منو کردستان، سنندج ، خیابان آبیدر، چهارراه صفری، مجتمع ژینا، طبقه سوم - تلفن : 33246361 - 087
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / لیزر موهای زائد / لیزر تخصصی مدیواستار و کاربردهای آن

لیزر تخصصی مدیواستار و کاربردهای آن

با دستگاه‌های لیزر موهای زائد، انقلابی در عرصه مراقبت از زیبایی در سراسر دنیا به پا شده است. این دستگاه‌ها در چندین نوع با عملکردهای مختلف از نظر نحوه تأثیرگذاری، نوع اشعه مورد استفاده و مناطقی که می‌توانند تحت تأثیر قرار دهند معرفی و عرضه شده‌اند. دستگاه لیزر مدیو استار ساخت کشور آلمان می باشد. این دستگاه یکی از پیشرفته ترین و مجهزترین دستگاه های لیزر موهای زائد محسوب می شود. از قابلیت های خوب دستگاه لیزر مدیو استار قابل تنظیم بودن طول موج با انرژی های مختلف برای از بین بردن انواع موهای زائد با توجه به انواع رنگ پوست و فولیکول مو است که در فضای ایمن و به دور از مشکلات پوستی انجام می شود.

مدیو استار قادر به تولید لیزر در طول موج های 755- 810 و 940 نانومتر است که شرایط خوبی برای از بین بردن ریشه انواع موهای زائد دارد. شرایط تابش این نوع لیزر در محدوده اشعه مادون قرمز است. از مهمترین موادی که در ساخت این سازه استفاده شده است می توان به مواد نیمه هادی مثل گالیم، آرسنیک، آلومینیوم و ایندیم اشاره کرد که به شکل کریستال با اندازه بسیار کوچک در قالب دستگاه لیزر مدیو استار به کار گرفته شده اند. مدیو استار با استفاده از طول موج های مناسب از این قابلیت برخوردار است که جذب بالایی در ملانین ریشه موهای زائد داشته باشد و سرعت پاکسازی موهای زائد را افزایش دهد. سرعت لیزر مدیو استار در حدود 12 هرتز است که باعث افزایش سرعت عمل این دستگاه در از بین بردن موهای زائد می شود.همچنین می توان از طول موج های این دستگاه برای درمان آکنه و جوانسازی پوست استفاده نمود که در نوع خود می تواند بی نظیر باشد.

کلینیک دکتر جمال الدین حسن زاده یکی از مراکز تخصصی است که با ارائه کلیه خدمات پوست و مو، همچنین لیزر موهای زائد و جوانسازی پوست با دستگاه های پیشرفته‌ایی نظیر دستگاه لیزر مدیو استار، پذیرای مراجعین محترم در سنندج می‌باشد. اگر مایل به استفاده از خدمات این مرکز می‌باشید؛ جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره 33246361 - 087 تماس حاصل فرمایید.

ویژگی‌های لیزر مدیواستار

لیزر تخصصی مدیواستار

کاربردهای لیزر مدیواستار

مزایای لیزر مدیو استار

عملکرد لیزر مدیواستار

با دستگاه لیزر مدیواستار می‌توان انواع طول موج‌های مختلف تولید نمود که هر طول موج با توجه به مولکول‏های هدف دارای کاربرد خاص می‌باشد. دستگاه لیزر هنگام مواجه شدن با موها انرژی با قدرت بالا تولید می‌کند. برای انجام این کار، نور باید چندین میلی ‌متر به داخل پوست نفوذ کند تا به ریشه موها برسد. ملانین موجود در موها نور را جذب کرده و حرارت آن باعث از بین رفتن موها می‏ گردد.

اقدامات قبل از لیزر مدیو استار

  1. ۱۰ تا ۱۴ روز پیش از آغاز جلسه درمانی بایست از آفتاب گرفتن زیر نور مستقیم خورشید یا استفاده از سولاریوم اجتناب کنید.
  2. ۱۴ روز پیش از لیزر نباید از آنتی‌بیوتیک‌های تتراسایکلین و فلوروکینولون استفاده شود.
  3. ۲ تا ۳ هفته پیش از لیزر بایستی از انجام تمامی روش‌های رفع موهای زائد (مگر اصلاح با تیغ) اجتناب کنید. پیش از لیزر موهای زائد، ناحیه تناسلی بایستی به ‌وسیله تیغ کاملاً اصلاح شود. (همچنین از مصرف کرم و خوشبوکننده در ناحیه تناسلی خودداری کنید).
  4. ۳ روز قبل و بعد از لیزر نبایست از لوسیون و تونیک‌های حاوی الکل استفاده شود.

اقدامات پس از لیزر مدیو استار

آدرس اینستاگرام دکتر حسن زاده

تعداد جلسات لیزر مدیو استار

موهای تمام قسمت های بدن همیشه در دو چرخه استراحت و رشد هستند. در این میان انواع دستگاه های لیزر فقط می توانند موهای زائد در حال رشد را از بین ببرند و تأثیری روی موهای زائد در حال استراحت ندارند. به همین دلیل تعداد جلسات مورد نیاز برای رفع موهای زائد را پزشک تعیین می کند. این جلسات باید در بازه های زمانی مشخصی باشد تا موهای زائد جلسه قبلی که در فاز استراحت بودند به فاز رشد برسند. به همین دلیل رفع موهای زائد نیازمند تعداد جلسات مختلفی با توجه به رشد و مقدار موهای زائد دارد. عموماً این جلسات برای افراد مختلف بین چهار تا هشت جلسه می باشد.

عوارض لیزر مدیو استار

بعد از لیزر، طبیعی است که احساس درد، قرمزی و تورم کنید. همواره دقت کنید از هرگونه مواد ضد عفونی کننده و یا هر ماده ای که ممکن است ایجاد حساسیت کند دوری کنید.

تزریق چربی به مچ و ساق پا (جهت افزایش حجم و پر شدن ناحیه پا)، با ایجاد کمترین عوارض، در کلینیک دکتر حسن زاده ، متخصص پوست، مو، زیبایی و لیزر در سنندج انجام می شود. شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی با این مرکز از طریق تماس با شماره تلفن 33246361 - 087 اقدام فرمایید.


آدرس مطب : سنندج ، خیابان آبیدر ، چهارراه صفری ، مجتمع ژینا ، طبقه سوم
تلفن : 33246361 - 087

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

دکتر جمال الدین حسن زاده

دکتر حسن زاده متخصص پوست و مو و دارای درجه بورد تخصصی پوست و مو است. وی در حال حاضر در شهر سنندج مشغول فعالیت می باشد. کاربران گرامی از طریق این سایت علاوه بر دسترسی به اطلاعاتی در زمینه های مختلف پوست، مو و زیبایی ،میتوانند سوالات خود را در بخش سوالات پزشکی کاربران با متخصص پوست و مو مطرح نمایند.

تلاش بر اینست تا در اسرع وقت پاسخ علمی به سوالات داده شود.همچنین بیماران مراجعه کننده به دکتر حسن زاده میتوانند از طریق این سایت روند درمان بیماریهای پوست و موی خود را پیگیری نمایند.


طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465