منو کردستان، سنندج ، خیابان آبیدر، چهارراه صفری، مجتمع ژینا، طبقه سوم - تلفن : 33246361 - 087
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / روشهای جوانسازی پوست / هایفو اولترا فورمر 3 چه کاربردهایی دارد؟

هایفو اولترا فورمر 3 چه کاربردهایی دارد؟

هایفو یا «امواج متمرکز ماورای صوت با شدت بالا» یکی از جدیدترین تکنولوژی‌های پزشکی است که جایگزین مؤثر و بدون عوارض جانبی برای جراحی لیفتینگ صورت است. به کمک این روش، پیشرفت علائم کهولت در پوست متوقف می‌شود و قابلیت انعطاف‌پذیری پوست صورت، گردن و آرواره‌ها افزایش می‌یابد. همانند جراحی زیبایی، هایفوتراپی، لایه‌های عمیق پوست را هدف قرار می‌دهد. دستگاه اولترافورمر 3 که جدیدترین تولید کشور کره جنوبی است انتخاب قابل اعتماد و مطمئنی می باشد. دستگاه هایفو اولترافورمر ۳ دستگاهی است که برای جوانسازی و زیبایی پوست بسیار کاربرد دارد. عملکرد این دستگاه در هایفوتراپی پوست بدین صورت است که فیبروبلاست‌ها را تحریک کرده تا به ساخت کلاژن پوست اقدام کنند. همچنین با افزایش دادن درجه حرارت در ناحیه تحت درمان تا حدود ۶۵ تا ۷۰ درجه سانتیگراد باعث افزایش الاستیسیته پوست نیز می‌شود. از آنجایی که این دستگاه توان این را دارد که با استفاده از موج اولتراسوندی به ناحیه خاصی در اعماق پوست متمرکز شود و بدون آسیب به بافت‌های در مسیرِ موج و بافت‌های مجاور ناحیه تحت درمان، عمل لیفتینگ را انجام دهد. دستگاه هایفو اولترافورمر ۳ به دلیل توان بالای لیفتینگی که دارد، می‌تواند در یک جلسه پوست ناحیه مد نظر را لیفت کند.

کلینیک دکتر جمال الدین حسن زاده با سالها تجربه ارئه خدمات جوانسازی پوست مانند هایفوتراپی در سنندج، پذیرای شما مراجعین محترم می‌باشد. جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره‌ تلفن 33246361 - 087 تماس حاصل فرمایید.

دستگاه هایفو اولترا فورمر 3

بدنه اصلی دستگاه حالتی مستطیلی و کشیده دارد که ناحیه پشتی آن دارای قوس مخصوصی است که این قوس محل جدا شدن موتور دستگاه از هندپیس‌‌ها و مانیتور آن است. هایفو اولترا فورمر ۳ روی چهار چرخ قرار گرفته که این ویژگی حمل‌ونقل آن را آسان کرده است. با توجه به وزن ۱۸ کیلوگرمی دستگاه، وجود چرخ‌ها در زیر آن ضروری است. در قسمت بالایی مستطیل و روی قوس، جایگاهی تعبیه شده است که هندپیس‌های دستگاه در آن قرار می‌گیرند و در انتهای مستطیل یک مانیتور به وسیله پایه‌ای مجزا به آن وصل شده است. این دستگاه دارای دو هندپیس است که می‌توان از یکی از آنها و بر حسب نیاز به طور هم‌زمان از هر دو آنها استفاده کرد.

کاربرد دستگاه هایفو اولترا فورمر 3

هایفو اولترافورمر 3 با 7 کارتریج مختلف و 2 هندپیس جداگانه در دوبخش مختلف جوانسازی و لاغری مورد استفاده قرار می گیرد:

هایفو اولترا فورمر

مزایای اولترافورمر 3

دستگاه هایفو اولترافورمر 3 مزایای فراوانی دارد که این دستگاه را از سایر هایفوها متمایز کرده است. در ادامه به این تفاوت های مهم می پردازیم:

عملکرد دستگاه هایفو اولترا فورمر 3

  1. فاز التهاب: در این فاز بلافاصله پس از اتمام درمان، انعقاد خون موجب کنترل جریان خون و در نتیجه مهاجرت یکنواخت سلولهای پوست می شود.
  2. فاز پرولیفتراتیو (Proliftrative): چهل و هشت ساعت بعد از درما، ن فیبروبلاست ها اتصال جدیدی با بافت پوست ایجاد می کنند که به نام بافت گرانولیشن معروف است و همان بافتی است که روی زخم ها تشکیل می شود این بافت سفت شده و کلاژن جدیدی را تشکیل می دهد.

نحوه جوانسازی پوست با هایفو اولترافورمر3

ابتدا کرم بیحس کننده موضعی روی پوست مالیده می شود تا انجام فرایند راحت تر شود. بعد از ۳۰ دقیقه کرم بیحس کننده از روی پوست برداشته شده و یک لایه ژل روی پوست مالیده میشود. سری دستگاه هایفو به آرامی نزدیک پوست نگهداشته می‌شود و شات ها روی پوست صورت ساطع می شود. درمان با این دستگاه حدود ۳۰ تا ۴۵ دقیقه طول می‌کشد و مدت زمان ریکاوری پس از آن نیز بسیار کوتاه است. در زمان ارسال امواج فراصوت ممکن است سوزن سوزن شدن یا گرمای خفیفی را احساس کنید. برای حل مشکل می‌توانید پیش از جلسه از داروهای مسکن استفاده کنید. البته قبل از انجام این کار با پزشک خود مشورت کنید.

مراقبت های بعد از درمان با هایفو اولترافورمر3

اینستاگرام دکتر حسن زاده

موارد منع مصرف هایفو اولترافورمر3

عوارض دستگاه هایفواولترافورمر 3

انجام هایفو با دستگاه هایفواولترافورمر 3 به طور کلی عارضه خاصی ندارد و تنها ممکن است طی 48 ساعت اول پس از درمان شاهد قرمزی و اریتم مختصر در محل درمان باشیم. حین انجام هایفو نیز درد مختصری را بیمار حس میکند که با استفاده از پماد های بی حسی قابل تحمل است.

کلینیک تخصصی دکتر جمال الدین حسن زاده به عنوان یکی از مراکز مجهز، ارائه دهنده انواع روشهای درمان تیرگی، گودی و سیاهی زیر چشم در سنندج می‌باشد. در این مرکز تزریق فیلر ، مزوتراپی ، پی.آر. پی ، لیزر و ... به عنوان شیوه های مورد استفاده در جوانسازی اطراف چشم با بهترین نتایج قابل، انجام هستند. اگر مایل به کسب اطلاعات بیشتری در این زمینه می‌باشید با شماره تلفن 33246361 - 087 اقدام فرمایید.


آدرس مطب : سنندج ، خیابان آبیدر ، چهارراه صفری ، مجتمع ژینا ، طبقه سوم
تلفن : 33246361 - 087

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

بهتاش [ 1402-09-09 ]
سلام آقای دکتر میتونم بعد از تزریق چربی به صورتم به جهت جوانسازی هایفو هم انجام بدم، اگر بله، چه فاصله زمانی باید بین این دو روش باشه

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

دکتر جمال الدین حسن زاده

دکتر حسن زاده متخصص پوست و مو و دارای درجه بورد تخصصی پوست و مو است. وی در حال حاضر در شهر سنندج مشغول فعالیت می باشد. کاربران گرامی از طریق این سایت علاوه بر دسترسی به اطلاعاتی در زمینه های مختلف پوست، مو و زیبایی ،میتوانند سوالات خود را در بخش سوالات پزشکی کاربران با متخصص پوست و مو مطرح نمایند.

تلاش بر اینست تا در اسرع وقت پاسخ علمی به سوالات داده شود.همچنین بیماران مراجعه کننده به دکتر حسن زاده میتوانند از طریق این سایت روند درمان بیماریهای پوست و موی خود را پیگیری نمایند.


طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465