.

هدف از انجام جراحی بلفاروپلاستی پلک فوقانی چیست؟

بلفاروپلاستی پلک بالا به منظور از بین بردن ضایعات چشمی در پلک بالا انجام می‌شود و در اثر این عمل می‌توان فشار‌های وارد شده بر روی چشم را کم کرد.

بلفاروپلاستی پلک پایین : علت انجام، مراقبتها، عوارض ماندگاری و قیمت

امروزه از جراحی پلک یا بلفاروپلاستی، به عنوان راهکاری مناسب برای بازیابی حالت چشم ها و ایجاد چهره ای زیبا بهره گرفته می شود

تفاوت لیزر اندولیفت با لیزر فرکشنال

با گذر زمان و افزایش سن، پوست دچار پیری و مشکلات زیادی می شود. در این بین استفاده از برخی روش های درمانی جهت بهبود این آسیب ها ممکن است تا حد زیادی

مقایسه جوانسازی پوست با آر اف فرکشنال و لیزر اندولیفت

فناوری لیزر در درمان های پزشکی و زیبایی به‌ صورت گسترده به کار گرفته می شود. یکی از کاربردهای این فناوری، به کارگیری آن در جوانسازی و زیبایی پوست است

تفاوت جوانسازی پوست با لیزر و آر اف فرکشنال

بسیاری از افراد به سلامت پوست خود اهمیت می دهند و به دنبال روش هایی هستند که بتوانند جوانی و شادابی پوست خود را احیا کنند. خوشبختانه انواعی از روش های

پیشگیری از ایجاد خطوط پنجه کلاغی کنار چشم

چین و چروک های دور چشم عمدتاً به دلیل فرایند طبیعی پیری پوست است که شامل کاهش تولید کلاژن و الاستین در پوست می باشد.

علت و درمان شلی و افتادگی پوست

افتادگی پوست، ضعیف شدن عضلات و جمع شدن بافت چربی در پوست زیر ناحیه چانه و خط فک می تواند باعث ایجاد ظاهر نامناسب برای افراد شود

ضرورت استفاده منظم از ضدآفتاب پس از روشهای جوانسازی و زیبایی پوست

طراوت و زیبایی پوست در دوران جوانی ویژگی است که بسیاری از افراد میخواهند آن را برای مدتی طولانی حفظ کنند. آسیب های پوستی موارد مختلفی مانند آفتاب سوخت

مزونیدلینگ روشی موثر برای درمان پوست پرتقالی

منافذ پوستی، روغن ضروری طبیعی را به پوست می‌ دهند که آن را مرطوب و لطیف حفظ می ‌کند و اجازه می ‌دهد تا آن پوست نفس بکشد. آنها چندین کار انجام می ‌دهند

برای زیباتر و جوانتر شدن پوست چه اقداماتی میتوان انجام داد؟

هر چه سن بالا می رود، از میزان تولید دو پروتئین کلاژن و الاستین کاسته می شود و زیبایی و استحکام پوست تأثیر قرار می گیرد و علائم بالا رفتن سن یعنی چین

مقایسه دو روش جوانسازی هایفو و اندولیفت

از طریق این امواج هایفو تراپی سلول ها دوباره تحریک به کلاژن سازی می‌ کند که به این ترتیب باعث جوانسازی پوست ، لیفت و درمان قطعی افتادگی صورت می شود.

هایفو اولترا فورمر 3 چه کاربردهایی دارد؟

هایفو یا امواج متمرکز ماورای صوت با شدت بالا یکی از جدیدترین تکنولوژی های پزشکی است که جایگزین مؤثر و بدون عوارض جانبی برای جراحی لیفتینگ صورت است.

روشهای جراحی و غیر جراحی درمان افتادگی ابرو

لیفت ابرو یا بالا کشیدن ابروها یکی از بهترین روش های پزشکی مدرن برای برای زیباتر شدن صورت و باز شدن و درشت تر به نظر رسیدن چشم افرادی است که به دلایل مختلف دچار افتادگی ابرو شده اند. لیفت ابرو انواع مختلفی دارد که در ادامه مطلب به آنها می پردازیم.

مراقبت های بعد از جراحی پلک

امروزه افراد به دنبال روش‌ های متعددی به منظور رفع افتادگی پلک خود هستند. از جمله مؤثرترین و بهترین این روش‌ ها بلفاروپلاستی یا همان جراحی پلک نام دارد. دوره نقاهت جراحی بلفاروپلاستی می‌ تواند با توجه به عوامل مختلف کوتاه یا بلند مدت باشد. در این بخش به مراقبت های بعد از جراحی پلک پرداخته ایم.

برای افتادگی ابرو چه کار کنیم؟

لیفت ابرو یکی از روش‌ های جدید برای زیباتر شدن چهره است. بالا کشیدن ابرو‌ها، سبب خوش فرم شدن، باز شدن چهره، برطرف شدن چین و چروک‌ های زیر‌ ابرو و درشت‌ تر شدن چشم می‌ شود. روش‌ های مختلفی برای بالا کشیدن ابرو وجود دارد. در ادامه به معرفی انواع روش‌ های لیفت ابرو می‌ پردازیم.

نحوه انجام و مزایای لیفت ابرو و پلک با نخ

لیفت ابرو با نخ روشی است که طی آن از بخیه موقت برای ایجاد تغییراتی ظریف اما قابل رؤیت در پوست استفاده می شود. در روش لیفت ابرو با نخ به جای حذف بافت و پوست افتاده، پزشک با بخیه زدن این قسمت ها به بخش بالا این مشکل را حل می کند.

اهمیت انتخاب درجه مناسب لیزر جوانسازی

از لیزر به شیوه‌ های مختلف برای جوانسازی و رفع افتادگی پوست استفاده می‌ شود تا چین‌ و چروک، اسکار و بسیاری از لکه‌ های دیگر را درمان کند. درمان با استفاده از لیزر ایمن، مؤثر و راحت است

درمان افتادگی پلک با جراحی

افتادگی پلک، زمانی رخ می‌ دهد که یک یا دو پلک بالا دچار افتادگی شده باشند. برخی از ابتدا به طور مادرزادی دچار این عارضه هستند، البته این مورد بسیار کمتر از مواردی است که فرد به دلیل کهولت سن دچار این مشکل می‌ شود. روشهای زیادی برای رفع حالت افتادگی در پلک‌ ها وجود دارد که مؤثرترین آنها جراحی است.

مزونیدلینگ صورت چیست؟

یکی از جدید ترین روش‌ ها که می‌ تواند برای جوانسازی پوست استفاده شود، مزونیدلینگ است. روشی که از ترکیب دو روش دیگر برای جوانسازی پوست ترکیب‌ شده و مزیت‌ های هر دو روش را با هم دارد.

رفع خط اندوه و خنده با نخ کلاژن ساز

یکی از انواع چین و چروک ها و خطوطی که معمولاً در اثر افزایش سن و از بین رفتن کلاژن های پوست به وجود می آید و سبب پیر به نظر رسیدن چهره افراد می شود، خط اندوه و خنده می باشد.برای رفع خطوط خنده و اندوه امروزه متد ها و عمل های زیبایی بسیار مختلفی وجود دارد که لیفت نخ یکی از آنهاست.

ماندگاری لیزر اندولیفت

با پیشرفت علم، روش‌ های درمانی و زیبایی پوست هم رشد چشمگیری داشتند. در میان تکنولوژی‌ های جدید، لیزر، نقش پررنگ‌ تری داشته و امروزه در بسیاری از روش‌ های درمانی مورد استفاده قرار می‌ گیرد. در اندولیفت هم از تکنولوژی لیزر استفاده می‌ شود

فواید کربن تراپی با لیزر

کربن تراپی با لیزر نوعی روش درمانی است که کاملاً بدون درد بوده و تقریباً بلافاصله اثر می‌ کند. این روش درمانی به ویژه برای افرادی که پوست چرب دارند و یا از جوش سرسیاه، منافذ باز پوست، آکنه و کدورت پوست شاکی هستند، مفید واقع می‌ شود.

لیفت یک سوم تحتانی صورت با نخ جهت درمان افتادگی و برطرف نمودن خط اندوه

با بالا رفتن سن، پوست شروع به شل شدن و افتادگی می کند و قابلیت ارتجاعی آن کاهش می یابد. به همین علت برای جلوگیری در مقابل این مشکل، لیفت صورت برای سفت و هموار شدن پوست انجام می شود. این روش بدون جراحی، سریع، با عوارض جانبی کم و ریکاوری کوتاه مدت است که آن را به یک روش راحت و محبوب بدل کرده است.

تجربه کمترین عوارض در جراحی افتادگی پلک

جراحی زیبایی پلک یک روش جراحی است که از نظر پزشکی ضروری نیست و صرفاً برای بهبود ظاهر شما انجام می شود و بدون عوارض رایج است. این عمل، تأثیر بسیار زیادی بر زیبایی و شادابی چهره دارد و تأثیر نگاه را، بسیار بیش از پیش میکند اما در برخی موارد هم بلفاروپلاستی یک جراحی درمانی محسوب میشود.

هیالورونیک اسید چیست و چه مزایایی برای پوست دارد؟

هیالورونیک اسید یک ماده شیمیایی آلی است که به‌ طور طبیعی در بدن انسان وجود دارد. این ماده همان بافت همبند و نرم غضروف های بدن، بخش زجاجیه چشم و بخش نرم پوست است، لذا کاربرد فراوانی در پزشکی دارد.

اندولیفت، روشی مؤثر در جوانسازی پوست

اندولیفت نوعی روش لیزر درمانی کم‌ تهاجمی است که با هدف لیفتینگ یا بالا بردن اجزای صورت انجام می‌ شود. در این روش برخلاف جراحی لیفت، نیازی به برش، بیهوشی، بخیه و بستری شدن نیست.

پیلینگ کربن با لیزر چه روشی است؟

پیلینگ کربن با لیزر روشی نوین برای ارتقای کیفیت پوست صورت می‌ باشد. این روش بر بافت پوست حتی در صورت عدم وجود لک‌ های پوستی تأثیرگذار است، منافذ را کوچک کرده و پوست را شفاف‌ تر می‌ سازد.

فواید میکرودرم ابریژن و روش انجام این روش چیست؟

تا به امروز روش‌ های متعددی برای رفع مشکلات پوست و نواحی مختلف صورت ارائه شده است. یکی از غیرتهاجمی‌ ترین و مقرون به صرفه‌ترین این روش‌ ها میکرودرم می‌ باشد.

علت ایجاد خط اخم چیست و بهترین درمان خط اخم عمیق کدام است؟

روش‌های درمانی مختلفی برای از بین بردن خط اخم وجود دارد.تزریق بوتاکس و ژل، یک روش درمانی بسیار پرکاربرد و موفق برای از بین بردن خطوط اخم و چین و چروک پیشانی است.

فیلر زیر چشم برای رفع گودی و سیاهی زیر چشم

فیلر را می توان به ناحیه زیر چشم‌ ها تزریق کرد تا حجم پوست و سلول‌ های آن در این ناحیه را افزایش داد. با این کار یک لایه جدید بین رگ‌ های خونی و چشم‌های شما به وجود می‌ آید که در نتیجه شکل‌ گیری آن، دیگر شاهد لکه‌ های سیاه رنگ این ناحیه نخواهیم بود.

عوارض و مزایای لیفت ابرو با تزریق فیلر چیست؟

تزریق ژل برای بالا بردن ابرو و از بین بردن چروک‌های اطراف چشم، یکی از بهترین راهکارها است.

لیفت لب بالا بدون جراحی چگونه است؟

برجسته سازی و افزایش حجم لب‌ها یک عمل زیبایی محسوب می‌شود که می‌تواند لب‌های پر و زیباتری ایجاد کند. به طور کلی انواع مختلفی از روش‌ها وجود دارند که می‌توانند در بافت لب تزریق شوند؛ لذا در ادامه به بررسی این موارد می‌پردازیم.

درمان افتادگی صورت با هایفوتراپی

هایفوتراپی را می‌توان امن‌ترین روش برای لیفت پوست صورت دانست.در لیفت صورت از طریق هایفو نیز با امواجی که با دستگاه به لایه‌های زیرین پوست فرستاده می‌شود، در واقع گرمای ایجاد شده از طریق این امواج سلول‌ها را دوباره تحریک به کلاژن سازی می‌کند که به این ترتیب باعث جوانسازی و لیفت پوست می‌شود.

روشهای غیرجراحی لیفت ابرو کدامند؟

روش‌های مختلفی برای بالا کشیدن ابرو وجود دارد. در ادامه به معرفی انواع روش‌های لیفت ابرو بدون جراحی می‌پردازیم.

لیزرهایی که برای جوانسازی و زیبایی استفاده میشوند کدامند؟

جوانسازی پوست با لیزر از روش‌های بسیار اثربخش برای از بین بردن چین‌وچروک‌ها و لیفت پوست به شمار می‌رود. در زمان انجام لیزر، پرتوهای این ابزار با برخورد به پوست، به لایه‌های زیرین نفوذ می‌کند. این پرتوها سلول‌ را وادار به کلاژن سازی می‌نماید.در ادامه به معرفی لیزرهای جوانسازی پوست می‌پردازیم.

لیفت ابرو با نخ چگونه انجام میشود؟

لیفت ابرو با نخ مناسب‌ترین گزینه برای برگرداندن زیبایی به ابرو و ظاهر شما است. لیفت ابرو با نخ موقعیت جدیدی برای پیشانی و ابروها فراهم می‌کند تا به یک ظاهر طبیعی، جوان و هم‌چنین اصلاح عدم تقارن دو ابرو برسید.

نکات مهم قبل از تزریق ژل زیر چشم

یک دلیل اصلی گودی زیر چشم افزایش سن است که با بالا رفتن سن، افتادگی پلک و پلک زیرین تو می‌روند. مشکل تیرگی و گودی زیر چشم در جوانی هم ممکن است اتفاق بیافتد که دلایل مختلفی دارد.یکی از موارد استفاده تزریق ژل، پر کردن گودی زیر چشم است.

اس وی اف ژل چیست و چه تاثیری بر جوانسازی پوست دارد؟

در تزریق چربی تقریباً می‌توان گفت چربی برداشت‌شده از یک قسمت بدن خود شخص، فقط به منظور افزایش حجم به ناحیه دیگری از بدن او تزریق می‌گردد و در پی آن جوانسازی با افزایش تولید کلاژن، به مقدار کم انجام خواهد شد، چرا که سلول‌های بنیادی کمی در این حالت در چربی تزریق‌شده موجود است.

درباره دستگاه آی پی ال بیشتر بدانید؟

در این مقاله به بررسی کاربرد های دستگاه آی پی ال می پردازیم، پس تا آخر مطلب همراه ما باشید تا با دستگاه آی پی ال آشنایی کامل پیدا کنید.

در جوانسازی پوست هایفوتراپی موثرتر است یا آر اف فرکشنال؟

روش‌های هایفو و آر اف تولید کلاژن را افزایش داده و بازآرایی بافت های پوستی را سرعت می‌بخشند. به همین دلیل هر دوی آنها در رفع خطوط و چروک ریز پوست مؤثر هستند.

لیزر لیزر فرکشنال CO2 چه کاربردی دارد؟

لیزر Co2 فرکشنال می‌تواند چین و چروک‌های ریز، جای جوش و لکه‌های قهوه‌ای را از بین برده و پوست را جوان و شاداب کند. در روش زیباسازی پوست با لیزر فراکشنال CO2 اکثر افراد تنها به یک جلسه‌ی درمانی نیاز خواهند داشت. این روش درمانی می‌تواند علائم اولیه‌ی پیری را از بین برده و ظاهر پوست را جوان تر کند

مزایای تزریق ژل جالپرو چیست؟

جالپرو یکی از جدیدترین مزو ژل ها است که ترکیب آن کمی متفاوت است. در ترکیب این مزو ژل از اسید هیالورونیک و آمینو اسیدهای ضروری پوست استفاده شده است. آمینواسیدهای به کار رفته در تولید این ژل از جمله آمینو اسیدهای بسیار ضروری جهت جوانسازی پوست به شمار می رود

با چه روشهایی می توان اطراف چشم را جوانسازی کرد؟

متداول ترین علت خطوط و چروک های ظریف اطراف چشم، افزایش سن است که با روشهای مختلفی قابل درمان می‌باشد. تزریق ژل تزریق چربی استفاده از لیزرها و برخی روشهای دیگر می‌توانند راهی برای رهایی از این چین و چروک ها باشند

برخی از روشهای لایه برداری پوست

پیلینگ روش درمانی است که با حذف لایه‌های سطحی و فرسوده و سلول‌های مُرده پوست، سطح پوست را از نظر منافذ باز، اسکارهای سطحی خفیف و چین و چروک‌ های ظریف، لک ‌های ناشی از آفتاب و عوامل محیطی دیگر، کک و مک و جوش‌های فعال و اثرات باقی ‌مانده از جوش ‌های قدیمی هموار تر و یکنواخت ‌تر می نماید

جوانسازی پوست با تزریق ژل پروفایلو

یکی از مدل های جوانسازی پوست استفاده از روش پروفایلو می باشد که تغییر و تحول زیادی را در صنعت زیبایی به وجود آورده است. پروفایلو انقلابی جدید در روش های جوان سازی پوست بدون جراحی است که خطوط و چروک های پوستی را از بین می برد و آن را سفت می کند

لایه برداری یا پیلینگ پوست برای چه افرادی مناسب است؟

لایه برداری پوست به فرآیندی گفته می‌شود که در آن سلول‌های مرده از سطح پوست برداشته می‌شوند. به طور کلی این کار به صورت فیزیکی یا شیمیایی انجام می‌شود.

پروفایلو برای چه کسانی مناسب است؟

پروفایلو از تکنولوژی های مدرن برای مدل سازی پوست استفاده می کند. این ماده از هیالورونیک اسید ساخته شده است و تولید کلاژن طبیعی را تحریک می کند و کیفیت بافت پوست را افزایش می دهد.

مراحل درمان با آی پی ال IPL

آی پی ال یعنی سیستم های نور شدید پالسی. این دستگاه در اصل لیزر نیست بلکه فلش لامپهای زنون هستند که نور چند طول موجی ایجاد می کنند که قادر است اثرات گوناگون بر روی ساختارهای مختلف پوست داشته باشد و می توان با گزینش فیلترهای مناسب اثر دلخواه برای اهداف مشخص را بدست آورد

هایفوتراپی غبغب بهترین راه از بین بردن غبغب بدون عمل جراحی

رفع غبغب با هایفو یکی از روشهای مطمئن می باشد که در سراسر جهان استفاده می شود ، این روش غیرتهاجمی است. در این روش پزشک انرژی اولتراسوند را با شدت بالا ، به عمق 4.5 میلی متری پوست می فرستد. انجام این روش منجر به تجمع کلاژن ها و در نتیجه از بین رفتن غبغب می شود

پلاسما تراپی چیست و کاربردهای آن کدام است؟

پلاسماتراپی یکی از جدیدترین روش های رفع افتادگی، برطرف کردن چین و چروک و لیفت قسمت های مختلف صورت می باشد که بدون هیچ گونه عمل جراحی و تنها با بکارگیری پلاسما که حالت چهارم ماده است انجام می شود

لیفت صورت چیست و روشهای آن کدام است؟

از روشهای مختلفی برای لیفت صورت و جوانسازی پوست می‌توان استفاده کرد. برخی از این روشها غیرجراحی وکم تهاجمی بوده و برخی دیگر با استفاده از برش و بخیه پوست انجام می‌شوند. از روشهای غیر جراحی لیفت پوست صورت می‌توان به هایفوتراپی و لیفت با نخ اشاره کرد

هایفوتراپی روشی برای جوانسازی و لیفتینگ پوست

هایفوتراپی به معنی امواج فراصوتی متمرکز و باشدت بالا است. این روش اثر چندانی بر سطح قابل مشاهده‌ی پوست ندارد زیرا امواج فراصوتی بصورت تکی به سطح پوست برخورد می‌کنند و از آن رد می‌شوند و در عمق خاصی در زیر پوست این امواج تکی، کانونی شده و اثر هم را تشدید می‌کنند

روشهای موثر درمان سیاهی، تیرگی و گودی زیر و دور چشم

درمان و بهبود سیاهی، گودی و تیرگی زیر و دور چشم با روشهایی مانند تزریق ژل، تزریق چربی، مزوتراپی، پی آر پی و لیزر صورت می‌گیرد که هر کدام مزایا، معایب و میزان اثرگذاری خاص خود را دارند

جوانسازی پوست با چه روشهای انجام میشود؟

زیبایی، جوانی و داشتن پوستی باطراوت باعث می‌شود که شما همواره با اعتماد به نفس بیشتر و نیرویی مضاعف به کار و زندگی خود بپردازید. روشهای جوانسازی اقداماتی هستند که شما را به این مهم نزدیک می‌نمایند و به بهبود پوست شما کمک می‌کنند

میکرودرم ابریژن روشی غیرتهاجمی برای جوانسازی پوست

میکرودرم ابریژن روشی غیرتهاجمی است که با برداشتن لایه درم پوست، موجب جوانسازی و رفع برخی از ضایعات و لکه های پوستی می‌شود

مزوتراپی یکی از روشهای موثر جوانسازی و بهبود پوست

مزوتراپی یکی از روشهای درمانی و زیبایی پوست است که به صورت تزریقی انجام می‌شود. بطور خلاصه در مزوتراپی مواد ویژه ای با مقاصد خاصی مانند جوانسازی، درمان ریزش مو، رفع لک و تیرگی و غیره به زیر پوست تزریق می‌شوند

لیفت با نخ یکی از روشهای غیر تهاجمی جوانسازی پوست

لیفت صورت با نخ یکی از روش های غیرتهاجمی برای درمان و بهبود افتادگی پوست است که در آن پوست به آرامی کشیده می شود.

اقدامات پس از جراحی لیفت پلک یا بلفاروپلاستی

در این مطلب به بررسی جوانب جراحی لیفت پلک یا بلفاروپلاسیتی می‌پردازیم. در مطالب قبلی نیز نکاتی در درباره عمل جراحی بلفاروپلاستی ارائه گردید که این مطلب در تکمیل مطالب قبلی جراحی زیبایی پلک تهیه گردیده است

تفاوت مزونیدلینگ و میکرونیدلینگ در چیست؟

مزونیدلینگ یکی از روشهای جدید جوانسازی و احیای پوست است. این روش در واقع ترکیب دو روش میکرونیدلینگ و مزوتراپی می‌باشد که هر کدام آثار بسیار چشمگیری در جوانسازی پوست دارند

لیفت و کشیدن پوست با نخ

فرایند پیری از حدود سی سالگی شروع می شود که در آن مثلث زیبایی معکوس می شود. مثلث زیبایی مثلثی فرضی است که در اطراف صورت ترسیم می شود. در دوران جوانی قاعده این مثلث در بالا و راس آن در پایین و در ناحیه چانه قرار می گیرد.

کاربردهای کربوکسی تراپی پوست چیست؟

کربوکسی تراپی درمانی است که در آن از تزریق گاز دی اکسید کربن استفاده می شود. گاز CO2 با مکانیسم های متفاوت موجب اثرات درمانی می شود.افزایش جریان خون موضعی یکی از این مکانیسم های اثر بخشی می باشد.

جوانسازی پوست دست چگونه انجام می شود؟

در بحث زیبایی معمولا توجهات بر روی نواحی صورت و تناسب اندام تمرکز دارند باوجود این زیبایی دست ها نیز در سال های اخیر مورد توجه بیشتری قرار گرفته است و شمار متقاضیان جوانسازی دست رو به افزایش است.

میکرونیدلینگ و تاثیر آن در جوانسازی پوست

میکرونیدلینگ نوعی درمان برای ترمیم صدمات پوست است که باعث بازسازی پوست آسیب دیده می شود . هدف از درمان با میکرونیدلینگ بهبود ظاهر و عملکرد پوست است.

روش های درمان چین و چروک دور چشم

ما معمولا برای بیان حالات روحی و هیجانی(خندیدن گریستن) ازعضلات اطراف چشم استفاده میکنیم. انقباض مکرر این عضلا در طول زمان بتدریج منجر به ایجاد چین وشکنج اطراف چشم میشود.

جوانسازی و ترمیم پوست با لیزر فرکشنال

در این بخش به معرفی جوانسازی و ترمیم پوست با لیزر فرکشنال پرداخته ایم. برای آشنایی با این روش درمان تا آخر مقاله همراه ما باشید.

پیلینگ شیمیایی برای لایه برداری پوست صورت

اگر می‌خواهید درباره پیلینگ شیمیایی برای لایه برداری پوست صورت بیشتر بدانید، مطالعه این مطلب را از دست ندهید.

دکتر جمال الدین حسن زاده

دکتر حسن زاده متخصص پوست و مو و دارای درجه بورد تخصصی پوست و مو است. وی در حال حاضر در شهر سنندج مشغول فعالیت می باشد. کاربران گرامی از طریق این سایت علاوه بر دسترسی به اطلاعاتی در زمینه های مختلف پوست، مو و زیبایی ،میتوانند سوالات خود را در بخش سوالات پزشکی کاربران با متخصص پوست و مو مطرح نمایند.

تلاش بر اینست تا در اسرع وقت پاسخ علمی به سوالات داده شود.همچنین بیماران مراجعه کننده به دکتر حسن زاده میتوانند از طریق این سایت روند درمان بیماریهای پوست و موی خود را پیگیری نمایند.


طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465