منو کردستان، سنندج ، خیابان آبیدر، چهارراه صفری، مجتمع ژینا، طبقه سوم - تلفن : 33246361 - 087
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق بوتاکس در سنندج / رفع خطوط بین دو ابرو با بوتاکس خط اخم

رفع خطوط بین دو ابرو با بوتاکس خط اخم

با افزایش سن، پوست دارای افتادگی و چروک شده و این چروک و افتادگی به علت انقباض عضلانی بوده و بیشتر در ناحیه پیشانی، خط اخم و خطوط دور چشم نمایان می شود و اگر به موقع درمان نشود این خطوط موقت به خطوط دائم تبدیل می شود. ایجاد خط اخم در افراد باعث خشن شدن چهره شده و طراوت چهره را از بین می برد. بوتاکس خط اخم بهترین راه برای درمان این مشکل بوده و با از بین بردن این خطوط، چهره ای شاداب بخشیده و اعتماد به نفس فرد را افزایش می دهد.
بوتاکس ابرو یکی از روش های محبوب برای درمان چین وچروک می باشد که بدون جراحی انجام می شود و مورد تأیید سازمان غذا و داروی آمریکا می باشد. ماده موجود بوتاکس از طریق سوزن های بسیار ریز در نواحی خاص صورت طی چند دقیقه و بدون نیاز به بیهوشی انجام می شود. بوتاکس با از کار انداختن موقت عضلات و پر کردن فرورفتگی های صورت باعث بازگرداندن شادابی و جوانی پوست صورت می شود.

تزریق بوتاکس برای رفع خطوط اخم و پیشانی در سنندج توسط دکتر جمال الدین حسن زاده با تکنیکی موثر و بکارگیری بهترین مواد انجام می‌پذیرد. اگر مایل به تزریق بوتاکس در کلینیک دکتر حسن زاده می‌باشید؛ جهه هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره 33246361 - 087 تماس حاصل فرمایید.

مزایای تزریق بوتاکس بین دو ابرو

نحوه تزریق بوتاکس بین دو ابرو

تزریق بوتاکس نوعی تکنیک زیبایی است که به صورت سرپایی در کلینیک‌های زیبایی توسط پزشک متخصص در این زمینه انجام می‌شود. نحوه تزریق بوتاکس بسیار ساده بوده و در کمتر از ۳۰ دقیقه می‌توان مراحل انجام آن را پشت سر گذاشت. پروسه انجام بوتاکس به این صورت است که ابتدا ناحیه مورد نظر آماده تزریق می‌گردد. آماده‌سازی شامل استریل کردن منطقه و اعمال بیحسی در صورت نیاز می‌باشد. سپس پزشک حجم مورد نظر از ماده بوتاکس را به کمک سرنگ ظریف تزریق می کند.

اقدامات و مراقبت های قبل از تزریق بوتاکس بین دو ابرو

  1. عدم مصرف داروی ضد التهاب تا ۲ هفته پیش از بوتاکس صورت
  2. خودداری از مصرف الکل و دخانیات، حداقل تا ۱ هفته پیش از بوتاکس صورت
  3. گزارش به پزشک در صورت مصرف مکمل‌های غذایی یا ویتامین به منظور پیشگیری از بروز حساسیت ناگهانی بر اثر تزریق بوتاکس صورت
  4. پرهیز از مصرف آنتی‌بیوتیک‌هایی همچون «جِنتامایسین»، «استرپتومایسین» و «کانامایسین» پیش از تزریق بوتاکس صورت
  5. در صورت استفاده از پنی‌سیلامین در درمان رماتیسم مفصلی Rheumatoid Arthritis و داروی ضد مالاریا «کلروکین»، «سیکلوسپورین» یا سابقه‌‌ حساسیت به بوتاکس از تزریق بوتاکس صورت خودداری کنید؛ چراکه عوارض جانبی مخاطره‌آمیزی همراه خواهد بود.

اقدامات پس از تزریق بوتاکس

بوتاکس یک روش ایمن و سریع است که معمولاً روزی که قرار است تزریق انجام شود تأثیرات کمی ‌را بر فعالیت‌های روزمره شما خواهد گذاشت. پزشک به تزریق مقادیر کمی ‌بوتاکس می‌‌پردازد تا به شل شدن عضله و رفع چین و چروک صورت کمک کند. برای آنکه بوتاکس بتواند اثر خود را در عضله مورد نظر آغاز کند باید به نکات زیر کاملاً توجه داشته باشید و از انجام دادن آنها خودداری کنید:

موارد منع انجام تزریق بوتاکس بین دو ابرو

ماندگاری تزریق بوتاکس بین دو ابرو

استفاده از بوتاکس یک راه عالی برای مبارزه با پیری پوست می باشد. با این حال اثر این تزریق به مدت چند ماه بوده و بسته به بدن هر فرد تغییر می کند. بسته به نوع تزریق، نوع بدن فرد و ماده استفاده شده، اثر آن می تواند بین شش ماه تا یک سال ماندگاری داشته باشد.

اینستاگرام دکتر حسن زاده

هزینه تزریق بوتاکس بین دو ابرو

هزینه تزریق بوتاکس روی پیشانی و نواحی خط اخم بعد از انتخاب کلینیک و پزشک مربوطه، متناسب با برند ماده بوتاکس و حجم مورد نیاز جهت رسیدن به نتیجه مطلوب نهایی تعیین می‌گردد، بنابراین قیمت دقیق تزریق بوتاکس از شخصی به شخص دیگر و با توجه به شرایط متفاوت خواهد بود و قبل از انجام بررسی‌های لازم نمیتوان قیمت مشخصی برای آن تعیین کرد.

عوارض جانبی تزریق بوتاکس بین دو ابرو

همانطور که پیش از این نیز به این موضوع اشاره شد، این درمان، در صورتیکه درست انجام شود، عوارض جدی ندارد. با این حال بعد از انجام عملیات برخی عوارض جانبی مانند ورم، قرمزی، کبودی و حساسیت دیده می‌شود. این علائم بسیار خفیف هستند و بعد از 48 ساعت از بین می روند. گاهی پیش می آید که به دلیل بررسی نادرست و عدم داشتن مهارت کافی مواردی مثل عفونت یا بیحسی طولانی مدت در ناحیه تزریق ایجاد می شود. این موارد بسیار اندک هستند و اگر تمامی کارها به دقت پیش بروند، مشکلی پیش نخواهد آمد.

کلینیک تخصصی دکتر جمال الدین حسن زاده به عنوان یکی از مراکز مجهز، ارائه دهنده انواع روشهای درمان تیرگی، گودی و سیاهی زیر چشم در سنندج می‌باشد. در این مرکز تزریق فیلر، مزوتراپی، پی آرپی، لیزر و ... به عنوان شیوه های مورد استفاده در جوانسازی اطراف چشم با بهترین نتایج قابل، انجام هستند. اگر مایل به کسب اطلاعات بیشتری در این زمینه می‌باشید با شماره تلفن 33246361 - 087 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : سنندج ، خیابان آبیدر ، چهارراه صفری ، مجتمع ژینا ، طبقه سوم
تلفن : 33246361 - 087

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

دکتر جمال الدین حسن زاده

دکتر حسن زاده متخصص پوست و مو و دارای درجه بورد تخصصی پوست و مو است. وی در حال حاضر در شهر سنندج مشغول فعالیت می باشد. کاربران گرامی از طریق این سایت علاوه بر دسترسی به اطلاعاتی در زمینه های مختلف پوست، مو و زیبایی ،میتوانند سوالات خود را در بخش سوالات پزشکی کاربران با متخصص پوست و مو مطرح نمایند.

تلاش بر اینست تا در اسرع وقت پاسخ علمی به سوالات داده شود.همچنین بیماران مراجعه کننده به دکتر حسن زاده میتوانند از طریق این سایت روند درمان بیماریهای پوست و موی خود را پیگیری نمایند.


طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465