منو کردستان، سنندج ، خیابان آبیدر، چهارراه صفری، مجتمع ژینا، طبقه سوم - تلفن : 33246361 - 087
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / لیزر موهای زائد / مزایای استفاده از الیت پلاس در رفع موهای زائد چیست؟

مزایای استفاده از الیت پلاس در رفع موهای زائد چیست؟

امروزه در مراکز و کلینیک‌های زیبایی، دستگاه‌های لیزر مختلفی برای از بین بردن موهای زائد مورد استفاده قرار می‌گیرد که هرکدام از آنها ویژگی‌های خاص خود را دارند. از میان این دستگاه‌ها دستگاه لیزر الیت پلاس، قوی‌ترین و مؤثرترین دستگاه می‌باشد؛ زیرا از جدیدترین تکنولوژی‌ها بهره می‌گیرد.

در سیستم دستگاه الیت پلاس از طول موج‌های مختلفی استفاده می‌شود. این کار سبب می‌شود تا روند رفع موهای زائد با تأثیر و سرعت بیشتری شکل بگیرد. این دستگاه دارای دو نوع لیزر ND Yag و الکساندرایت است. با تنظیم کردن و انتخاب طول موج مناسب آنها، به طور کاملاً ایمن و با سهولت بالا، گونه‌های مختلف رنگ‌ موها و انواع پوست‌های روشن و تیره را در بر می‌گیرد. این مسئله باعث ایجاد دسترسی راحت‌تر برای دستگاه خواهد بود که باعث می‌شود در مقایسه با سایر دستگاه‌های مشابه عملکرد متمایزی داشته باشد. ضمن این که الیت پلاس امکان تنظیم عمق نفوذ، سرعت و شیوه درمان را نیز برای کاربر فراهم می‌کند. در واقع کارکرد دستگاه الیت پلاس به این صورت است که در طول درمان دستگاه پرتوهای قوی و کوتاهی ایجاد می‌کند. این عملکرد موجب می‌شود که به فولیکول‌ها تابیده شود و هنگام جذب در فولیکول‌ها به گرما تبدیل می‌شود. به این ترتیب فولیکول‌های مو از بین رفته و با تخریب آن از رویش مجدد مو جلوگیری می‌شود. سیستم خنک کننده موجود در دستگاه‏ لیزر الیت پلاس، با تولید جریان هوای خنک تا دمای 30- سانتیگراد، بدون تداخل در عملکرد لیزر و هیچ گونه هزینه جانبی و مصرفی برای مرکز، باعث خنک شدن ناحیه تحت درمان و جلوگیری از درد و آسیب ‏های حرارتی در فرد خواهد شد که از مزیت های مهم این نوع لیزر به شمار می رود.

کلینیک دکتر جمال حسن زاده یکی از مراکز تخصصی است که با ارائه کلیه خدمات پوست و مو، همچنین لیزر موهای زائد با دستگاه های پیشرفته ای مانند لیزر سایناشور الیت پلاس، پذیرای مراجعین محترم در سنندج می‌باشد. اگر مایل به استفاده از خدمات این مرکز می‌باشید؛ جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره 33246361 - 087 تماس حاصل فرمایید.

مزایای دستگاه الیت پلاس

از جمله ویژگی ‏های دستگاه می‏توان به موارد زیر اشاره کرد:

1.طول موج: لیزرهای دستگاه Elite به صورت بهینه انتخاب و طراحی شده و شامل ویژگی های زیر می باشد:

2. تنظیم عرض پالس: طبق تعریف عرض پالس (مدت زمان تابش اشعه لیزر به هدف) و پارامتر TRT، تنظیم عرض پالس و دسترسی به دامنه وسیعی از آن، برای درمان های مختلف ضروری است تا بتوان روی بافت هدف تأثیر گذاشته و به بافت های اطراف آسیبی نرساند. دستگاه Elite قابلیت تنظیم عرض پالس را برای هر دو طول موج و با توجه به نوع درمان، به کاربر می‏دهد.

الیت پلاس

نحوه عملکرد الیت پلاس در رفع موهای زائد

تجهیزات لیزر الیت پلاس با توجه به رنگ و ضخامت موها و ناحیه تحت درمان و همچنین رنگ پوست فرد تنظیم می شود. این روش با تکنولوژی بالا از نور برای از بین بردن فولیکول های مو استفاده می نمایند. امواج متمرکز لیزر به فولیکول های مو برخورد می کنند. در نتیجه این برخورد رنگدانه های مو نور را جذب کرده و به مرور ضعیف شده و از بین می روند.

اقدامات لازم قبل از انجام لیزر با دستگاه الیت پلاس

نکاتی که بیماران پس از مراجعه به پزشک باید انجام دهند شامل موارد زیر است:

اقدامات لازم بعد انجام لیزر با دستگاه الیت پلاس

بعد از انجام جلسات لیزر بهتر است از قرار گرفتن در معرض خورشید خودداری گردد و همچنین توصیه میگردد که قبل از خروج از منزل یا محل کار حتماً از کرم ضد آفتاب استفاده شود. همچنین در فاصله بین جلسات لیزر از اصلاح مکرر موها به خصوص به وسیله اپیلاسیون بهتر است اجتناب گردد.

تعداد جلسات مورد نیاز با دستگاه الیت پلاس

تعداد جلسات حذف موهای زائد در این روش، به نوع مو، تراکم، روش اصلاح ناحیه‌ی تحت درمان، حساسیت پوست و واکنش بدن شما به درمان بستگی دارد. فاصله ایده آل بین جلسات لیزر الیت توسط متخصصین لیزر مشخص می شود. معمولاً بعد از 6 تا 8 جلسه لیزر هر ۶ ماه یک بار (بین ۳ تا ۴ بار) آن را شارژ می‌کنند.

آدرس اینستاگرام دکتر حسن زاده

هزینه لیزر با دستگاه الیت پلاس

قیمت هر جلسه لیزر در مراکز مختلف متفاوت می باشد. هر مرکز بسته به نوع تجهیزات و امکانات و همچنین تخصص پزشک معالج و عواملی از این قبیل، تعرفه های مختص به خود را دارد. علاوه بر موارد ذکر شده مساحت نواحی تحت درمان نیز در تعیین هزینه تأثیرگذار خواهد بود.

عوارض جانبی دستگاه الیت پلاس

لیزر الیت نیز مانند لیزر کندلا الکساندرایت روی ملانین تأثیر میگذارد و با ایجاد حرارت فولیکول های مو را می سوزاند، بنابراین مشاهده عوارض جانبی مانند سوزش، قرمزی و تورم پس از لیزر، طبیعی است.

بسیاری از افراد در رده های سنی مختلف از نوجوان گرفته تا افراد میانسال با آکنه و اسکار ناشی از آن دست و پنجه نرم می‌کنند و به دنبال روشهای برای رفع این معضل پوستی می‌باشند. در کلینینک دکتر جمال حسن زاده کلیه روشهای درمانی اسکار آکنه در سنندج به مراجعین محترم ارائه می‌گردد. روشهایی از قبیل کراس، سابسیژن و میکرونیدلینگ که از موثرترین شیوه‌های درمانی اسکار آکنه به حساب می‌آیند.


آدرس مطب : سنندج ، خیابان آبیدر ، چهارراه صفری ، مجتمع ژینا ، طبقه سوم
تلفن : 33246361 - 087

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

دکتر جمال الدین حسن زاده

دکتر حسن زاده متخصص پوست و مو و دارای درجه بورد تخصصی پوست و مو است. وی در حال حاضر در شهر سنندج مشغول فعالیت می باشد. کاربران گرامی از طریق این سایت علاوه بر دسترسی به اطلاعاتی در زمینه های مختلف پوست، مو و زیبایی ،میتوانند سوالات خود را در بخش سوالات پزشکی کاربران با متخصص پوست و مو مطرح نمایند.

تلاش بر اینست تا در اسرع وقت پاسخ علمی به سوالات داده شود.همچنین بیماران مراجعه کننده به دکتر حسن زاده میتوانند از طریق این سایت روند درمان بیماریهای پوست و موی خود را پیگیری نمایند.


طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465