منو کردستان، سنندج ، خیابان آبیدر، چهارراه صفری، مجتمع ژینا، طبقه سوم - تلفن : 33246361 - 087
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق پرکننده های پوستی / ورم بعد از تزریق ژل لب چند روز طول میکشد؟

ورم بعد از تزریق ژل لب چند روز طول میکشد؟

لب جزئی از قسمت های صورت است که با بالا رفتن سن حجم آن کم می شود و برجستگی و ارتفاع لب ها کاهش می یابد، از این رو تزریق کردن ژل لب میتواند در زیبایی و رفع تغییرات ناشی از بالا رفتن سن بسیار مفید واقع شود. معمولاً لب تحتانی نسبت به لب فوقانی حجیم تر و بزرگتر است. در تزریق کردن ژل لب کاری که انجام می شود این است که حاشیه های لب را برجسته و حجم میدهند که در این صورت پس از تزریق کردن ژل لب به زیبایی صورت افزوده می شود.
ورم اطراف لب پس از تزریق، رایج است. میزان پر کننده ی استفاده شده، می تواند در میزان ورم تأثیرگذار باشد. این عوارض جانبی تزریق لب، معمولاً دو روز پس از عمل، به بالاترین حد خود رسیده و طی دو هفته از بین می روند. راهکارهایی هم جهت تورم لب بعد از تزریق ژل و از بین بردن ورم لب بعد از تزریق ژل وجود دارد که در ادامه به این راهکارها خواهیم پرداخت. به طور کل اگر مراقبت‌های بعد از تزریق ژل لب را رعایت کنید، تزریق ژل یک روش سازگار با بدن محسوب می‌شود که عوارض بسیار کمی دارد. لازم به توضیح است که این روش بدون عوارض گزارش شده است مگر اینکه عدم رعایت مراقبت بعد تزریق ژل لب سبب بروز عوارض شود.

تزریق ژل لب از جمله اقداماتی است که با بهترین نتایج توسط دکتر جمال حسن زاده در سنندج انجام می‌شود. در این مرکز با استفاده از مرغوب ترین انواع ژل و مهارت پزشک در تزریق ژل، همچنین اجرای درست و اصولی مراحل تزریق ژل توسط ایشان، می‌توانید به زیبایی ماندگاری در صورت و بدن خود دست یابید.

تزریق ژل لب

برای تزریق ژل لب ابتدا باید توسط ماده بی‌حسی لیدوکائین لب‌ها بی‌حسی موضعی شود و اگر به این ماده حساسیت دارید می‌توانید از پزشک بخواهید از ماده بی‌حس‌کننده دیگری برای لب‌های شما استفاده کند. پس از بی‌حسی به‌وسیله الکل تمامی قسمت‌های لب ضدعفونی می‌شود و سپس به مقدار مورد نیاز ژل به لب تزریق می‌شود و در پایان چند تکه یخ بر روی لب قرار می‌گیرد تا درد و ورم آن کاهش یابد و یک گاز استریل بر روی لب قرار داده می‌شود تا میکروب به لب نفوذ نکند و تمامی این مراحل 15 تا 20 دقیقه طول می‌کشد.

ورم ژل لب

نکات قبل و بعد از تزریق ژل لب جهت کاهش ورم لب

نکاتی که به کاهش ورم بعد از تزریق ژل لب به شما کمک خواهد کرد عبارت است از:

مدت زمان ماندگاری ژل لب

تأثیرات حاصل از تزریق، ماندگار بوده و با یک جلسه تزریق، شما می توانید به مدت 6 الی 9 ماه، از داشتن لب برجسته و زیبا لذت ببرید.

هزینه تزریق ژل لب

هزینه کلی تزریق ژل لب، به مقدار فیلر مورد نیاز برای تولید نتیجه مورد نظر، بستگی دارد. همچنین برند ژل استفاده شده برای تزریق نیز بر روی هزینه نهایی آن تأثیرگذار است.

اینستاگرام دکتر حسن زاده

عوارض جانبی و خطرات ناشی از تزریق ژل لب

مهمترین عوارض جانبی تزریق ژل که طبیعی بوده و بعد از چند روز برطرف می‌شوند عبارتند از:

  1. ورم بعد از تزریق فیلر
  2. التهاب و کبودی
  3. درد در ناحیه تزریق

در مواردی نادر ممکن است عارضه‌هایی برای فرد بروز نماید که این عوارض جدی بوده و باید سریعاً با متخصص در میان گذاشته شوند:

  1. عفونت در محل تزریق
  2. خون‌مردگی
  3. گلوله شدن ژل در محل تزریق
  4. برو واکنش آلرژیک در بدن

بسیاری از افراد در رده های سنی مختلف از نوجوان گرفته تا افراد میانسال با آکنه و اسکار ناشی از آن دست و پنجه نرم می‌کنند و به دنبال روشهای برای رفع این معضل پوستی می‌باشند. در کلینینک دکتر جمال حسن زاده کلیه روشهای درمانی اسکار آکنه در سنندج به مراجعین محترم ارائه می‌گردد. روشهایی از قبیل کراس، سابسیژن و میکرونیدلینگ که از موثرترین شیوه‌های درمانی اسکار آکنه به حساب می‌آیند.


آدرس مطب : سنندج ، خیابان آبیدر ، چهارراه صفری ، مجتمع ژینا ، طبقه سوم
تلفن : 33246361 - 087

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

دکتر جمال الدین حسن زاده

دکتر حسن زاده متخصص پوست و مو و دارای درجه بورد تخصصی پوست و مو است. وی در حال حاضر در شهر سنندج مشغول فعالیت می باشد. کاربران گرامی از طریق این سایت علاوه بر دسترسی به اطلاعاتی در زمینه های مختلف پوست، مو و زیبایی ،میتوانند سوالات خود را در بخش سوالات پزشکی کاربران با متخصص پوست و مو مطرح نمایند.

تلاش بر اینست تا در اسرع وقت پاسخ علمی به سوالات داده شود.همچنین بیماران مراجعه کننده به دکتر حسن زاده میتوانند از طریق این سایت روند درمان بیماریهای پوست و موی خود را پیگیری نمایند.


طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465